پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

۲۶۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۱ ثبت شده است

مهاجم لیبیایی پرسپولیس تیم ملی کشورش را در بازی دوستانه مقابل روآندا همراهی نخواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۶:۴۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

مدیران الاتحاد به خاطر صعود از مرحله گروهی به هر بازیکن این تیم 30 هزار ریال سعودی (بیش از 16 میلیون تومان) پاداش داده‌اند و گفته‌اند در صورت حذف پرسپولیس پاداش بیشتری هم می‌دهند
البته نه به اندازه روزنامه‌های ورزشی خودمان اما هرچه به بازی پرسپولیس مقابل الاتحاد نزدیک می‌شویم روزنامه‌های عربستانی هم از این مسابقه بزرگ می‌گویند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۶:۴۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

غلامرضا بهروان می‌گوید در نشست مشترک فدراسیون و سازمان لیگ تصمیم گرفته شد که علاوه بر آزاد شدن حضور دروازه‌بان خارجی در لیگ، سقف قرارداد هم همچنان پابرجا بماند.
سرپرست سازمان لیگ پس از پایان نشست مشترک اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و هیات رییسه سازمان لیگ درباره نتایج این نشست اظهار کرد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۶:۴۲
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

فینال لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های بایرن مونیخ و چلسی شنبه شب بسیاری از علاقمندان فوتبال را پای تلویزیون نشاند و اعضای تیم پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نبودند.
شنبه شب بازیکنان پرسپولیس به اتفاق مصطفی دنیزلی و جمعی از مسئولان تیم، بازی را در کنار هم تماشا کردند.
این دیدار در پایان با نتیجه 1-1 مساوی به ضربات پنالتی کشیده شد که تیم چلسی توانست با درخشش دروازبان خود با نتیجه 5-4 بر تیم بایرن غلبه کند و جام را برای اولین بار بالای سر ببرد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۶:۳۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (یکشنبه) آخرین تمرین خود را در امارات برگزار خواهد کرد.

تمرین امروز که ساعت 19 برگزار می شود در ورزشگاه اصلی باشگاه الشباب خواهد بود. سرخپوشان فردا دوبی را به مقصد جده ترک می کنند و تمرینات خود را در آن شهر دنبال خواهند کرد.

گفتنی است دیدار پرسپولیس و الاتحاد روز چهارشنبه در ورزشگاه جده برگزار خواهد شد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۶:۳۲
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 

کمیته برگزاری رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان وضعیت این باشگاه‌ها را از نظر بازیکنان محروم در مرحله یک هشتم نهایی اعلام کرد.
به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که تیم های پرسپولیس و فولادسپاهان ایران در مرحله یک هشتم نهایی هیچ محرومی ندارند.
با این حال تیم استقلال با محرومیت مهدی امیرآبادی مواجه است و این بازیکن نمی‌تواند تیمش را در بازی مقابل سپاهان در اصفهان همراهی کند.
در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، فولاد مبارکه سپاهان روز سه شنبه در اصفهان میزبان استقلال تهران است و چهارشنبه شب، پرسپولیس در عربستان باید به مصاف الاتحاد عربستان برود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۶:۲۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

همین 45 قهرمانی رسمی خودش حکایتی است از بزرگی الاتحاد در سال‌های رفته‌ای که حالا دیگر به تاریخ گره خورده.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ برای معرفی ستاره‌هایی که پیش از این پیراهن تیم فوتبال الاتحاد عربستان را به تن داشته‌اند، باید به نقطه نقطه جهان فوتبال سر بزنیم.
از خود عربستان که معروف‌ترین ملی‌پوشانش یعنی محمد نور، حمد المنتشری، عبدوعاتف، مناف ابوصغیر، نایف حزازی، سعد کریری، رضا توکار و خالد مسعد برای الاتحاد بازی می‌کرده و بعضی‌های‌شان هنوز هستند گرفته تا برزیل که «به‌به‌تو»ی نام‌آشنا را به این تیم هدیه داده بود. عبدالمالک زیایار، حشام ابوچرانه، الحسن کیتا و محمد کالون آفریقایی، جوزف دزیره جاب کامرونی و تیتی کامارا از مالی هم دیگر بازیکنانی هستند که پیش‌تر برای الاتحاد بازی کرده‌اند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۶:۲۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

سرمربی پیشین تیم ملی گفت: برای اینکه راهی جام جهانی 2014 برزیل شویم مسئولان نباید اجازه دهند کی‌روش دچار مشکل شود و زمین بخورد.
علی پروین در خصوص دیدار چهارشنبه شب پرسپولیس مقابل الاتحاد عربستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این یک بازی بسیار سخت، مقابل تیم حرفه‌ای و فرصت طلب الاتحاد است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۶:۲۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای زیر نظر گرفتن تمرینات این تیم قبل از دیدار با الاتحاد عربستان شب گذشته عازم امارات شد و در اردوی قرمزپوشان حضور پیدا کرد.
در این سفر رویانیان قصد دارد جلسه‌ای با بازیکنان پرسپولیس برگزار کند و پاداش بازی قبلی را به آنها پرداخت کند. همچنین با برخی از بازیکنانی که قرار است فصل آینده در پرسپولیس بماند نیز مذاکره خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۵:۳۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

مهاجم خوش تکنیک تیم ملی فوتبال گفت: اگر به لیگ ایران برگردم، پوشیدن پیراهن پرسپولیس در اولویت است.
محمدرضا خلعتبری بازیکن ایرانی باشگاه الوصل امارات هم تصمیم خود را برای فصل آینده نگرفته و این روزها شایعات زیادی در مورد حضور او در پرسپولیس شنیده می‌شود. خلعتبری ابتدا در مورد وضعیتش در فوتبال امارات می‌گوید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۵:۳۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس