پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

غلامرضا بهروان می‌گوید در نشست مشترک فدراسیون و سازمان لیگ تصمیم گرفته شد که علاوه بر آزاد شدن حضور دروازه‌بان خارجی در لیگ، سقف قرارداد هم همچنان پابرجا بماند.
سرپرست سازمان لیگ پس از پایان نشست مشترک اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و هیات رییسه سازمان لیگ درباره نتایج این نشست اظهار کرد:


در نشست امروز درباره سقف قراردادها و حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر بحث‌های زیادی صورت گرفت و اعضای حاضر در نشست استدلال‌های خود را مطرح کردند که در این زمینه موافقان و مخالفان هر کدام نظر خود را گفتند.
همچنین حسن‌زاده رییس کمیته انضباطی مسائل مهمی درباره بدهی باشگاه‌های ایرانی مطرح کرد
وی ادامه داد: طبق تصمیمی که امروز گرفته شد در فصل آینده هر تیم می‌تواند چهار بازیکن خارجی را به خدمت بگیرد و برای این کار هیچ محدودیتی ندارد یعنی دروازه‌بان هم می‌تواند در میان بازیکنان خارجی باشد که به تیم‌ها جذب می‌شوند. با این تفاوت که شرط‌هایی برای این بازیکنان وجود دارد.
بهروان درباره این شرط‌ها گفت: از جمله این شرط‌ها این است که دروازه‌بانی به وسیله تیم‌ها جذب می‌شود، باید باکیفیت باشد و این طور نباشد که هر دروازه‌بانی به لیگ ایران بیاید. طبق بحث‌هایی که در جلسه امروز شد، قرار شد بازیکنان آسیایی و آفریقایی که به لیگ می‌آیند ملی‌پوش باشند و بازیکنانی که از دو قاره اروپا و آمریکای جنوبی به وسیله باشگاه‌ها جذب می‌شوند، در لیگ دسته یک کشورهای این دو قاره مشغول به فعالیت باشند.
وی در پاسخ به این سوال که مثلا آن بازیکن خارجی که کیفیت بالایی دارد اما در تیم ملی کشورش بازی نمی‌کند می‌تواند به لیگ ایران بیاید یا خیر گفت: اتفاقا این موضوع را رحیمی مدیرعامل سپاهان در نشست مطرح کرد و برونو سزار را مثال زد که بازیکن باکیفیتی است اما در تیم ملی برزیل عضویت ندارد اما قانونی که ما گذاشته‌ایم بدین صورت است که بازیکنان اروپایی و آمریکای جنوبی تنها باید در لیگ دسته اول کشورشان بازی کنند و اگر در تیم ملی هم نباشند، مشکلی وجود ندارد.
سرپرست سازمان لیگ با اشاره به اینکه سقف قرارداد در فصل بعد هم اجرا می‌شود گفت: قانون سقف قرارداد همچنان به قوت خود باقی است اما پیشنهاد شده که 10 تا 15 درصد به مبلغ سقف اضافه شود که تصمیم نهایی را در این باره در نشستی که بعدازظهر با نبی داریم، اتخاذ خواهیم کرد.
وی افزود: بحث مهم دیگری که در نشست امروز مطرح شد بدهی باشگاه‌ها بود در حال حاضر 41 باشگاه در لیگ‌های مختلف بدهی قطعی دارند که روی هم رفته نزدیک به 12 میلیارد تومان می‌شود اما یکی از الزامات AFC برای حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها نداشتن بدهی است که با این شرایط باشگاه‌های ما نمی‌توانند موافقت AFC را برای کسب مجوز حرفه‌ای جلب کنند بنابراین به احتمال زیاد کمیته انضباطی اولتیماتومی برای باشگاه‌هایی که بدهی دارند تعیین خواهد کرد تا این مشکل را برطرف کنند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۳۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">