پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

۴۸ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است


درخشان در لابه لای حرفهایش کنایه ای هم به بعضی ها می‌زند. بعضی‌ها که خودتان هم می دانید.

جبران می‌ کنیم

درخشان، اردوی پرسپولیس در کیش را بسیار خوب توصیف کرده و می‌ گوید، تیم آنطور که دلم می‌ خواهد آماده شده است. با کم و کسرها ساخته ایم و آنچه در بضاعت ماست را تقویت کرده ایم. حالا صادقیان هم آمده است و با حضور او و جذب آدم های شایسته دیگر رفته رفته کمبودهای تیم خودمان را برطرف می‌ کنیم.

 6 ماه خوابیده بود

بازیکن اهل سیرالئون ضعیف بود، شاید یک روز در تیم بزرگی هم بوده اما وقتی برای تمرین پیش ما آمد انگار 6ماه در خانه خوابیده بود و بعد از 6 ماه خوردن و خوابیدن فکر کرده چون اینجا ایران است هر بازیکنی که سابقه بازی در لیگ های اروپایی را داشته سریع جذب می‌ شود.

بدهکار کسی نیستیم

2مهاجم از صربستان و غنا وارد کرده و در تست تیم، شرکتشان می‌ دهیم اگر به درد بخورد جذبشان می‌کنیم، وگرنه بدهکار کسی نیستیم، ما فقط به پرسپولیس بدهکار هستیم.

آنها به پرسپولیس خیانت کردند

پرسپولیس احتیاج به آدم دلسوز دارد . به تعصبی که کمرنگ شده . به آدمهایی که برای پیراهن شان جان بدهند نه کسانی که به خاطر پول از تیم ملی رفتند به باشگاههای دیگر لیگ .همه ما از پرسپولیس، امتیاز گرفته ایم، چه من و دوستان من و چه کسانی که بخاطر پول از پرسپولیس جدا شدند و رفتند و با رفتن شان به پرسپولیس خیانت کردند. ما اگر رفتیم دوباره برگشتیم و در ایران جز پرسپولیس در هیچ تیمی نبودیم اما این ها چه ؟اینها قبلا تعصب شان به پول را ثابت کرده اند اما دم از پرسپولیسی ب.دن و تعصب می زنند .

نیمکت ما 15 نفره نمی‌شود

نیمکت فنی ما کامل شده و کسی جذب این نیمکت نخواهد شد، برخی از دوستان خوب من، از من ناراحتند که چرا برای حضور در کادرفنی تیم دعوتشان نکردم، حساب کردم و دیدم به جز عبدی و امامی‌فر و نادر باقری که با ما کار می‌ کنند. 14، 15 نفر از من دلخورند. از رفقای خوبم خواهش می‌ کنم یادشان باشد که من در شرایطی دوستان را انتخاب کردم که همه وجودم پیش پرسپولیس بود و ذره ای دوست بازی در زمینه انتخاب همکاران نداشته ام. لطفا بخاطر این مسائل، حمایت خود را از پرسپولیس از دست ندهید!

همه برنده هستیم اگر ...

شما را به خدا آزار ندهید، همه می‌ دانند آنهایی که قصد ضربه زدن به پرسپولیس را دارند در واقع چه کسانی هستند، بیایید به نام پرسپولیس کار می‌ کنیم که با چند برد دوباره تماشاگر استادیوم آزادی را به 50هزار نفر برسانیم، اگر تیم ببرد، برنده من نیستم، برنده پرسپولیس است پرسپولیسی که همه ما به آن وابسته ایم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۵:۴۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 اعلام فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبنی بر اینکه آتلتیکومادرید به تهران آمده و قصد دارد با یکی از تیم های باشگاهی کشورمان دیدار تدارکاتی برگزار کند، باعث شد تا تمام نگاه ها به سمت و سوی باشگاه پرسپولیس برود.
این در حالی است که باشگاه پرسپولیس همچنان در حال مبارزه با حواشی ای است که بر سر مذاکرات چند روز قبل مدیرانش با سران باشگاه رئال مادرید است و بعید به نظر می‌ رسد که بخواهد در این بازی دوستانه شرکت کند.

پیگیری های خبرنگار ورزش سه و گفت‌وگو با سیاسی، منتقمی و خواجه‌وند حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس نظری برای انجام بازی دوستانه با اتلتیکومادرید نداشته و قصد ندارد مقابل این تیم اسپانیایی به میدان برود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۵:۳۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 مربیان سابق پرسپولیس مطالبات خود را از این باشگاه دریافت کردند.

دستیاران علی دایی روز گذشته با حضور در باشگاه پرسپولیس مطالبات خود را از مسئولان این باشگاه دریافت کردند.

روز گذشته دستیاران دایی به غیر از محمد دایی و افشین پیروانی به همراه بهمن دهقان که به عنوان نماینده تام‌الاختیار آن‌ها در مذاکره با باشگاه معرفی شده بود، در دفتر منتقمی حضور یافتند و با سیاسی و منتقمی صحبت کردند.

مذاکرات دو طرف به توافق برای پرداخت مطالبات مربیان سابق پرسپولیس منجر شد، بدین صورت که تاریخ چک‌های باشگاه به این افراد به 20 مهر تغییر پیدا کرد تا آن‌ها بتوانند زودتر از تاریخ تعیین شده قبل مطالبات خود را دریافت کنند.
قرار است علی دایی هم روز شنبه آینده برای تعیین چگونگی دریافت مطالبات به باشگاه برود و با سیاسی جلسه بگذارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۵:۲۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 عبدالله تفرشی در مورد اینکه شنیده می‌شود نماینده اسپانسر باشگاه پرسپولیس را به داخل این باشگاه راه ندادند، گفت: متأسفانه صبح امروز وقتی نماینده اسپانسر قصد داشته وارد باشگاه پرسپولیس شود نگهبان اعلام می‌کند که با دستور سیاسی از اسپانیا وی حق ندارد وارد باشگاه شود. این داستان روز گذشته هم بوده اما صدای آن در نیامده است!

وی ادامه: زمانی که برای پیگیری این مسئله با خواجه‌وند تماس گرفتم ابراز بی اطلاعی کرد. مگر می‌شود نماینده اسپانسر را داخل باشگاه راه ندهند؟ کلی اسناد و قرارداد در باشگاه وجود دارد. واقعاً رفتاری که سیاسی انجام می‌دهد خارج از عرف است و باشگاه را به هم می‌زند. سیاسی با این کارها می‌خواهد باشگاه افت کند تا قیمت پایین بیاید و خودش سهام را بخرد.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه شنیده می‌شود سیاسی برای حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تعهد 5 میلیاردی داده است، اظهار داشت: من هم شنیدم پرداخت 5 میلیارد تومان جزو تعهدات سیاسی برای حضور در باشگاه پرسپولیس بوده که تا الان 2 میلیارد آن پرداخت شده است.

تفرشی درباره اینکه آیا مبلغی حدود 5 میلیارد تومان در این باشگاه «گم» شده است، خاطرنشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد چون باید تمام حساب‌های باشگاه در آخر سال مشخص شود اما مسئله اینجاست که سیاسی در باشگاه پرسپولیس چک خرج می‌کند تا خودش را طلبکار کند، آن‌وقت زمان بازپرداخت یا پولش را بگیرد یا بخشی از سهام را خریداری کند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۶:۲۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از یک جهت به خاطر اینکه بازیکنان خودم را دارم خوشحال هستم اما از جهت دیگر برای من ناراحت کننده است که بازیکنان ما در تیم ملی نیستند بویژه که بعضی نفرات ما واقعا می‌توانند در تیم ملی باشند. با این وجود به نظر آقای کی‌روش احترام می‌گذاریم.

حمید درخشان به سوالات مختلف در ارتباط با سرخپوشان پاسخ داد:

در این اردو چه اهدافی را دنبال می‌کنید؟

این یک اردو همه جانبه است که در جریان آن روی تمام ابعاد کار می‌کنیم. باید هم از نظر بدنی و هم از جهت تاکتیکی کار را توسعه بدهیم. هدف این است که بتوانیم تیم را هماهنگ‌تر کنیم و انتظار داریم در پایان این اردو از نظر روحی و روانی شرایط مطلوب‌تری داشته باشیم. بازی دوستانه هم تدارک دیده‌ایم تا هم برنامه‌ها مرور شود و همه بچه‌ها در شرایط مسابقه بمانند.

در حال حاضر مهمترین مشکل برای رسیدن به این اهداف چیست؟

بازیکن محروم داریم. چند نفر از مصدومان هم نرسیده‌اند و از این جهت مشکل داریم و امیدواریم آنهایی که مصدومیت کمتری دارند را زودتر در اختیار داشته باشیم.

حسین ماهینی از همراهی تیم محروم شده است اما نفراتی در تیم‌های دیگر با شرایط مشابه مشکلی ندارند؟

این تبعیض خیلی بد است و بابت این مساله گله‌مند هستیم. من از نهاد خاصی اسم نمی‌برم ما در کار فوتبال هستیم و از فدراسیون فوتبال انتظاراتی داریم. اعتقاد دارم فدراسیون در این ماجراها می‌توانست نقش بهتری ایفا کند. چگونه است که فهرست ما نرسیده اعلام می‌شود، اما وقتی نوبت به تیم‌های دیگر می‌رسد، فهرستی منتشر نمی‌شود. البته تمایل ما این نیست که بازیکن دیگری محروم شود بلکه می‌گوییم وحدت رویه باشد و مشکل همه باشگاه‌ها حل شود. نه اینکه در یک بازی، بازیکن ما محروم باشد ولی بازیکن حریف با همان شرایط بازی کند.

پرسپولیس در جام قهرمانان آسیا نماینده ایران است، این مساله دلیل کافی نیست تا بازیکنی مثل حسین ماهینی حداقل تا پایان این فصل نماینده کشورش را همراهی کند؟

بحث ما صرفا به حسین ماهینی و پرسپولیس مربوط نمی‌شود. فولاد هم نماینده ایران است. تعدادی از این بچه‌ها بازیکنان تیم ملی هستند. نگاه ما ملی است. ما یک بازیکن با این شرایط داریم. فولاد تعداد بیشتری از نفراتش به مشکل خورده‌اند و در یک نگاه ملی می‌گویم؛ آنها هم نباید با این شرایط به آسیا بروند. این حرف من یعنی اینکه فولاد به عنوان رقیب مستقیم ما در لیگ برتر تقویت می‌شود ولی ما باید نگاه ملی داشته باشیم. ضمن آنکه تاکید می‌کنم تبعیض‌ها هم باید برطرف شود.

پرسپولیس در تیم ملی بازیکنی ندارد و این مساله بحث‌های مختلفی را در پی داشته است؟

از یک جهت به خاطر اینکه بازیکنان خودم را دارم خوشحال هستم اما از جهت دیگر برای من ناراحت کننده است که بازیکنان ما در تیم ملی نیستند بویژه که بعضی نفرات ما واقعا می‌توانند در تیم ملی باشند. با این وجود به نظر آقای کی روش احترام می‌گذاریم و سعی می‌کنیم آن را تغییر بدهیم. در این چند روز انتقاد زیادی هم از بچه‌ها شد ولی من اعتقاد دارم، نفراتی داریم که به تیم ملی کمک خواهند کرد.

در روزهای اخیر این مساله هم نسبت به خود شما مطرح شد که قبل از سرمربیگری در پرسپولیس عنوان می‌کردید، پرسپولیس پتانسیل قهرمانی دارد ولی بعد از بازی با سپاهان گفتید پرسپولیس از نظر مهره مشکل دارد؟

این دو حرف با هم تضاد ندارد. تصور می‌کنم از طرف من برداشت نادرستی صورت گرفت. من با احتساب بازیکنانی که مصدوم و محروم شده‌اند و آنها را در اختیار نداریم گفتم بضاعت ما کم بود. نه اینکه نفراتی که در اختیار داریم، توانمند نباشند. مساله این است که بخش مهمی از توان تیم مربوط به همین بازیکنان می‌شود. منظورم از اینکه دست ما خالی شده، همین است، بازیکنانی که در همین بازی با سپاهان نداشتیم.

بازی با سپاهان دو نظر را ایجاد کرد، گروهی به این مساله اشاره می‌کردند که ارائه بازی با برنامه از سوی پرسپولیس جالب توجه بود و گروهی هم به ارائه بازی دفاعی انتقاد داشتند...

ما نباید احساسی قضاوت کنیم. چه زمانی که نتیجه نمی‌گیریم و چه هنگامی که پیروز می‌شویم. آنهایی که به استراتژی ما برای این بازی نقد دارند باید نگاهی به نیمکت ما هم می‌کردند. چه تعویض‌هایی می‌توانستیم انجام بدهیم؟ چه تغییرات تاکتیکی می‌شد اجرا کرد؟ دست ما بسته بود و این یک واقعیت است و در حالی که سپاهان پر مهره بود چون مثل ما نفراتی را به دلیل محرومیت و مصدومیت از دست نداده بودند. باید ابزار برابری را می‌داشتیم تا به شکل دیگری عمل می‌کردیم. آنگاه تغییر تاکتیک و استراتژی می‌دادیم. ما شش بازیکن را در اختیار نداشتیم. نفراتی مثل؛ ماهینی، صادقیان، علی عسگری، دغاغله و نوروزی، هر یک از آنها می‌توانند سرنوشت یک بازی را تغییر دهند. البته بازیکنان خوبی هم در داخل زمین داشتیم که با تمام وجود بازی کردند. روی نیمکت هم نفرات خوب بودند ولی برای تغییر در تاکتیک به سایر بازیکنانمان نیاز داشتیم و اگر موجودیت خودمان را در اختیار داشتیم، چه بسا شکل بازی و نتیجه به گونه دیگری رقم می‌خورد.

در کیش برنامه تمرینی سنگینی دارید، به نظر می‌رسد در حال ریسک هستید و شاید در شروع دوباره لیگ در بازی اول و دوم به مشکل بخورید؟

مجبور هستیم که ریسک کنیم. ما بازی‌های مهمی پیش رو داریم که باید برای آنها آماده شویم، هر چند ممکن است که برای یکی دو بازی دچار افت بشویم. به هر حال باید روی همه بازی‌ها فکر کنیم و شرایط بازیکنان و تیم را برای آینده بهتر کنیم.

چند مورد هم در روزهای گذشته پیش آمد که مربوط به میثم حسینی و رضا حقیقی بود و در نهایت به تیم ملحق شدند؟

ما دوست داریم بازیکنان کنار ما باشند اما همه باید قواعد و قوانین و نظم حاکم را اجرا کنند و به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای باید تابع قوانین باشند، همانطور که همه اینطور هستند. الحمدا... همه بازیکنان از جمله حسینی و حقیقی هم به این نتیجه رسیدند که قانون باید رعایت شود و به این ترتیب موضوع حل شد و این برای همه تیم و همه بازیکنان خوب است. بحث سخت‌گیری نیست بلکه مسوولیت سنگینی بر عهده ما است که برای انجامش باید این قواعد را رعایت کنیم.

خبرهایی هم درباره معاوضه دروازه‌بان منتشر می‌شود، چنین برنامه‌ای دارید؟

ما در پست دروازه مشکل نداریم. پس دلیلی برای ایجاد تغییرات نیست. آرزوی هر تیم است که دو دروازه‌بان خیلی خوب داشته باشد که ما دو نفر از با کیفیت‌ترین‌ها را داریم و هیچ دلیلی برای ایجاد تغییر نمی‌بینم.

و قرار است بازیکنان جدیدی را هم در این اردو تست کنید؟

یکی دو بازیکن خارجی ظرف یکی دو روز آینده به جمع ما اضافه می‌شوند اما هنوز نفرات مورد نظر را مشخص نکرده‌ایم. نام‌هایی هم مطرح می‌شود که بعضا مورد تائید نیست.

در چه مناطقی از زمین دنبال بازیکن هستید؟

در هر سه خط؛ دفاع، هافبک و حمله دنبال بازیکنان با کیفیت هستیم که انتظار ما را بر آورده کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۲
خبرنگار افتخاری پرسپولیس


 عبدالرزاق میراب در مورد اخباری مبنی بر انتقال نیلسون دروازه‌بان تیم پرسپولیس به گسترش فولاد اظهار کرد: چنین اخباری صحت ندارد و ما گفت‌وگویی برای انتقال این دروازه‌بان به تیم گسترش فولاد نداشتیم.

وی همچنین با تکذیب خبر انتقال بایرامی به پرسپولیس در نیم‌فصل گفت: این موضوع نیز شایعه‌ای بیش نیست و خبری مبنی بر انتقال بایرامی به پرسپولیس صحت ندارد و اگر هم باشگاه پرسپولیس چنین درخواستی از باشگاه ما داشته باشد باید مدیریت تصمیم بگیرد.

وی افزود: من نمی‌توانم بگویم که باشگاه با این انتقال موافقت می‌کند یا خیر ولی در هر صورت تا این لحظه چنین درخواستی صورت نگرفته است.

سرپرست تیم گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: هرگونه نقل و انتقالی در نیم‌فصل و با نظر کادر فنی صورت می‌گیرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۵:۵۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس برای استراحت بیشتر سرخپوشان ساعت صرف صبحانه را یک ساعت دیرتر اعلام کرد.

طبق برنامه کادر فنی، به جهت تمرین یک جلسه‌ای، آن هم در وقت بعدازظهر، سرخپوشان امروز صبح یک ساعت دیرتر از خواب بیدار شدند و پس از صرف صبحانه از سوی کادر فنی چند ساعت زمان در اختیارشان قرار داده شد تا برای خرید و پیاده‌روی آزاد باشند. تعدادی از بازیکنان نیز ترجیح دادند برای استراحت بیشتر در هتل بمانند.
البته این زمان تا قبل از ظهر در اختیار بازیکنان قرار گرفت. ضمن اینکه از سوی کادر فنی جریمه تاخیر نیز در نظر گرفته شد اما کلیه بازیکنان به موقع و در زمان مشخص شده، در هتل حضور یافتند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۵:۴۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس با سفر به اسپانیا در حال فراهم کردن دیدار تیم فوتبال این باشگاه با رئال مادرید اسپانیا هستند، مطرح شدن نام محمد رویانیان برای بازگشت به مدیریت این باشگاه اوضاع سرخپوشان را پیچیده تر از قبل کرده است. این خبر البته با واکنش تند رئیس هیات مدیره پرسپولیس مواجه شده و او این بازگشت را تکذیب کرد!
ه نظر می رسد با بالا گرفتن دامنه اختلافات مسئولان باشگاه پرسپولیس با اسپانسر باشگاه اتفاقات جدیدی در راه است. اتفاقاتی که استارت آن بلافاصله بعد از سفر مسئولان باشگاه به اسپانیا برای مذاکره با رئال مادرید زده شده است.

شب گذشته خبر بازگشت محمد رویانیان به باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل منتشر شد. خبری که به نظر می رسد بی ارتباط با مشکلات حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه با اسپانسر و تلاش وی برای فسخ قرارداد نیست.

گفته می شود اقدامات سیاسی برای در دست گرفتن مجرای اقتصادی باشگاه با آنچه که مورد نظر وزارت ورزش است اختلافات بسیار اساسی دارد و به همین دلیل وزارت ورزش با مطرح کردن نام محمد رویانیان درصدد تحت فشار قرار دادن سیاسی است.

 حمیدرضا سیاسی که به همراه بهروز منتقمی و چند مسئول دیگر پرسپولیس برای مذاکره با رئال مادرید بامداد امروز چهارشنبه عازم اسپانیا شده است در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مهر بازگشت رویانیان را تکذیب کرد.

وی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: چرا این سوال را از من می پرسید؟ این سوال را باید از کسانی که مرا در پرسپولیس گذاشته‌اند بپرسید.

سیاسی در ادامه یادآور شد: با این حال من بازگشت رویانیان به پرسپولیس را قویا تکذیب می کنم و چنین چیزی اصلا صحت ندارد.

با وجود سفر مسئولان باشگاه پرسپولیس به اسپانیا و غیبت آنان در ایران به نظر می رسد تلاش ها برای تغییر سیاست های پرسپولیس فراتر از حیطه مسئولان باشگاه آغاز شده و باید در روزهای آینده منتظر اتفاقات جدیدتری در این باشگاه پرطرفدار باشیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 علی کریمی مربی تیم‌ملی و هافبک سابق پرسپولیس احتمالا در بازی مقابل رئال مادرید به طور رسمی از فوتبال خداحافظی می‌ کند.
مدیران پرسپولیس که در حال حاضر به اسپانیا رفته اند در صورت توافق با فلورنتینو پرس و عقد قرارداد برای انجام بازی دوستانه کریمی را به حضور بازی خداحافظی راضی می‌ کنند. این توافق هنوز انجام نشده و هیچ خبری در این باره قطعی نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

محسن بنگر درباره تمرینات پرسپولیس در جزیره کیش گفت: تمرینات خوبی را انجام دادیم و فکر می‌کنم اردوی مناسبی در پیش داریم و دیروز و امروز تمریناتی که کادر فنی می‌خواست برگزار کردیم.

وی درباره بدنسازی پرسپولیس در این اردو هم ادامه داد: خب به هر حال فشار زیادی از نظر بدنسازی روی بازیکنان می‌آید چون اردوی سختی در پیش داریم و به همین دلیل باید به بدن‌ها فشار آورد تا بتوانیم به آن حدی که کادر فنی می‌خواهد برسیم که البته بر روی مسائل تاکتیکی هم کار می‌کنیم.

بنگر اظهار داشت: باید روز به روز بهتر شویم و فکر می‌کنم اردوی کیش هم در این زمینه می‌تواند به ما کمک کند اما بضاعت تیم خوب نیست و باید با کارهای تاکتیکی و بدنسازی فشرده این نقیصه را برطرف کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره حاشیه‌هایی که در اردوی پرسپولیس در جزیره کیش پیش آمده گفت: مشکل خاصی نبود و دیدید که میثم حسینی و رضا حقیقی با تیم تمرین می‌کنند و مسئله خاصی نبود اما به نظرم بیش از اندازه به آن پرداخته شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۴:۵۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس