پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

۹۹ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

 باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، اسپانسر خود برای فصل جدید رقابت‌ها را شناخت و این همکاری یکشنبه شب در پی امضای قرارداد بین مدیران عامل باشگاه پرسپولیس و بانک گردشگری در مراسمی اعلام شد.
محمد رویانیان در پی انعقاد این قراردادگفت: برای درآمدزایی در فوتبال راه‌های گوناگونی تعریف شده است که یکی از مهمترین آنها جذب اسپانسر و تبلیغات روی پیراهن است. فیفا این راهکار را حق باشگاه‌ها دانسته و ما بر این اساس طی دو سال گذشته برنامه‌ریزی ویژه‌ای روی این مساله داشته‌ایم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۲
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نماینده باشگاه پرسپولیس صبح امروز به فدراسیون فوتبال رفت تا در خصوص بررسی وضعیت علیرضا حقیقی صحبت‌های نهایی را انجام دهد.

 پس از اخبار منتشره مبنی بر غیر قانونی بودن قرارداد علیرضا حقیقی با پرسپولیس نماینده سرخ‌پوشان صبح امروز به فدراسیون فوتبال رفت و با مسئولان برگزاری مسابقات در خصوص این دروازه‌بان به گفت‌وگو پرداخت.
 اما با توجه به اینکه حقیقی رضایت خود را از روبین‌کازانی‌ها گرفته و مکاتبات لازم نیز از سوی این باشگاه با پرسپولیسی‌ها انجام شده مسئولان فدراسیون فوتبال به نماینده باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که حقیقی هیچ مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

محسن بنگر ابتدا در خصوص بازی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بدون شک همیشه بازی اول حساس، سخت و پرهیجان است و ما هم با آمادگی کامل به این بازی فکر می‌کنیم.
 وی افزود: هواداران بیایند و چون ما دوست داریم ورزشگاه آزادی رنگ قرمز پرسپولیس را بر خود ببیند. اگر هواداران حامی ما باشند، قطعاً با تیمی که داریم راحت‌تر می‌توانیم به هدفمان برسیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در هیأت فوتبال استان تهران قرارداد سه ساله‌اش با پرسپولیس را به ثبت رساند.
علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در هیأت فوتبال استان تهران حضور یافت و قرارداد سه ساله‌ای که بین وی و باشگاه پرسپولیس به امضاء رسیده بود را به ثبت رساند.
پیش از این، اعضای کادر فنی نیز با حضور در هیأت فوتبال استان تهران قرارداد خود را ثبت کرده بودند. ضمن اینکه مربیان لیگ برتری محدودیتی برای زمان ثبت قرارداد خود ندارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با عقد قرارداد جدید 20 تا 25 درصد نیازهای مالی‌مان را برای فصل جدید جذب کردیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حضور در بیمارستان بهمن از غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران عیادت کرد.
محمد رویانیان شنبه شب پس از تماشای بازی تدارکاتی بزرگسالان و امیدهای پرسپولیس راهی بیمارستان بهمن شد و از غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران عیادت کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

رییس هیات فوتبال استان تهران گفت: کریم انصاری فرد هنوز قراردادش را با پرسپولیس فسخ نکرده است.

حبیب الله شیرازی درباره وضعیت کریم انصاری فرد اظهارداشت: انصاری فرد به دلیل اینکه بازیکن زیر 28 سال است فصل گذشته با باشگاه پرسپولیس قرارداد 3 ساله امضا کرد.
وی ادامه داد: امسال که او می خواهد به تراکتور برود باید بیاید در هیات فوتبال تهران قراردادش را فسخ کند و رضایت نامه اش را تحویل بدهد. سپس ما مدارک را به هیات فوتبال تبریز می فرستیم و قرارداد وی ثبت و کارت بازی اش صادر می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس


هافبک - مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس گفت: برای این فصل شرایط خوبی داریم ولی باید از پرسپولیس با این هواداران حمایت شود، چرا ما هیچوقت نباید آرامش داشته باشیم، در حالی که بازیکنان سایر تیم‌ها بی سر و صدا پولشان را می‌گیرند و کسی با آنها کاری ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تعجب می‌کنم به خاطر اینکه یک خبرنگاری که مدیرعامل شده اینطور حرف‌هایی را بر زبان بیاورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۰۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

محمد پنجعلی در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه با تمرینات خوب و منسجمی که زیرنظر دایی آغاز شده شرایط ما برای بازی چهارشنبه بسیار خوب و آماده است. باید با تیمی بازی کنیم که همه قرمز پوشیده‌اند و از خانواده خودمان هستند.
وی افزود: قطعا حضور کریمی و انصاری‌فرد در تیم حریف بازی را جذاب‌تر می‌کند اما من مطمئنم هواداران پرسپولیس می‌آیند و پشت سر تیم تا دقیقه 90 در اولین بازی خواهند بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس