پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

۱۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است


از سوی موسسه بین‌المللی سفیران صلح، نشان صلح جهانی به محمد رویانیان و علی دایی اهدا شد.

 از ساعت 18 الی 22 سه‌شنبه شب در تالار وحدت تهران اجلاس صلح از طرف موسسه بین‌المللی سفیران صلح برگزار شد و به محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و علی دایی نشان صلح بین‌المللی اهدا شد.

در این مراسم بازیگران و هنرمندان، چهره‌های ورزشی، شخصیت‌های علمی و سفرای چند کشور حضور داشتند و نشان صلح بین‌المللی به چند تن از مدیران بخش خدمات اجتماعی، چهره‌های ورزشی و هنرمندان اهدا شد.

اکبر عبدی بازیگر مطرح کشورمان یکی از چهره‌های شاخص این مراسم بود که نشان صلح جهانی را دریافت کرد و در سخنان کوتاهی به تمجید از علی دایی پرداخت و گفت: در مواقعی که به مکه مکرمه و عربستان سفر کردم، هر وقت فارسی حرف می‌زدیم همه می‌گفتند؛ علی دایی. او اسطوره فوتبال ماست و امیدوارم برخی با حرف‌هایشان این بزرگ مرد را اذیت نکنند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس



تیم فوتبال پرسپولیس تمرین عصر سه‌شنبه را زیر نظر کادر فنی و در حضور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به اتمام رساند.
سرخپوشان امروز از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی‌فر تمرینات خود را با حضور محمد رویانیان که اواخر تمرین وارد ورزشگاه درفشی‌فر شد، پیگیری کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس


محمد رویانیان می گوید برای انتقال خلعتبری علاوه بر تخفیف، پرداخت قسطی پول رضایت نامه را از عجمانی‌ها انتظار دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت مذاکرات با عجمانی‌ها، نظر دایی درباره جذب خلعتبری، طلب پرسپولیس از دنیزلی و ... صحبت کرد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

برنامه، زمان، مکان و اسامی داوران و ناظران داوری هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) به شرح زیر اعلام شد:

جمعه اول شهریور 1392

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۲
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 نشست شورای مدیران و معاونان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز به ریاست محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و با حضور بهروز منتقمی قائم مقام و دیگر مدیران و معاونان باشگاه تشکیل شد و در جریان آن پیرامون مسائل گوناگون بحث و تبادل نظر و تصمیمات مهمی در 10 مورد اخذ شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

محسن بنگر درباره دلیل عدم حضور در تمرینات روز گذشته گفت: من در تمرین پرسپولیس حضور داشتم اما متاسفانه به دلیل یک سرماخوردگی کوچک اجازه حضور در تمرینات را پیدا نکردم و به کارهای ریکاوری و درمان ادامه دادم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه با برگزاری 7 بازی آغاز می‌شود که دیدار نفت و پرسپولیس در ورزشگاه تختی که رویارویی یحیی گل‌محمدی با سرخپوشان پایتخت و دایی است، یکی از مهمترین دیدارهای این هفته است. دربی اهواز که سومین رقابت تیم‌های همشهری در لیگ سیزدهم است، از دیگر دیدارهای حساس این هفته را تشکیل می‌دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 

مدافع پرسپولیس می‌گوید خط دفاع این تیم به دنبال رکورد زدن نیست. او همچنین دیدار مقابل شاگردان گل‌محمدی را سنگین توصیف کرد.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره‌ی آخرین وضعیت پرسپولیس پیش از دیدار با نفت تهران، عملکرد خوب خط دفاعی این تیم در پنج هفته نخست لیگ برتر و ارزیابی‌اش از آینده‌ی سرخ‌پوشان در لیگ صحبت کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 مصطفی شکری در خصوص آخرین وضعیت طلب باشگاه پرسپولیس از مصطفی دنیزلی گفت: این مربی برای پرداخت مطالبات پرسپولیس از ما یکی، 2 ماه وقت خواسته اما باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند بیشتر از این به دنیزلی وقت بدهد. ما به اندازه کافی به دنیزلی وقت دادیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

در مراسمی که از ساعت 18 امروز در تالار وحدت و با حضور چهره‌های سرشناس هنر و ورزش برگزار خواهد شد، مؤسسه بین‌الملی صلح جایزه صلح جهانی را به علی دایی اهداء می‌کند.

قرار است در این مراسم برخی از چهره‌های سیاسی حضور داشته باشند، گفته می‌شود اگر رئیس‌جمهور در این مراسم حاضر نشود رئیس دفتر او حتماً در این مراسم حاضر خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس