پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

علیرضا حقیقی دروازه تیم فوتبال رابین کازان روسیه در تمرین صبح امروز تیم ملی فوتبال ایران شرکت کرد.
تمرین تیم ملی فوتبال از ساعت 10:30 صبح امروز در کمپ تیم ملی برگزار شد. در تمرین امروز محمد ابراهیمی بازیکن تیم تراکتورسازی غایب بود اما علیرضا حقیقی به تیم اضافه شد.

جواد نکونام که از دیروز در تمرینات تیم ملی حضور داشت امروز نیز در کنار سایر ملی‌پوشان به تمرین پرداخت.
* این تمرین در حالی برگزار شد که سر و صدای زیادی از پیست موتورسواری مجاور زمین چمن به گوش می رسید. این سر و صداها به حدی زیاد بود که ملی پوشان در مرحله اول تمرین به قسمت دیگری از چمن رفتند.
* تمرین ملی پوشان در حالی استارت خورد که علیرضا حقیقی در بدو ورود با سایر ملی‌پوشان به خوش و بش پرداخت. در همان ابتدا کری جالبی بین بازیکنان تیم ملی برقرار بود. در این میان جواد نکونام به همراه حاج صفی مشغول زدن پنالتی بودند و نکونام نقش دروازه‌بان را ایفا کرد.
* طبق اعلام خسرو والی‌زاده مدیر رسانه تیم ملی امروز به 10نفر از ملی‌پوشان استقلال، سپاهان و پرسپولیس آماده باش داده می‌شود تا برای اردوی ترکیه به جمع دیگر بازیکنان اضافه شوند. این در حالی است که این سه تیم روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهند رفت.
* بازی هندبال، تمرینات ویژه‌ برای مدافعان و هافبک‌ها و همچنین تمرین چارچوب شناسی در قالب دو تیم سبز و قرمز برنامه‌های امروز تمرین تیم ملی بود. محمد قاضی، پیام صادقیان و جواد نکونام  از آماد‌ه‌ترین نفرات تمرین تیم ملی امروز بودند که در آیتم‌های مختلف حضوری فعال داشتند.
* فرهاد پورغلامی سرمربی ملوان بندرانزلی از نزدیک نظاره‌گر تمرینات تیم ملی بود.
* حدود 20 تماشاگر تمرین تیم ملی را نظاره‌ می‌کردند البته باتوجه به برگزاری همایشی مربوط به رادیولوژی که در هتل آکادمی برگزار می‌شد تعدادی از پزشکان به همراه خانواده‌های خود نظاره‌گر تمرینات تیم ملی بودند.
* تعدادی از تماشاگران در خصوص محمدرضا خلعتبری و حضور وی در تمرینات تیم ملی از یکدیگر سؤال می‌پرسیدند.
* جدیت کارلوس کی‌روش در تمرین روز گذشته و همچنین تذکرات جالب توجه به حسین ماهینی باعث شده بود خبرنگاران و تماشاگران در این خصوص با یکدیگر صحبت کنند و از تمرینات جدی کی‌روش حرف بزنند.
*در پایان تمرین سرمربی تیم ملی بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت و گو پرداخت. وی با حرکات خود نشان می داد که از بازیکنان در تمرینات چه می خواهد و خواسته های خود را به آنها توضیح می داد.
قرار است تیم ملی فردا یک بازی درون تیمی در کمپ تیم ملی پشت درهای بسته برگزار کند.
تیم ملی کشورمان در اولین دیدار خود از مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی به مصاف با ازبکستان خواهد رفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۳۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">