پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

۱۸۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است


مسئولان باشگاه پرسپولیس در جدیدترین اقدام خود مجدداً نامه‌ای به میلانی‌ها زدند و خواستار برگزاری یک دیدار دوستانه با ستاره‌های میلان شدند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۳۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه زوم کردن به بازی با سپاهان شرایط را تغییر نخواهد داد، گفت: بازیکنان پرسپولیس نباید با این باخت دلسرد شوند چرا که دیگر همه چیز تمام شده و شرایط عوض نخواهد شد.

حمید جاسمیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازی جمعه شب تیم‌های سپاهان و پرسپولیس عنوان کرد: من چون کارشناس داوری نیستم در خصوص اتفاقات مربوط به داوری نمی‌توانم حرفی بزنم. دو تیم بازی را خوب شروع کردند ولی بعد از اخراج بازیکن تیم پرسپولیس، این تیم لطمه خورد و بازیکنان عصبی شده بودند که این روی روند کارشان تاثیرگذار بود.

وی افزود: به نظرم پرسپولیس می‌توانست بهتر هم بازی کند ولی بازیکنان از نظر روحی در شرایط بدی قرار گرفته بودند. دایی هم تعویض‌هایی انجام داد که مجبور به این کار بود و برنامه‌اش این بود که در دقایق پایانی فشار زیادی به حریف وارد کند ولی به خاطر یک یار کمتر روی ضد حملات گل دوم را هم پذیرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۳۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

باشگاه سپاهان اصفهان از کمیته انضباطی خواست تا سخنان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار روز جمعه در هفته دهم را بررسی و پیگیری کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۲۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 

میثم حسینی  با اشاره به دیدار جمعه شب پرسپولیس و سپاهان خاطر نشان کرد: این بازی برای ما خیلی حساس بود چرا که فولاد با دو امتیاز برتری نسبت به ما در صدر جدول قرار داشت و در نظر داشتیم با گرفتن سه امتیاز دیگر خود را به صدرنشین نزدیک تر کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۱۲
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 

مهاجم پرسپولیس می‌گوید کرانچار بهتر است درباره داوری صحبت نکند و اگر یک بار دیگر فیلم بازی را ببیند متوجه می‌شود که قهرمانی چه کرده است.

محمدرضا خلعتبری  درباره دیدار پرسپولیس برابر سپاهان، تصمیم محسن قهرمانی در اخراج بازیکن پرسپولیس و آینده تیمش در این فصل صحبت کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۲
خبرنگار افتخاری پرسپولیس


حمید استیلی می‌گوید در نیم فصل لیگ برتر اگر پیشنهادی داشته باشد به دنیای مربی‌گری بازمی‌گردد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی خود از شرایط پرسپولیس تا اینجای فصل پس از شکست مقابل سپاهان اظهار کرد: پرسپولیس روند خوبی را از ابتدای فصل شروع کرده است. امسال خیلی زود مربی تیم انتخاب شد. بازیکنان خوب جذب شده‌اند و تمرین‌ها هم با نظم خاصی زودتر از سایر تیم‌ها آغاز شد. همه این برنامه‌ریزی‌ها باعث شد که در چند هفته نخست نتایج تیم مناسب باشد که من فکر می‌کنم به خاطر بدنسازی خوب آینده خوبی در انتظار پرسپولیس است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۲۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود یاوری که 9 هفته با مس کرمان نتوانست به پیروزی دست پیدا کند، در اولین دیداری که به عنوان سرمربی روی نیمکت فجرسپاسی نشست، استقلال خوزستان را شکست داد تا پیش از دیدار با پرسپولیس امید شیرازی‌ها بیشتر شود. سرمربی فجرسپاسی در گفت گو با خبرنگار تسنیم، درباره اولین پیروزی اش در لیگ سیزدهم و دیدار روز پنجشنبه هفته جاری با پرسپولیس صحبت کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۱۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

جلسه شورای آکادمی باشگاه پرسپولیس امروز به ریاست محمد رویانیان برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۱۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محسن قهرمانی بهترین داور آسیا و جهان است، او اصلا اشتباه نداشت و حتی می‌توانست دو بازیکن ما را اخراج کند. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۱۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 پس از پایان دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که با برتری 2 بر صفر اصفهانی‌ها به پایان رسید، برترین‌های این دیدار مشخص شدند.
بدین ترتیب سیدهادی عقیلی برترین بازیکن میدان لقب گرفت و عنوان برترین بازیکن اخلاق نیز به سیدجلال حسینی رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۰۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس