پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

۸۳ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است


 مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی دایی به خاطر افشاگری درباره مفاسد فوتبال منتظر برخورد با خود بود و اینکه محرومش کنند، قابل پیش بینی بود، آنچه انتظارش را نداشتیم این بود که موضوع به کسر امتیاز کشیده شود و ما در واقع هنوز به خاطر بازی با سپاهان امتیاز از دست می‌دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۷:۰۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 امیر عابدینی درباره استعفایش از مدیرعاملی باشگاه داماش اظهار داشت: با هیئت مدیره باشگاه داماش به شدت برای تامین بودجه مشکل داشتم چرا که آنها هیچ اقدامی برای این مسئله انجام نداده بودند.

وی افزود: هیئت مدیره باشگاه حرف و حدیث‌هایی بوجود آورد که به عدم شناختشان از فوتبال بر می‌گردد. با استعفا به آنها تفهیم کردم که با کسی تعارف ندارم وقتی آنها متوجه شرایط تیم نیستند باید خداحافظی کرد بنابراین این نوع رفتار من طبیعی است چون باید در جایی کار کنی که با یکدیگر تعامل داشته باشی.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۵:۳۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 بحث فساد در فوتبال فقط در حوزه داوری نیست، بلکه در جامعه هم هست و باید یک عزم خاص وجود داشته باشد تا با آن برخورد شود اما من این عزم را نمی‌بینم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۵:۳۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

بهروز منتقی پس از نشست امروز اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بیا این مطلب به خبرنگاران گفت: خودم استعفای رویانیان را ندیده ام. با این حال وی به خاطر کسالت امروز به جلسه نیامد و قرار شد جلسه بعدی سه شنبه هفته آینده برگزار شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۵:۲۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از حکمی که به طور همزمان برای کسر امتیاز از تیم فوتبال این باشگاه و محرومیت علی دایی صادر شده است، گفت: به خاطر ظلمی که در حق پرسپولیس شده، 48 ساعت پیش استعفایم را به هیات مدیره و مسئولان مربوطه دادم و تا زمانی که در این موضوع تعیین تکلیف نشود، به باشگاه نخواهم رفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۵:۲۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس


جواد منافی در واکنش به اتفاقاتاخیر پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به مدتی که همراه دایی به پرسپولیس آمده‌ام به نظرم امروز رویانیان با کاری که انجام داد نشان داد که می‌شود از حقانیت فوتبال دفاع کرد.
وی افزود: رویانیان مردانگی کرد که به خاطر 30 میلیون هوادار از خودش گذشت تا به خواسته باشگاه و گرفتن حق آنها جامه عمل بپوشاند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۵:۲۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

ابتدا بازی تیم ملی بزرگسالان با تایلند و سپس دیدار اول تیم ملی نوجوانان در جام جهانی امارات مقابل آرژانتین پخش شد و محمدمهدی غفاری، مربی این تیم روی خط آمد و درباره تساوی ارزشمند مقابل آرژانتین و همچنین بازی بعدی ملی‌پوشان نوجوان، گفت: آرژانتین را آنالیز کرده بودیم و در تمرین‌ها روی نقاط ضعف و قوت‌شان کار کردیم. تمام بازیکنان نیز تمام توان خود را گذاشتند و در این گرما خوب دویدند، به هر حال آرژانتین هم سه بار مقام سومی و یک بار مقام چهارمی این مسابقات را کسب کرده است. در رنکینگ فیفا نیز در رده چهارم قرار دارد، اما ما چهلم هستیم. با این وجود بازیکنان ایران سه سال شبانه روز زحمت کشیدند تا در امارات بازی‌های خوبی را انجام دهند. ما فردا (سه شنبه) با کانادا بازی داریم و بازی‌های این تیم را هم آنالیز ‌کرده‌ایم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۵:۲۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

محمد رویانیان اظهار داشت: دوست نداشتم درباره حکم کمیته انضباطی صحبت کنم اما پس از ناراحتی هواداران و بازیکنانمان معتقدم حکم کمیته انضباطی حکم نبود بلکه می خواستند ما را بمباران کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۵:۲۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

محمود سالارکیا در اواسط جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جلسه را ترک کرد و برای بردن اعتراض کتبی باشگاه نسبت به حکم کمیته انضباطی به فدراسیون فوتبال رفت.
باشگاه پرسپولیس در اعتراض به حکم کمیته انضباطی که یک امتیاز از این تیم کسر و علی دایی 2 جلسه محروم شده است، نامه‌ای را تنظیم کرده و قرار است این موضوع پیگیری شود.
همچنین این حکم که دو روز پیش در رسانه‌ها اعلام شد، تا شب گذشته به باشگاه پرسپولیس ابلاغ نشده بود و این موضوع از سوی کمیته انضباطی فقط در رسانه‌ها اعلام شده بود.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد در جام حذفی گفت: مطمئنم هیچکدام از بازی‌های ما آسان نیست. فردا هم بازی سختی خواهیم داشت. بازی با تیم‌های لیگ یکی سخت‌تر از لیگ برتری هست زیرا ما از تیم‌های لیگ برتری شناخت داریم اما از تیم‌هالی لیگ یکی شناختی نداریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس