پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

بهروز منتقی پس از نشست امروز اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بیا این مطلب به خبرنگاران گفت: خودم استعفای رویانیان را ندیده ام. با این حال وی به خاطر کسالت امروز به جلسه نیامد و قرار شد جلسه بعدی سه شنبه هفته آینده برگزار شود.

وی افزود: رویانیان به خاطر اتفاقات رخ داده نگران و ناراحت بود ولی بحث استعفای وی باید با حضور خودش بررسی شود. ما امروز تصمیم خاصی در این رابطه نگرفتیم و لازم است خود رویانیان هم در این جلسات حضور داشته باشد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا رویانیان از سوی وزارت ورزش و جوانان تحت فشار بوده است یا خبر گفت: وزارت ورزش هیچ فشاری به رویانیان نداشته است. اتفاقات رویانیان درباره اتفاقات اخیر با وزارت ورزش در ارتباط بوده است. به هر حال در یک باشگاه پرطرفدار مثل پرسپولیس حجم کار بالاست و فشار زیادی به یک مدیرعامل می آید.

منتقمی در پاسخ به این پرسش که اکبری اعلام کرده متن استعفای رویانیان در جلسه خوانده شده است؟ ماجرا چه بوده است گفت: رویانیان از اتفاقات اخیر مثل کسر امتیاز و محرومیت دایی دلگیر بود و تاکید داشت که پرسپولیس دارد ضربه می بیند. حتما توضیحات دیگری هم هست که باید خودشان با حضور در جلسه هیات مدیره آن را مطرح کنند. رویانیان بیشتر برای دفاع از پرسپولیس استعفا داده است.

وی درباره همزمانی استعفای عابدینی و رویانیان و ارتباط آن با یکدیگر گفت: تا آنجایی که می دانم این دو استعفا هیچ ارتباطی بهم ندارند.

منتقمی در مورد برخورد با فساد و تبانی و برخورد نکردن با دانه درشت ها گفت: موضوع از این حرف ها گذشته است چرا که سرپرست وزارت ورزش هم تذکر جدی داده و کمیسیون اصل نود هم وارد شده است. نباید این مسئله قطع شود. البته بعدی می دانم با تلاش هایی که دارد صورت می گیرد این پیگیری ها قطع شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">