پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

۳۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است


بعد از ظهر روز شنبه گذشته بود که اعلام شد حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دلایلی بازداشت شده است. بلافاصله بعد از انتشار این خبر سیاسی مصاحبه‌ای انجام داد و مدعی شد به خاطر برخی اتهامات از جمله تخلفات مالی مربوط به مدیریت گذشته و شکایت چند اسپانسر باشگاه روانه زندان اوین شده است.

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که از اتفاق شوکه شده بودند پس از آن تاکید کردند که این ماجرا را نباید چندان بزرگ جلوه داد و سیاسی بلافاصله آزاد خواهد شد اما تلاش‌ها برای آزادی موقت وی با قرار وثیقه بی‌نتیجه مانده و رئیس پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که نخستین روزهای حضورش به عنوان مدیرعامل باشگاه را تجربه می‌کرد همچنان در زندان به سر می‌برد.

روز یکشنبه وکلای این اسپانسر باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کردند تا بتوانند شرایط آزادی موقت سیاسی را فراهم آورند و حتی خواجوند، سخنگوی باشگاه نیز تاکید کرد در صورت نیاز به عنوان وکیل سیاسی وارد عمل می‌شود با این حال تلاش‌های صورت گرفته بی نتیجه ماند تا شایعات مبنی بر اتهاماتی فراتر از مسایل مالی حمیدرضا سیاسی دهان به دهان بچرخد.

یکشنبه شب در غیاب سیاسی، مونسان و زادمهر، چهار عضو دیگر هیات مدیره باشگاه گرد هم آمدند تا آخرین راهکارها را برای ورود به این ماجرا پیدا کنند. در این نشست حمید استیلی سرمربی تیم راه‌آهن و عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم حضور یافت که البته عنوان شد وی برای دیدار با دوستان قدیمی خود به باشگاه رفته بود.

در این جلسه تصمیم بر آن گرفته شد تا اعضای هیات مدیره باشگاه پس از رایزنی‌های صورت گرفته، امروز دوشنبه راهی زندان اوین شوند تا از نزدیک با سیاسی ملاقات کنند اما تلاش برای دیدار با مدیرعامل باشگاه بی‌نتیجه ماند چرا که سیاسی ممنوع الملاقات شده است و تنها خانواده درجه یک وی می‌توانند در زندان با مدیرعامل قرمزها ملاقات کنند.

اینکه سیاسی تا چه زمانی در زندان خواهد ماند و اتهامات اصلی وی چه مسایلی هستند موضوعی است که این روزها همه به دنبال آن هستند و حتی اعضای هیات مدیره باشگاه نیز مدعی شده اند که از پرونده وی بی خبر مانده‌اند.

حسین کلانی در این باره به خبرنگار مهر گفت: آنچه که مسلم است وی به خاطر حکم دادستانی و بازپرس به زندان رفته و ما شنیده‌ایم که به خاطر شکایت اسپانسرهای گذشته بوده اما اگر مسایلی دیگری در این جریان دخیل هستند من از آن بی خبر هستم.

در چنین شرایطی جعفر کاشانی و حسین کلانی، رئیس و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس وقت بیشتری را در باشگاه سپری می‌کنند تا در کنار بهروز منتقمی که کارهای مدیریتی را بر عهده گرفته است قرار گیرند اما نکته‌ای که قابل توجه است این بوده آنها کاملا در آچمز قرار گرفته‌اند و نمی توانند اقدامی عملی انجام دهند.

اعلام توقف فعالیت‌های مربوط به واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی با دستور مراجع قضایی توسط سایت رسمی باشگاه نشان می‌دهد سرخ‌پوشان پایتخت کاملا در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند و اتفاقات غیرمنتظره دست از سر این تیم پرطرفدار بر نمی‌دارد.

پرسپولیس با بازیکنانی که عمدتا متوسط بوده‌اند فصل را آغاز کرد و روزهای خوبی را سپری نکرد. اگرچه برد در دربی یک مسکن برای هواداران این تیم بوده ولی شکست برابر ذوب‌آهن و حذف از گردونه رقابتهای جام حذفی کاملا واقعیت‌های این تیم را نمایان کرد. تیمی متوسط که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا یکی از نمایندگان ایران باشد. آیا این تیم که در لیگ داخلی با چنین مشکلاتی مواجه است توان مقابله با حریفان آسیایی را دارد؟

انتظار هواداران پرسپولیس این بود که در فصل نقل و انتقال کادر فنی این تیم نفرات خوبی را به تیم اضافه کند تا دست کم اوضاع از آنچه که در نیم فصل اول بوده بهتر شود اما با اتفاقی که رخ داده است اوضاع کاملا بحرانی به نظر می‌رسد. سیاسی اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس بود و در غیاب او دیگر اعضای هیات مدیره مانده‌اند چه تصمیمی بگیرند.

کلانی، عضو کمیته فنی و هیات مدیره این باشگاه با بیان اینکه "ما فقط مثل کارمند هستیم" خاطرنشان کرد: اگر سیاسی آزاد نشود چاره‌ای نیست که دست نیازمان را به سوی وزارت ورزش دراز کنیم. ما مثل کارمند هستیم و نمی توانیم کاری انجام دهیم. این باشگاه در اختیار دولت است و وزارت برای اینکه تیم بتواند در آسیا خوب ظاهر شود باید به ما کمک کند.

پرسپولیس روزهای سختی را سپری می‌کند، دشوارتر از آنچه که مسئولان باشگاه، کادر فنی و هواداران این تیم تصورش را می‌کردند. حاشیه و مشکلات درونی و بیرونی با این تیم عجین شده و به نظر می‌رسد هیچ گاه دست از سر این تیم بر نمی‌دارند.

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

مهدی تاج با ارسال نامه‌ای خطاب به حمیدرضا سیاسی مدیر عامل، از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به جهت همکاری مسوولان باشگاه و همچنین از حسن رفتار کثیری از تماشاگران باشگاه تقدیر و تشکر کرد.

همچنین پیش از این، پس از بازی با تراکتورسازی در هفته هفتم لیگ، علی کاظمی دبیر کل سازمان لیگ، با ارسال نامه‌ای از همکاری امور فرهنگی، کانون هواداران باشگاه پرسپولیس با روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ به جهت پیشبرد اهداف عالیه فرهنگی و هدایت تماشاگران قدردانی کرده بود.

این در حالی است که طی روزهای گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه پرسپولیس را به محرومیت از حضور تماشاگران در اولین بازی خانگی محکوم کرد و در جریان انتشار این خبر اعلام شد که این حکم با در نظر گرفتن رفتار تماشاگران در بعضی از بازی‌های گذشته، از جمله بازی با تراکتورسازی صورت گرفته است.

همچنین با وجود تقدیر سازمان لیگ از حسن رفتار اکثریت تماشاگران اعلام شده است با توجه به قابل تجدید نظر بودن این حکم، در صورت عدم تشکیل جلسه تجدید نظر، آن را در اولین بازی خانگی که بازی حذفی است، اجرا خواهند کرد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس


مرتضی فنونی‌زاده افزود: شرایط بازی‌های حذفی با لیگ متفاوت است و برای موفقیت باید این تفاوت را درک کرد. البته از تیمی مثل پرسپولیس همیشه انتظار می‌رود که چه در جام حذفی و چه در لیگ موفق باشد و اعتقاد دارم بعد از پیروزی شیرینی که پرسپولیس برابر استقلال داشت، تحرک روانی خوبی در تیم ایجاد شد و باید از این شرایط استفاده کرد و بازی با نفت هم حداقل می‌توانست با تساوی پایان یابد.

وی ادامه داد: بازی با استقلال برای پرسپولیس خوب پیش رفت. خیلی خوب شد که پرسپولیس گل اول را نزد. در دربی اگر گل اول را در نیمه اول بزنی کار برایت خیلی سخت می‌شود و حتما برای نیمه دوم در لاک دفاع می‌روی. البته بچه‌های پرسپولیس این توانایی را داشتند که با استفاده از راهنمایی‌های کادر فنی قدرت و فشار خود را تحمیل کنند. اینکه همه چیز در نیمه دوم تغییر کرد، نشان داد که پتانسیل خوبی در تیم وجود دارد که قبل از همه کادر فنی و بازیکنان باید آن را باور کنند و با این باور به مصاف حریفان خود بروند.

وی ادامه داد: البته در جام حذفی کمی کار ما گره خورد. گل گهر تیم خوبی بود، در زمین خودش بازی می‌کرد. با این وجود فکر می‌کنم بچه‌ها در آن بازی تحت تاثیر پیروزی دربی بودند و چیزی نمانده بود که کار به مشکل بخورد. هر چند در این میان سوشا پنالتی‌گیر قهاری نشان داد که این نکته می‌تواند برگ برنده پرسپولیس برای کسب جام قهرمانی حذفی باشد. پرسپولیس تاکنون پنج قهرمانی در جام حذفی دارد و می‌توانیم جام حذفی را شش‌تایی کنیم و باید بازیکنان با این تفکر به مصاف ذوب آهن بروند.

فنونی‌زاده خاطرنشان کرد: حداقل نتیجه برابر نفت می‌توانست کسب یک امتیاز باشد. پرسپولیس غایبان زیادی داشت ولی به طور قطع کسی که می‌تواند پیراهن پرسپولیس را به تن کند، قابلیت‌هایی داشته است که این را در بازی دیدیم. باید به این نفرات، انگیزه و اعتماد به نفس بدهیم. اگر باور کنیم می‌توانند، حتما موفق خواهند شد. پرسپولیس تا اینجا یک جام گرفته است که همان پیروزی دربی است چون آن بازی خودش یک جام است.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: یک نکته در مورد پرسپولیس رنگ و عطر پرسپولیسی آن است. خیلی خوب است که آقای درخشان از برو بچه‌های خود پرسپولیس در کادر فنی استفاده می‌کند و مهم نیست که مثلا من با پیشکسوت دیگری نباشیم. به هر حال همه که نمی‌توانیم در یک تیم حاضر باشیم اما همین که در حد امکان از پتانسیل موجود در میان قدیمی‌های پرسپولیس استفاده شود، خیلی خوب است، بویژه که الان سه نفر از قدیمی‌های پرسپولیس هم در هیأت مدیره حضور دارند.

فنونی‌زاده در پایان افزود: من اعتقاد دارم پرسپولیس با موفقیت و پیروزی در دو بازی بعدی خود نه تنها مدعی اول قهرمانی جام حذفی خواهد بود، بلکه شانس خود را برای بازگشت به کورس حفظ خواهیم کرد، چون در این لیگ با چند بازی همه چیز عوض می‌شود و ظرف چند هفته با یک جهش می‌توانیم به صدر جدول برسیم. امیدوارم حالا که فضای خوبی بوجود آمده و هواداران هم علاقمند به حضور در ورزشگاه شده‌اند، فدراسیون مانع این امر نشود و امیدوارم در این صورت هواداران هم بیایند و باعث دلگرمی پرسپولیس شوند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

ماتیاس رانیگی یکی از گزینه های خارجی است که ایجنت ها به مدیران پرسپولیس معرفی کرده اند.

این بازیکن که سابقه حضور در تیم ملی سوئد را هم دارد تنها در شرایطی به ایران می آید که در تست فنی شرکت نکند و فقط برای امضای قرارداد راهی کشورمان شود.

به گفته مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس اطلاعات این بازیکن به کادر فنی داده شده و در صورتی که حمید درخشان او را بپسندد آنوقت باید نظر دهد که این بازیکن را بدون حضور در تست فنی می پذیرد یا نه.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

محمد نوری در مورد بازی روز جمعه تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: این بازی برای ما بسیار سرنوشت‌ساز است. ذوب‌آهن در بهترین شرایط خود قرار دارد و چند هفته‌ای می‌شود بحران را پشت ‌سر گذاشته است. از روز اول به دنبال قهرمانی در جام‌حذفی بودیم و با تمام وجود در این بازی حاضر خواهیم شد تا با شکست ذوب‌آهن راهی فینال شویم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن اگرچه از نظر مهره تفاوتی نکرده اما از نظر روحی و روانی شرایط بسیار بهتری دارد. گل محمدی با درایتی که داشته توانسته شخصیت تیمی ذوب‌آهن را به این تیم برگرداند و این تیم در ادامه لیگ نتایج بسیار بهتری کسب خواهد کرد.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص شناخت گل‌محمدی از پرسپولیس تاکید کرد: طبیعی است که  گل‌محمدی از تعدادی از بازیکنان ما شناخت داشته باشد و این شناخت کاملا دو طرفه است. گل‌محمدی مربی باهوشی است و در آینده‌ای نزدیک به یکی از بهترین مربیان ایران تبدیل خواهد شد.

نوری با ابراز امیدواری بر اینکه کمیته انضباطی محرومیت تماشاگران از بازی روز جمعه را لغو کند، افزود: در این بازی روی حمایت ویژه هواداران‌مان حساب ویژه باز کرده‌ایم. مسئولان کمیته انضباطی بدانند که این هواداران هستند که به فوتبال جذابیت و هیجان می‌بخشند و نباید آنها را از فوتبال دور کرد مخصوصا اینکه این بازی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی است و مطمئنا تماشاگران زیادی برای حمایت ما به ورزشگاه آزادی خواهند آمد.

وی با اشاره به گل‌هایی که در جام حذفی برای پرسپولیس به ثمر رسانده گفت: در سال‌های اخیر در جام حذفی همیشه گل‌های حساسی را برای تیمم زده‌ام و چنانچه مقابل ذوب‌آهن هم فرصت نصیبم شود باز گلزنی خواهم کرد. هر چند در تیم ما مهم نیست چه کسی گل می‌زند بلکه مهم پیروزی تیم است.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه هر دو تیم دروازه‌بان‌های پنالتی‌گیری دارند عنوان کرد: دروازه‌بان‌های ما از جمله بهترین‌های لیگ به حساب می‌آیند و هر کدام در ترکیب اصلی باشند خیال ما حتی در ضربات پنالتی هم راحت است. البته ما دنبال این هستیم که کار ذوب‌آهن را در 90 دقیقه تمام کنیم و کار به وقت اضافه یا ضربات پنالتی نکشد.

نوری در پایان تاکید کرد که تیمش برای ادامه مسابقات داخلی و مخصوصا لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شود و در این‌باره  به تسنیم گفت: مدیریت باشگاه باید دنبال بازیکنان خارجی با کیفیت و کارنامه‌دار باشد. اگر قرار باشد بازیکن خارجی همسطح بازیکنان خودمان جذب کنند کمکی به تیم نمی‌شود. حریفان ما در لیگ قهرمانان بازیکنان خارجی سطح بالایی را به خدمت می‌گیرند و اگر دنبال رقابت با آنها هستیم باید بازیکن خارجی طراز اول و سطح بالاتر از بازیکنان خودمان باشیم، در غیر این صورت بی جهت هزینه کرده‌ایم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از امروز دوشنبه و با دیدار تیم‌های نفت و پرسپولیس از ساعت 14:30 در ورزشگاه تختی آغاز شد که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود نفت اتمام رسید. غلامرضا رضایی در دقیقه 42 و مطهری (92) برای نفت و محمد عباس زاده در دقیقه 77 برای پرسپولیس گلزنی کرد.

نیمه نخست این بازی کیفیت چندانی نداشت و دو تیم حتی نتوانستند به صورت جدی دروازه همدیگر را تهدید کنند. پرسپولیس که چندین بازیکن اصلی خود از جمله محمد نوری، محسن بنگر، امید عالیشاه و رضا حقیقی را در اختیار نداشت، بیشتر روی پاس‌های پشت دفاع و در عمق برنامه داشت تا از این طریق رضا خالقی‌فر و رضا طارمی را در موقعیت گل قرار دهد.

تنها فرصت خوب پرسپولیس در نیمه نخست در دقیقه 30 و با پاس رو به جلوی طارمی به دست آمد ولی خالقی فر به این توپ نرسید تا بتواند از آن استفاده کند.

تیم نفت هم که روی ضربات ایستگاهی و ارسال از کناره‌ها تمرکز کرده بود، یک بار در دقیقه 35 با ضربه سر امین حاج محمدی می‌توانست دروازه پرسپولیس را باز کند که نیلسون مانع گلزنی این بازیکن شد.

در نهایت غلامرضا رضایی که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، در دقیقه 42 و در حالی که به نظر می‌رسید روی میثم حسینی مدافع پرسپولیس خطا کرده است، صاحب یک موقعیت شد و درون محوطه جریمه توپ را وارد دروازه سرخپوشان کرد.

نیمه دوم با حملات ناگهانی و غیر قابل پیش بینی آغاز شد. در دقیقه 46 غلامرضا رضایی باز هم فرصت داشت تا دروازه پرسپولیس را باز کند ولی شوت ضعیف او توسط مدافعان پرسپولیس دفع شد. دو دقیقه بعد این وحید امیری بود که در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان پرسپولیس قرار گرفت ولی نیلسون مانع گلزنی دوباره نفت شد.

در ادامه، بازی سرعت زیادی نداشت و مجددا از کیفیت حملات دو تیم کاسته شد. حمید درخشان در 20 دقیقه پایانی بازی محمد عباس زاده را به جای احمد نوراللهی وارد زمین کرد. همین تعویض چند دقیقه بعد نتیجه داد تا عباس زاده بتواند گل تساوی را به ثمر برساند. پایه گذار این گل رضا طارمی بود که با حرکتش از سمت راست محوطه جریمه تیم نفت و پاس به بیرون عباس زاده را در موقعیت گل قرار داد.

در حالی که داور مسابقه برای این دیدار سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، پرسپولیس در دقیقه 92 گل دوم را روی اشتباه مدافع و دروازه بانش دریافت کرد.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

رضا خالقی‌فر که روز گذشته با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را به مدت، یک نیم فصل و به طور دائمی منعقد کرده بود، پیراهن شماره 16 را به تن خواهد کرد که پیش از این در اختیار مهرداد پولادی بود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان اظهار داشت: با حضور دکتر طیب نیا وزیر اقتصاد، قیمت‌گذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شنبه آینده در دستور جلسه هیات واگذاری قرار گرفت. پوری حسینی در مورد قیمت پایه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: در این مورد هیات واگذاری است که  تصمیم می‌گیرد، هنوز در این خصوص تصمیم گرفته نشده و  پیش  از تصویب هیات، هر گونه اظهار نظر، غیر موجه و غیر مستند است.

رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد چگونگی شرکت در مزایده  دو باشگاه بزرگ پایتخت گفت: مزایده در خود سازمان خصوصی سازی برگزار می‌شود. پیش از برگزاری هم ضمن اعلام زمان مزایده،  قیمت پایه را هم  می‌زنیم؛ واجدین شراط می‌توانند در آن شرکت  کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اهلیت کسانی که برای مزایده ثبت نام می‌کنند چگونه مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: این موضوع بستگی به مصوبه هیات واگذاری دارد و اگر اهلیت خاصی را تصویب کند، مزایده دو مرحله‌ای می‌شود. در یک مرحله اهلیت شناسایی می‌شود و در یک مرحله پاکت باز می‌شود ولی اگر اهلیت خاصی تصویب نشود، یک مرحله‌ای است و هرکس می‌تواند سپرده شرکت در مزایده را بدهد و قیمت خود را اعلام کند و پاکتش باز شود.

پوری حسینی اعضای هیات واگذاری که حق رای دارند را مرکب از وزیر اقتصاد و دارایی، وزیر دادگستری، رئیس اتاق تعاون، رئیس اتاق بازرگانی معرفی کرد و گفت: تعدادی هم بدون حق رای شرکت می‌کنند مثل دو نماینده مجلس، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بانک مرکزی و رئیس شورایی که تنها 4 نفر حق رای دارند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی، همچنین در امکان حضور وزیر ورزش و جوانان یا  نماینده‌ای از این وزارتخانه افزود: هر وزارتخانه‌ای که موضوع مزایده در مورد شرکتش مطرح می‌شود وزیر هم  به عضویت هیات واگذاری در می‌آید اما حق رأی ندارد. آقای گودرزی هم برای پرسپولیس و استقلال شرکت می‌کند.

پوری حسینی در خصوص علت حضور نماینده وزارتخانه بدون حق رای، توضیح داد: بی‌تردید اظهار نظر نماینده حاضر بر روی 4 نفری که حق رای دارند اثرگذار است، یعنی زمانی که مخالفت خود را اعلام می‌کنند و آقایان وزیر که حق رای دارند، این اظهار نظر را مورد بررسی قرار می‌دهند و نظر مربوطه را می‌شنوند و بعد تصمیم‌گیری می‌کنند.

رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد امکان پخش زنده رادیو و تلویزیونی مراسم مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: این موضوع متعارف نبوده و از نظر من اشکالی ندارد که انجام شود اما ملاحظه کاری‌هایی هم وجود دارد. به این شکل که  وقتی مزایده در سازمان برگزار می‌شود اعلام برنده، دو یا سه روز بعد پس از استعلام و تایید به لحاظ مالی و اعتباری انجام می‌شود.

وی افزود: این موضوع توسط  موسسه اعتبار سنجی که داریم پس از مزایده مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر فرد منتخب بدهکار سیستم بانکی باشد ما حق نداریم به او سهم بفروشیم. در واقع فردی که در مزایده شرکت می‌کند ما هیچ شناختی از او نداریم، فقط پاکت او را باز می‌کنیم و ممکن است بنا به دلایلی حق انعقاد قرارداد  با او را نداشته باشیم، در این شرایط به نفر دوم  مراجعه می‌کنیم. ما در برنامه زنده نمی‌توانم رسما اعلام کنیم که کدام یک از افراد به طور قطع برنده مزایده است. ما تنها در جلسه مزایده معمولا صورت جلسه می‌کنیم نفر اول، دوم و سوم را انتخاب می‌کنیم.

پوری حسینی تاکید کرد: اگر در نشست 16 آذر ماه، برای قیمت‌گذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نتیجه مورد نظر گرفته نشد، حتما در نشست دیگر که  29 آذر خواهد بود، کار را تمام می‌کنیم، همانطور که قبلا هم به افکار عمومی اعلام کردیم تا پایان آذر ماه  هم آگهی خواهیم کرد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس


حمیدرضا سیاسی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در ابتدای نشست خبری خود در پاسخ به این سؤال که «چرا با وجود اینکه رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس وزیر اقتصاد و امور دارایی است اما همچنان عزل و نصب‌ها در این باشگاه توسط وزارت ورزش انجام می‌شود؟»، گفت: در این مورد من نباید پاسخگو باشم، بلکه باید مسئولان وزارت ورزش جواب این سؤال را بدهند. اطلاعات من در این زمینه کافی نیست و بیشتر از این صحبت نمی‌کنم.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های پایه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم‌های پایه یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های یک باشگاه است که متأسفانه در ایران زیاد به آن توجه نمی‌شود و ما در این بخش ضعف داریم. البته باید بگویم رایزنی‌هایی با سازمان لیگ انجام دادیم و بخشی از درآمدهایی که از طرف سازمان لیگ به باشگاه می‌رسد را به تیم‌های پایه اختصاص می‌دهیم. قطعاً با برنامه‌ریزی روی تیم‌های پایه هم می‌توانند موفق باشند.

سیاسی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه تکلیف بازیکنان خارجی و برزیلی پرسپولیس به کجا کشیده شده است، آیا قرار است از آنها تست فنی گرفته شود و چرا حمید درخشان شب گذشته اعلام کرد مهاجم برزیلی نیاز به تست ندارد ولی امروز گفت باید تست بدهد؟، تأکید کرد: من در جریان حرف‌های درخشان نیستم اما ما هیچ وقت نگفتیم با مهاجم برزیلی قرارداد بستیم بلکه او و دیگر بازیکن برزیلی باید در تست‌های فنی و پزشکی پرسپولیس شرکت کنند و اگر قبول شدند با آنها قرارداد می‌بندیم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

حمید درخشان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در جمع اصحاب رسانه گفت: بازی با یک تیم جوان و با انگیزه که از بازیکنان دونده‌ای برخوردار است، مطمئنا دیدار سختی خواهد بود. امیدوارم بازی پرشور و زیبایی را شاهد باشیم. حریف ما در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی گرفته و مطمئنا با انگیزه خیلی زیادی به مصاف ما می‌آید.

وی افزود: مشکلات ما خیلی زیاد است. قبل از هر چیز باید گله‌های خود را از سازمان لیگ و کمیته انضباطی مطرح کنم. در واقع من معتقدم پرسپولیس مظلوم واقع شده است. بدون دلیل برای ما حکم صادر می‌کنند و جریمه‌هایی درنظر می‌گیرند که واقعا دور از انتظار است.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: بازیکن ما بعد از زدن گل مرتکب اشتباه شده و پیراهنش را در می‌آورد؛ قبول داریم که او باید تنبیه شود و کارت قرمز بگیرد اما دیگر محرومیت از بازی دیگر برای چه بود؟ تماشاگران ما را چرا محروم کردند؟ در این بازی که ما میهمان بودیم، پس چه دلیلی دارد که به خاطر جو ورزشگاه تماشاگران محروم شوند؟

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس