پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

سید جلال حسینی در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از تمام رسانه‌ها می‌خواهم که مشکلاتمان را به هواداران انتقال دهند. ما جز هواداران کسی را نداریم. حداقل آنها بیایند قضاوت کنند و حق ما را بگیرند.
وی افزود: آقایان عمر فوتبالی یک بازیکن کوتاه است. نمی‌شود بگویید یک بازیکن 10 یا 20 سال می‌تواند بازی کند. باید این را بدانید که یک فوتبالیست حق دارد که برای خود برنامه داشته باشد.

سید جلال ادامه داد: پرسپولیس مشکلات زیادی دارد خیلی از بازیکنان مثل پولادی هنوز هیچ پولی نگرفته‌اند. من با چشمان خودم دیدم که پولادی چطور در تیم ملی و حتی پرسپولیس بازی می‌کرد و با درد وحشتناک به تیم ملی و پرسپولیس کمک کرد. او روزهای وحشتناکی را پشت سر گذاشت بعد یک ریال هم از پرسپولیس نگرفته و حتی تیم ملی را از دست داد.

وی افزود: حتی روزی که پولادی مصدوم شد به او زنگ نزدند که بگویند حالت چطور است. واقعا در پرسپولیس چه خبر است؟ ما امسال با تمام وجود تلاش کردیم اما هیچکس نیست که درد ما را بشنود. من از رسانه‌ها خواهش می‌کنم حرف بچه‌ها را به مردم بگویند.

حسینی تاکید کرد: اگر چک همه بچه‌ها را جمع کنیم 30 چک برگشت خورده دارند ولی ما آنقدر بی‌معرفت نیستیم تا برویم و چک‌ها را اجرا بگذاریم و حاشیه درست کنیم. اگر تمرین نمی‌کردیم به ما می‌گفتند بی‌معرفت یا بی‌غیرت و از این حرف‌ها. سوال من اینجاست پس چرا هیچکس به مشکلات ما نمی‌پردازد.

۱۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۵۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس


علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت برتری مقابل راه آهن پنجاهمین بردش در دوران سرمربی گری در پرسپولیس را رقم خواهد زد.
 علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در سه فصل مسئولیت سرمربی گری تیم فوتبال پرسپولیس را بر عهده داشته و در 96 بازی روی نیمکت این تیم نشسته است.
دایی تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی باشگاه های کشور 49 پیروزی به دست آورده و 24 مساوی و 23 باخت در کارنامه اش دیده می شود.
دایی در صورت برتری مقابل راه آهن پنجاهمین پیروزی اش در پرسپولیس را به عنوان سرمربی رقم خواهد زد.
علی دایی تا پایان فصل در دو بازی دیگر روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست و با 98 بار سرمربی گری در این تیم بعد از علی پروین دومین مربی تاریخ پرسپولیس خواهد بود که بیشتر از سایر مربیان تاریخ پرسپولیس روی نیمکت این تیم نشسته است.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۵۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 

محمد پنجعلی در واکنش به مصاحبه علی کفاشیان مبنی بر اینکه وزارت ورزش و جوانان شرطی برای پرداخت پول به پرسپولیسی‌ها نداشته و همچنین پروین و پنجعلی اعلام کردند بازیکنان اگر پول نگیرند شاید بد بازی کنند گفت: کفاشیان دروغ می‌گوید. من و علی پروین به او گفتیم که در این شرایط تزریق پول می‌تواند از نظر روحی و روانی خوب باشد وگرنه 2 میلیارد تومان وقتی تقسیم شود به هر بازیکن 50،60 میلیون تومان می‌رسد که نسبت به طلبشان پولی نیست.
وی ادامه داد: پروین شاهد است که در جلسه چه اتفاقاتی افتاد. کفاشیان برای پرداخت پول به پرسپولیس 3 شرط مطرح کرد که اصلاً منطقی نبود. مردم می‌دانند که ما دروغ نمی‌گوییم و هیچ دلیلی هم برای این موضوع وجود ندارد. برای ما صداقت مهمتر از همه چیز است.

سرپرست تیم پرسپولیس اظهار داشت: احتمالاً مشکلی بین کفاشیان و وزارت ورزش و جوانان به وجود آمده که اینطور مصاحبه کرده وگرنه اصلاً قضیه اینطور نیست. در جلسه روز گذشته ما و کفاشیان صحبت‌های دیگری هم مطرح شد که دلم نمی‌خواهد آنها را باز کنم و بهتر است که باز نشود. فقط باید بگویم من و پروین نمی‌توانیم تهمت و دروغ گفتن را هضم کنیم. انسان باید شهامت داشته باشد و سَر حرفی که می‌زند باشد.

پنجعلی تصریح کرد: چرا به ما پول نمی‌دهند؟ مگر متولی پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان نیست؟ واقعاً نمی‌دانم چرا به ما پول نمی‌دهند. این در شرایطی است که خادم اعلام کرده این پول را به فدراسیون و سازمان لیگ دادند.

وی در خصوص اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند که نمی‌خواهند پرسپولیس به قهرمانی برسد، تاکید کرد: دلم نمی‌خواهد در این شرایط وارد مسائل خاصی شوم، فقط می‌گویم که مردم شعور دارند و خیلی چیزها را متوجه می‌شوند. وقتی کار اشتباهی انجام می‌دهید دیگر چهره حق به جانب نگیرید. تمام بازیکنان پرسپولیس منتظر قول آقایان بودند و حتی ما زودتر هم تشکر کردیم ولی پول ندادند.

پنجعلی ادامه داد: آقایان 3 روز پیش به ما گفتند پول به حساب سازمان لیگ ریخته شده و شنبه چک آن را تحویل می‌دهند ولی هیچ خبری از پول نشد.

وی در پایان گفت:‌ شب گذشته پاداش پیروزی مقابل داماش در هتل بین بچه‌ها تقسیم شد.


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۵۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دو سه فصل آینده به باشگاه های ایرانی برنمی گردم و انشاالله در فوتبال اروپا به کارم ادامه خواهم داد.

علیرضا حقیقی درباره عملکردش در تیم کوویلیای پرتغال گفت: در نقل و انتقالات زمستانی با توجه به اینکه با باشگاه روبین کازان روسیه قرارداد داشتم دو باشگاه روبین کازان و کوویلیا برای انتقال قرضی ام به این تیم لیگ دسته اول باشگاه های پرتغال به توافق رسیدند و بنده به عضویت این تیم پرتغالی درآمدم. از زمانی که عضو تیم کوویلیا شدم در تمام بازی های این تیم حضور داشته و خوشبختانه شرایطی فراهم شد که در میادین رسمی به میدان رفته و در شرایط مسابقه و بازی قرار بگیرم. قرار داشتن در شرایط مسابقه و بازی برای یک فوتبالیست به ویژه دروازه بان ها بسیار مهم است و در حفظ  آمادگی و پیشرفت آنها بسیار تاثیرگذار است. خوشبختانه در 8 دیداری که برای تیم کوویلیا به میدان رفته ام عملکرد قابل قبول و خوبی داشته ام و مربیان از کارم راضی بودند. از شرایطی که در این تیم دارم راضی هستم و امیدوارم که عضویت در این تیم پرتغالی زمینه ای برای اتفاقات خوب در آینده شود.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱ ۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۴۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس