پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

۴۵ مطلب در آبان ۱۳۹۱ ثبت شده است

 


کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال 2012 را اعلام کرد که در بین آنها دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس حضور دارند. این فهرست از بازیکنانی انتخاب شده است که در فوتبال آسیا بازی می کنند و بازیکنان آسیایی شاغل در لیگ‌های اروپایی منظور نشده‌اند.

در فهرست پنج نفره بازیکن سال 2012 آسیا علی کریمی و محسن بنگر از ایران و سه بازیکن دیگر از کشورهای چین، استرالیا و کره جنوبی قرار دارند.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۱ ، ۱۷:۰۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما می‌خواهیم در بازی فردا خوب بازی کنیم اما نمی‌توان شرایط را پیش‌بینی کرد. تا دو، سه بازی انجام می دهیم دوباره لیگ تعطیل می‌شود، من فقط به آنهایی که تصمیم گیرنده هستند می‌گویم در برنامه لیگ تجدید نظر کنند تا به ویژه برای تیم ملی و فوتبال ایران سودمند باشند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۱ ، ۱۷:۰۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

فردا قرارداد حقیقی در پرسپولیس به ثبت می رسد، طبق شنیده ها باشگاه پرسپولیس برای دریافت رضایت نامه رضا حقیقی حدود 700 میلیون تومان به باشگاه فجر شهید سپاسی پرداخت کرده است.
محمد عاری، سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در این ارتباط افزود: مبلغ رضایت نامه رضا حقیقی برای حضور در باشگاه پرسپولیس کمتر از 700 میلیون تومان است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۱ ، ۱۷:۰۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

علی کریمی پس از بازگشت به پرسپولیس درباره مسائل مختلف به سوالات پاسخ داد. کریمی که در دو ماه اخیر سکوت کرده بود، پنجشنبه شب و پس از بازگشت به تمرینات پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به سوالات مختلف درباره تیم ملی و پرسپولیس پاسخ داد. متن این گفتگو از نظرتان می گذرد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۱ ، ۱۶:۵۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نامزد بازیکن سال فوتبال آسیا گفت: قرار گرفتن در جمع پنج بازیکن فوتبال آسیا افتخار بزرگی است که آن را به هواداران سپاهان و پرسپولیس تقدیم می کنم.

محسن بنگر در گفتکو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره قرار گرفتن در جمع پنج نامزد نهایی سال فوتبال آسیا گفت: این برای سومین بار است که کاندیدای بازیکن سال فوتبال آسیا می شوم. پیش از این، دو سال متوالی جز 10 کاندیدای سال فوتبال آسیا شده بودم و امسال در جمع پنج نامزد این عنوان قرار گرفتم که برای من افتخاری بزرگی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۱ ، ۱۶:۵۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 

جلسه هماهنگی پیش از بازی تیم های پرسپولیس و ذوب آهن از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر با حضور سعید شیرینی (سرپرست تیم پرسپولیس)، حمید عباسی (مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس)، سرپرست و مدیر رسانه ای تیم ذوب آهن، نمایندگان فدراسیون، هیات فوتبال، نیروی انتظامی، یگان ویژه، دادستانی، اورژانس تهران، ناظران بازی و دیگر مسئولان برگزاری این دیدار، ظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد و طی آن کلیه امور مربوط به برگزاری هر چه بهتر این مسابقه مورد بررسی قرار گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۱ ، ۱۶:۵۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران و ناظران هفته پانزدهم لیگ برتر را در حالی اعلام کرد که محسن ترکی قضاوت دیدار پرسپولیس و ذوب آهن را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، از سوی کمیته داوران، برنامه، زمان، مکان و اسامی داوران و ناظران دیدارهای هفته پانزدهم بشرح زیر اعلام شد:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۱ ، ۱۵:۲۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بنابر گزارش کتبی متخصص جراح ارتوپد، محمد قاضی نیازی به جراحی ندارد و آسیب هایی در این سطح با فیزیوتراپی مرتفع می شود.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۱ ، ۱۵:۱۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز خود را با حضور همه نفرات در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در تمرین امروز سرخپوشان، مهرداد پولادی هم حضور داشت. غایب تمرین ایمون زاید بود و علی کریمی اولین عضو تیم بود که در مجموعه درفشی فر حاضر شد. او با حضور در کلینیک باشگاه برنامه فیزیوتراپی خود را دنبال کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۱ ، ۱۵:۱۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

آخرین تمرین سرخپوشان قبل از دیدار با ذوب آهن، فردا از ساعت 15:30 در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار خواهد شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۱ ، ۱۵:۱۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس