پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

پولادی آمد، کریمی زودتر از همه رسید

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۳:۱۷ ب.ظ

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز خود را با حضور همه نفرات در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در تمرین امروز سرخپوشان، مهرداد پولادی هم حضور داشت. غایب تمرین ایمون زاید بود و علی کریمی اولین عضو تیم بود که در مجموعه درفشی فر حاضر شد. او با حضور در کلینیک باشگاه برنامه فیزیوتراپی خود را دنبال کرد.

محمد قاضی هم برنامه های تمرینی را انجام داد. مهرزاد معدنچی که شرایط او رو به بهبود است، امروز دویدن در کنار زمین را در دستور کار داشت.

تمرین امروز با صحبت های چند دقیقه ای مانوئل ژوزه برای بازیکنان آغاز شد که علی کریمی هم در آن حضور داشت. دیوید کارنی که طبق برنامه دو جلسه با تیم تمرین کرد، امروز حضور نداشت. دویدن، آقا وسط و فوتبال در نصف زمین که با توجه به حضور ملی پوشان با کرکری خاصی دنبال می شد از برنامه های انجام شده بود. خارج از زمان فوتبال هم احمد ناجی به صورت اختصاصی با دروازه بان هایش کار کرد.

بعد از تمرین گروهی تعدادی از بازیکنان برنامه های اختصاصی را دنبال کردند. مهدی مهدوی کیا، کریم انصاری فرد، هادی نوروزی و جواد کاظمیان ضربات ایستگاهی مستقیم را در دستور کار خود قرار دادند. سامان آقازمانی و سعید قدمی هم برنامه مورد نظر کادر فنی را اجرا کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">