پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

۷۷ مطلب در تیر ۱۳۹۱ ثبت شده است

جواد کاظمیان روز به روز آماده تر می شود و در بازی مقابل فولاد خوزستان هم عملکرد خوبی از خودش نشان داد.

او در این مسابقه موفق به گلزنی شد و قصد دارد در طول فصل هم در رقابت با سایر مهاجمان جایگاه ثابتی برای خودش دست و پا کند. در آستانه بازی مقابل نفت آبادان با شماره 17 سرخپوشان هم کلام شدیم:

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۱ ، ۱۶:۲۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

تمرین بعدازظهر شنبه سرخپوشان پس از دیدن فیلم و توضیحات مانوئل ژوزه از ساعت 18:30 در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار شد.
در ادامه تمرینات سرخپوشان، بازیکنان پس از گرم کردن و انجام حرکات کششی و نرمشی به دو گروه تقسیم شدند. تعدادی از بازیکنان به فوتبال پرداخته و هافبک ها و مدافعان به دویدن روی آوردند.
در ادامه بازیکنان به تاکتیک های مورد نظر کادر فنی پرداخته و با دقت و شادابی تمرینات را انجام دادند. ضمن اینکه در نوبت دوم تمرین امروز کلیه بازیکنان حضور داشتند.
گفتنی است؛ با تصمیم کادر فنی، تمرینات پرسپولیس تا پایان هفته پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۱ ، ۱۶:۲۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

مهاجم محبوب پرسپولیس بعد از تمدید قرارادادش از صبح امروز در تمرینات سرخپوشان حاضر شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۱ ، ۱۶:۱۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس


روز گذشته (شنبه) برنامه سفر سرخپوشان به آبادان را در شرایطی اعلام کرد که دیدارهای هفته اول از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال در ماه شعبان برگزار می شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ دوازدهمین دوره مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال از هفته دوم در ماه مبارک رمضان انجام می شود و این در حالی است که برخی رسانه ها متصور شده اند که این دیدارها از هفته اول در ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۱ ، ۱۶:۱۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

شهردار تهران از واگذاری ۲ قطعه زمین در منطقه ۱۹ و ۱۵ به باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: ما حمایت‌های خوبی از باشگاههای تهرانی خوهیم کرد.
محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در حاشیه افتتاح خانه کشتی پهلوان منصور برزگر در منطقه یک اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری این توفیق را دارد که از یکی از چهره‌های خدوم و برجسته و همچنین پهلوان کشور در حضور خودش تقدیر کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۱ ، ۱۶:۰۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

تیم فوتبال روبین کازان روسیه که علیرضا حقیقی لژیونر ایرانی تیم پرسپولیس را در اختیار دارد با برتری برابر زنیت سنپترزبورگ قهرمان سوپرجام کشور روسیه شد.
تیم های فوتبال زنیت قهرمان لیگ برتر و روبین کازان قهرمان جام حذفی روسیه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم روبین کازان موفق شد با برتری دو بر صفر برابر رقیب خود قهرمان سوپر جام روسیه شود.
 گل های بازی در دقایق 28 و 38 توسط سالواتوره باکتی و ولادیمیر دیادیون وارد دروازه زنیت شد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۱ ، ۱۶:۰۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس
  • طبق برنامه هفتگی قرار بود سرخپوشان امروز در دو نوبت به تمرین بپردازند که به دلیل دقت و تلاش بازیکنان در تمرینات، کادر فنی پس از ارزیابی شرایط بازیکنان تصمیم گرفت جلسه تمرینی نوبت بعدازظهر را تعطیل و به بازیکنان استراحت بدهد.

    گفتنی است؛ سرخپوشان تمرینات خود را از صبح فردا پیگیری می کنند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۱ ، ۱۶:۰۲
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

دروازه بان برزیلی مورد نظر پرسپولیس که برای مذاکره با این باشگاه راهی تهران شده بود، بدلیل عدم صدور ویزا، موفق به ورود به کشور نشد.
نیلسون کوره آ دروازه بان خارجی مد نظر سرخپوشان پایتخت بامداد امروز (شنبه) وارد فرودگاه امام خمینی (ره)  تهران شده ولی به دلیل عدم صدور به موقع ویزا، موفق به ورود به کشور نشد.
تلاش برای صدور ویزا از سوی سردار رویانیان و با پیگیری های وزارت امور خارجه زمانی به نتیجه رسید که علیرغم تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته جهت صدور ویزای فرودگاهی، زمانی ویزا صادر می شود که دروازه بان فوق به هواپیما بازگشته و امکان خروج وجود نداشت.
باشگاه پرسپولیس در حال پیگیری جهت جذب یک گلر خارجی است و به زودی یک دروازه بان خارجی به جمع سرخپوشان اضافه خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۱ ، ۱۶:۰۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

  • مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: به دلیل اینکه بازی مقابل صنعت نفت آبادان قبل از ماه مبارک رمضان برگزار می شود، بنابر این تیم فوتبال پرسپولیس با آمادگی کامل و با قدرت در این بازی حضور خواهد یافت.
  • سردار محمد رویانیان با اشاره به آغاز مسابقات لیگ در ایام ماه شعبان خاطر نشان کرد؛ بدلیل اینکه بازی اول پرسپولیس روز پنجشنبه قبل از آغاز ماه مبارک رمضان برگزار می شود، بنابر این آمادگی کامل داریم تا در این مسابقه با تمامی توان به میدان برویم.

    وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت حضور تیم پرسپولیس در مسابقات لیگ در ماه مبارک رمضان به چه صورت خواهد بود، گفت: همانطور که قبلا نیز گفتم بعد از رفع ابهامات دینی در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۱ ، ۱۴:۳۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 

پس از توافق اولیه مسئولان باشگاه پرسپولیس با یک دروازه بان برزیلی حضور میثاق معمارزاده در پرسپولیس منتفی شد.
پس از مذاکره و توافق اولیه مسئولان باشگاه پرسپولیس با حضور یک دروازه بان برزیلی به عنوان دروازه بان دوم تیم فوتبال این باشگاه و به عنوان ذخیره شهاب گردان، تمدید قرارداد میثاق معمارزاده دروازه بان فصل گذشته این تیم منتفی شد.
یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: این دروازه بان برزیلی در حال حاضر در لیگ فوتبال پرتغال بازی می کند و سابقه بازی در لیگ اروپا را نیز دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۱ ، ۱۵:۵۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس