پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

مهاجم محبوب پرسپولیس بعد از تمدید قرارادادش از صبح امروز در تمرینات سرخپوشان حاضر شد.

ایمون زاید می گوید سرمربی پرتغالی پرسپولیس از سبک بازی او خوشش می آید و البته از قصد خود برای تکرار خاطره دربی 74 در فصل جدید سخن می گوید. گفت و گو با مهاجم لیبیایی پرسپولیس را بخوانید:

* هنوز هم بعضی ها می گویند تو هم بنز و BMW گرفتی و قراردادت را با پرسپولیس تمدید کردی.

_ همانطور که قبلا گفتم، نه بنز گرفتم، نه BMW و نه پورشه!

* دلیل تاخیر امضای قراردادت با پرسپولیس چطور بود؟

_ بعد از بازگشت از عربستان در نشستی با رویانیان شرکت کردم و به توافق رسیدیم. پس از آن به ایرلند رفتم و پرسپولیس در این مدت 2 مهاجم جدید گرفت، احساس کردم شرایط تاحدودی تغییر کرده است اما وقتی به همراه مدیر برنامه هایم دوباره به دیدار سردار رویانیان رفتم همه چیز به خوبی حل شد و می توانم دوباره در تیمی بازی کنم که علاقه زیادی به آن دارم و با خاطرات خوبی که از پیراهن پرسپولیس دارم، دوست داشتم همچنان در این تیم بمانم.

* از تو برای لیگ دوازدهم قولی گرفته نشد؟

_ نه قولی گرفته نشد و من هم هیچ قولی ندادم!

* با چه هدفی مجددا قراردادت را با پرسپولیس تمدید کردی؟

_ پرسپولیس مهاجمان خوبی داشت و امسال هم جمع دیگری به قبلی ها اضافه شدند. اما قطعا هدف من آقای گلی است و اگر لازم باشد روزی 3 جلسه هم برای آن تمرین می کنم.

* تو یک بار با موافقت دنیزلی به پرسپولیس آمدی، نظر ژوزه در مورد تمدید قراردادت چه بود؟

_ ژوزه قبلا فیلم 2 بازی از من را در ترکیب پرسپولیس دیده بود و بازی هایم را پسندیده بود. جدا از آن ژوزه در هتل هم با من حرف زد و گفت از سبک بازی من خوشش آمده و عملکرد فنی من را تایید کرد.

* امسال توقع هواداران از تو خیلی بالا رفته است، فکر می کنی بتوانی توقع آن ها را در کورس با سایر مهاجمان پرسپولیس و سایر تیم ها در راه آقای گلی برآورده کنی؟

_ به غیر از من پرسپولیس 6 مهاجم دیگر هم دارد و همه می دانند امسال رقابت در این تیم بسیار دشوار است اما من هم قراردادم را با پرسپولیس تمدید کردم تا موفقیت های جدیدی بدست بیاورم. هر چند می دانم در کورس آقای گلی رقابت سختی با مهاجمان سایر تیم ها و پرسپولیس دارم.

* بعد از تمدید قراردادت، بیشتر از هر چیز به چه موضوعی فکر می کنی؟

_ برای من دربی خیلی مهم است چون سال قبل هم توانستم عملکرد خوبی در دربی داشته باشم و می خواهم دوباره خاطره دربی 74 را زنده کنم. هرچند این موضوع باعث نمی شود از سایر بازی ها غافل شوم چون هدف من موفقیت با پرسپولیس در طول فصل است.

* فکر می کنی هنوز هم برای هواداران پرسپولیس همان محبوبیت قبل را داری؟

_ خیلی خوشحالم که دوباره پرسپولیسی هستم و اگر بخواهم با شما صادق باشم باید بگویم حضور من در اینجا 2 دلیل اصلی دارد که اولین آن هواداران پرسپولیس هستند و دومی شخص محمد رویانیان. اما حقیقتا در مورد هواداران پرسپولیس باید بگویم در تمان زندگی ام ندیده بودم برای یک بازی تمرینی این همه هواداران به ورزشگاه بیاید و باید بگویم هواداران پرسپولیس در دنیا بهترین هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">