پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

محمد نوری پس از شکست یک بر صفر سرخپوشان در خصوص مسابقه گفت: بازی خوبی بود اما داور دو پنالتی را اعلام نکرد. در یک صحنه  بازیکنان تراکتور پیام صادقیان را داخل محوطه سرنگون کردند و در صحنه‌ای دیگر روی من هم خطای پنالتی رخ داد که داور آن را هم خطا ندانست.

وی افزود: بازیکن حریف در داخل محوطه کاملا من را هل داد و صددرصد پنالتی بود. در خصوص صحنه پیام صادقیان هم کارشناسان می‌توانند نظر بدهند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحنه درگیری اش با بازیکن تراکتور تصریح کرد: در آن صحنه مقصر من بودم و بابت آن معذرت‌خواهی هم کردم. به هر حال شرایط فوتبال است و این اتفاقات پیش می‌آید.

نوری در پایان گفت: ما این بازی را واگذار کردیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برای بازی‌های بعدی آماده باشیم.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور که عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، در نهایت با برتری یک بر صفر تراکتورسازی به پایان رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">