پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

۲۹ مطلب در مهر ۱۳۹۱ ثبت شده است

علی فتح ا... زاده و امیر قلعه نوعی ظهر امروز با حضور در ساختمان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نشست صمیمانه ای با محمد رویانیان داشتند.

به گزارش وبلاگ پرسپولیس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علی فتح ا...زاده مدیر عامل باشگاه استقلال و امیر قلعه نوعی سرمربی این تیم به همراه علی امیری معاون اجرایی باشگاه استقلال ظهر امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس آمدند و با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دیدار و گفتگو کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۱ ، ۱۷:۱۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

پیشکسوت و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محمد رویانیان برای تمام ابعاد پرسپولیس از جمله برای پیشکسوتان ایده های بزرگی در سر دارد و یکی از دلایلی که باعث می شود از هیچ کمکی دریغ نکنم، جایگاهی است که پرسپولیس و پیشکسوتان دارند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۱ ، ۱۷:۰۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

سفیر کرواسی در ایران در ساختمان باشگاه پرسپولیس با محمد رویانیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پرسپولیس بلاگ و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ آساد پرویچ عصر امروز نشست یک ساعته ای با محمد رویانیان داشت و درباره مسائل مختلف با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۱ ، ۱۶:۵۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال کاندیداهای محبوب ترین بازیکن جهان در سال 2012 را اعلام کرد که در آن نام 3 بازیکن ایرانی و از جمله مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم پرسپولیس به چشم می خورد.

به گزارش وبلاگ پرسپولیس و به نقل ازسایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ محبوب ترین بازیکن جهان با رای کاربران سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار انتخاب می شود. این رای گیری دو مرحله دارد: مرحله اول از امروز آغاز شده و تا 10 آذر ادامه دارد. 5 بازیکن با بیشترین رای از قاره های آفریقا، آسیا، آمریکای شمالی به همراه 8 بازیکن از اروپا و آمریکای جنوبی و یک بازیکن از اقیانوسیه به مرحله دوم راه می یابند تا از بین این 32 بازیکن محبوب ترین بازیکن جهان انتخاب شود. رای گیری برای این مرحله نیز از 11 آذر آغاز و تا 14 دی ادامه می یابد و در نهایت نتیجه نهایی این رای گیری اینترنتی اعلام می شود.

از ایران در قاره آسیا، مهدی مهدوی کیا، سید مهدی رحمتی و محرم نویدکیا کاپیتان های پرسپولیس، استقلال و سپاهان در فهرست اولیه حضور دارند. سال گذشته علی کریمی و فرهاد مجیدی از ایران در این فهرست حضور داشتند که به دلیل تخلف کاربران ایرانی، آرا این دو بازیکن از سوی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار باطل و محسوب نشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۱ ، ۱۶:۵۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

داور پرونده اعتراض باشگاه پرسپولیس به فیفا در پرونده وینگادا از سوی دیوان عالی ورزش مشخص شد.

به گزارش وبلاگ پرسپولیس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ در پی صدور رأی فیفا در پرونده اختلاف فی مابین باشگاه پرسپولیس و نلو وینگادا، باشگاه پرسپولیس اعتراض خود به این رأی را برای CAS ارسال کرد. در بخشی از این اعتراض با استناد به مفاد قرارداد، صلاحیت فیفا برای رسیدگی به این پرونده زیر سوال رفت و قرار است دیوان عالی ورزش ابتدا در اینباره تصمیم گیری کند.

CAS روز گذشته داور این پرونده را معرفی کرد در حالی که پیش از این با قبول نظر باشگاه پرسپولیس، نظر فیفا مبنی بر حضور نماینده ای از این نهاد را در دادگاه رسیدگی رد کرده بود. در این ارتباط فیفا در اقدامی جدید خواهان آن شد که وینگادا و کاروالیو به عنوان طرف ثالث وارد این دادگاه شوند که پرسپولیس مخالفت خود را اعلام کرده است. CAS برای تصمیم گیری در اینباره نظر وینگادا و کاروالیو را هم خواسته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۱ ، ۱۶:۴۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

مانوئل ژوزه برنامه تمرینات پرسپولیس پس از بازی با سایپا را مشخص و به سرپرست تیم اعلام کرد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۷:۰۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدومیت همیشه آزار دهنده است و من تلاش می کنم هر چه زودتر به تمرینات گروهی برگردم.

حمیدرضا علی عسگری در گفتگو با افزود: در بازی با سپاهان در دقیقه 50 مچ پایم پیچ خورد و از ناحیه لیگامنت دچار مشکل شدم و بخاطر اینکه بچه ها شرایط مناسبی نداشتند و تعویض های تیم انجام شده بود به بازی ادامه دادم و مصدومیتم بدتر و باعث تشدید آن شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۶:۵۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس
  • مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در جمع هواداران گفت: برای حفظ حرمت ها و برای آرامش تیم، حرف های زیادی را نگفته و در دل نگه داشته ام.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ محمد رویانیان که امروز در محل تمرین سرخپوشان حاضر شده بود با حضور در جمع هوادارانی که در محل مجموعه ورزشی درفشی فر حضور پیدا کرده بودند، به گفتگو پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۶:۵۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس
  • وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا دو بازیکن پرافتخار فوتبال ایران و پرسپولیس در مراسم جشن 125 سالگی باشگاه هامبورگ دقایقی با هم دیدار و گفتگو کردند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۶:۵۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس
  • کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار گرفتن در جمع یازده بازیکن تاریخ باشگاه هامبورگ افتخار بزرگی بود. زمانی که در این مراسم به عنوان یکی از 11 بازیکن منتخب قرن هامبورگ روی صحنه رفتم، یکی از قشنگ ترین لحظات زندگی ورزشی ام رقم خورد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۶:۴۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس