پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

علی عسگری: لحظه شماری می کنم برگردم

يكشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۵۸ ب.ظ

مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدومیت همیشه آزار دهنده است و من تلاش می کنم هر چه زودتر به تمرینات گروهی برگردم.

حمیدرضا علی عسگری در گفتگو با افزود: در بازی با سپاهان در دقیقه 50 مچ پایم پیچ خورد و از ناحیه لیگامنت دچار مشکل شدم و بخاطر اینکه بچه ها شرایط مناسبی نداشتند و تعویض های تیم انجام شده بود به بازی ادامه دادم و مصدومیتم بدتر و باعث تشدید آن شد.

وی افزود: پیش از آن نیز با مشکلاتی که برایم پیش آمده بود در تمرینات حضور نداشتم اما پس از بازگشت نیز با بدشانسی مواجه شدم و بازی با آلومینیوم هرمزگان و سایپا را از دست دادم و لحظه شماری می کنم به تمرینات و ترکیب برگردم.

علی عسگری در ادامه تصریح کرد: تلاش می کنم با تمرینات مضاعف به شرایط ایده آل برسم. از کادر پزشکی تیم تشکر می کنم که در این مدت، به بهترین شکل ممکن پای مرا مورد مداوا قرار دادند. قرار است پس از بازی با سایپا تست بدهم و وضعیتم مشخص خواهد شد. من تمام تلاشم را می کنم و برایم خیلی مهم است که عملکرد خوبی داشته باشم.

مدافع - هافبک پرسپولیس در پایان در مورد وضعیت تیم گفت: خدا را شکر با این برد از نظر روحی و روانی بهتر شدیم و امیدوارم روند رو به رشدی را طی کنیم و بتوانیم با بردهای پی در پی دل هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">