پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

محمد‌رضا خلعتبری به دلیل مشکلات شخصی به عقد قرارداد با پرسپولیس نزدیک‌تر شد.
مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال جذب محمد‌رضا خلعتبری مهاجم تیم ملی و الوصل امارات هستند. از همین رو در دو روز گذشته مذاکراتی با این بازیکن داشته‌اند.
خلعتبری اعلام کرده به دلیل برخی مشکلات شخصی دوست دارد فوتبال خود را در ایران ادامه دهد. به زودی تکلیف خلعتبری با پرسپولیس روشن می‌شود.
همچنین مذاکرات این باشگاه با کریم انصاری فرد بیش از باشگاه های دیگر روند مثبتی را طی کرده و احتمال عقد قرارداد این بازیکن با پرسپولیس نیز بیش از سایر باشگاه هاست.
از طرف دیگر در خط میانی نیز باشگاه پرسپولیس پیشنهاد مطلوب خود را به پژمان نوری ارائه کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۲)

۳۱ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۵۳ عشق پرسپولیس
حالا تکلیف کی معلوم میشه دیگه نا ندارم ایشا الله که زود بیاد:)
پاسخ:
به نظر من خیلی کار درستی نیست بااین مبلغ.
اگه همون طور که سردار گفت یه تخفیف خوب بدن حتما می ارزه.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۵۶ ≈عشق پرسپولیس≈
داداش اگه خبر آنلاینی داشتی من دوباره میام سر میزنم منتظر خبر خوبت هستم یا تا بعد 
پاسخ:
سلام.
ممنون از بازدیدت.من سعی میکنم هر روز آپدیت کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">