پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

۲۸ مطلب در آذر ۱۳۹۱ ثبت شده است

  • به گزارش پرسپولیس بلاگ و به نقل سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس امروز در نامه‌ای خطاب به مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران، مراتب اعتراض و شکایت خود نسبت به اظهارات محمد احمدزاده سرمربی تیم ملوان انزلی را به دلیل اظهارات و ادعاهای مطرح شده علیه باشگاه پرسپولیس و داوری در آستانه دیدار دو تیم را اعلام و خواهان رسیدگی به آن شد.

    باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران، از محمد احمدزاده سرمربی تیم ملوان بندر انزلی شکایت کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۱ ، ۱۶:۵۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس



هجده بازیکن پرسپولیس که نفرات اصلی و ذخیره بازی فردا از میان آنها انتخاب می‌شوند، مشخص شدند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۱ ، ۱۶:۴۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس
  • رئیس کمیته هواداران پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس همواره در شرایط سخت و زمان‌هایی که کمتر کسی انتظارش را داشته است، در حمایت از تیم محبوب خود به پا خواسته‌اند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۱ ، ۱۶:۴۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی افزود: با توجه به اتفاقات اخیر در شرایط خاصی جام حذفی را آغاز می‌کنیم. پرسپولیس در نیم فصل اول از نظر فنی، روحی و روانی مشکلاتی داشت. بدشانسی‌ها هم مزید بر علت شد تا نتایج مورد انتظار به دست نیاید. در این مدت تمام تلاش خودم را کرده‌ام تا از نظر روحی، روانی و فنی به شرایط بهتری برسیم. یک هفته‌ای، دست تنها بودم ولی خوشبختانه تا حد زیادی مشکلات را حل کردیم و بازیکنان با انگیزه زیادی آماده بازی هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۱ ، ۱۶:۴۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس
  • وکیل و مشاور باشگاه پرسپولیس در امور حقوق بین‌الملل گفت: مدیر عامل باشگاه پیش از این در جلسات با آقای ژوزه به وی اعلام کرده بود که تا زمان عدم فسخ قرارداد، ایشان به عنوان سرمربی رسمی تیم شناخته می‌شود و این مساله در پاسخ به نامه ایشان، امروز به صورت کتبی به وی اعلام شد.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۱ ، ۱۶:۴۲
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

مانوئل ژوزه به پیشنهاد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر بازگشتش به نیمکت سرخپوشان را منتفی دانست.
 چهارمین جلسه مانوئل ژوزه و محمد رویانیان برای فسخ قرارداد برگزار شد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۱ ، ۱۶:۱۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازگشت به میدان، لحظه شماری می‌کنم و سفت و سخت برنامه‌های فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی را انجام می‌دهم.

محمد قاضی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با گلایه از اینکه بعضی مطرح کرده اند او تمرینات کمی دارد، افزود: تا همین هفته قبل تا روزی پنج جلسه فیزیوتراپی، آب درمانی و تمرین داشتم. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۱ ، ۱۶:۱۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

به گزارش پرسپولیس بلاگ و به نقل از خبرآنلاین؛دلش برای ایران تنگ شده،به خصوص برای ماه محرم .او در گفت و گوی قبلی هم همین حرف را زد و گفت:«دلم برای ایران تنگ شده.دوست داشتم ماه محرم در ایران بودم.البته در آمریکا،جایی که ایرانی ها مراسم عزاداری برپا کرده بودند رفتم اما هیچ کجا،ایران و ماه محرم هایش نمی شود.»احمد رضا عابدزاده از زمانی که به آمریکا رفته ترجیح داده تا بیشتر در سایه باشد.او نمی خواهد مصاحبه کند؛وقتی دلیلش را می پرسیم می گوید:«حرف بزنم که چه شود؟مگر با حرف زدن های من مشکلات فوتبال ایران حل می شود؟»اما احمد رضا حتی اگر کوتاه هم سخن بگوید باز حرف هایش خواندنی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۱ ، ۱۶:۱۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی انجام شد که فرهاد چیذری هم به جمع کادر فنی سرخپوشان اضافه شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۱ ، ۱۶:۱۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس
  • مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور (جام آزادسازی خرمشهر) عصر امروز برگزار شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۱ ، ۱۸:۴۲
خبرنگار افتخاری پرسپولیس