پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

تمرین یکشنبه سرخپوشان در هوای برفی انجام شد

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۱، ۰۴:۱۱ ب.ظ

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی انجام شد که فرهاد چیذری هم به جمع کادر فنی سرخپوشان اضافه شد.


به گزارش پرسپولیس بلاگ و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، چیذری که در تمرینات پیش از فصل، سرخپوشان را تمرین می‌داد، امروز به گروه کادر فنی و مربیان تیم؛ یحیی گل محمدی، ادموند بزیک و مجتبی حسینی اضافه شد.

پیش از شروع تمرین، گل محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. پس از آن کاور نیمی از زمین برداشته شد تا تمرینات سرخپوشان در آن انجام شود. البته گرم کردن و کارهای کششی و دویدن در قسمت برفی زمین انجام شد که در این میان، شوخی‌های بازیکنان هم حال و هوای پرنشاطی را ایجاد کرده بود.

پس از تمرینات بدنی، فوتبال در نیمی از زمین در دستور کار قرار گرفت و بعد از آن سرخپوشان تمرین با موانع را در دستور کار داشتند.

در تمرین امروز، پولادی و خانزاده که تیم ملی را همراهی می‌کنند به اتفاق کاظمیان، معدنچی، آقازمانی، اسماعیل زاده و قدمی حضور نداشتند.

محمد قاضی که در حال حاضر تنها مصدوم تیم است، بیشتر از دیگر بازیکنان تمرین کرد. او که زودتر در درفشی فر حاضر شده بود، برنامه فیزیوتراپی خود را در کلینیک زیر نظر میثم علیپور انجام داد و پس از آن تمرینات اختصاصی را کنار زمین با دویدن، تمرینات استقامتی، قدرتی و تعادلی دنبال کرد که حدود یک ساعت به طول انجامید. وی سپس به سالن وزنه رفت و تمرینات تقویت عضلانی را دنبال کرد که حدود نیم ساعت به طول انجامید.

گفتنی است؛ سرخپوشان فردا هم ساعت 10:30 تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">