پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه


پرسپولیس نسبت به دو سه هفته قبل خود شرایط بهتری پیدا کرده و هوادارانش را نه اینکه راضی کرده باشد اما امیدوار کرده است. با این حال اما پرسش ویژه ای در جامعه وجود دارد که شاید بهتر باشد در راستای شفاف سازی هایی که وزارت نسبت به آن حساس است، پاسخ این پرسش به جماعت میلیونی هوادار پرسپولیس به صورت رسمی داده شود.

آن پرسش این است: با وجود بازداشت طولانی مدت و نهایتا قرار کیفر خواست و ارجاع پرونده آقای سیاسی به دادگاه، چرا و به کدامین علت وزارت در این رابطه حرفی نمی گوید و موضع رسمی وزارت خانه را اعلام نمی کند و از آن مهمتر اینکه چرا با وجود این اتفاقات رسمی که رخ داده مدیر عامل را خلع نمی کند؟

این اصرار بی دلیل تا جایی جلو می رود که وقتی می خواهند مدیر جدیدی را به کار بگمارند، این مدیر جدید با پست عجیب قائم مقام در پرسپولیس به کار مشغول می شود آنهم در حالیکه قائدتا قائم مقام را مدیرعامل انتخاب و تفویض اختیار می کند نه وزارت ورزش!

در واقع اصرار روی عدم برکناری حمیدرضا سیاسی از پرسپولیس و به انتظار تعیین تکلیف وی تا روزی که اصلا معلوم نیست چه زمانی باشد چندان شفاف نیست و شاید این الگوی درستی برای نسل جوان نباشد که مدیرعامل رسمی یک باشگاه بزرگ که با جوانها گره خورده است، پشت میله های زندان باشد.

البته شاید دلیل قانع کننده ای هم وجود داشته باشد که مطمئنا جامعه ورزش دوست دارد در مورد آن خیلی شفاف ادله را بشنود و بعد در مورد این ماجرا قضاوت کند نه بدون توضیح و با پیش داوری کردن و چرخیدن در میان شایعه های فراوان!

بعد از آنکه اسپانسر قبلی سرخپوشان به توافق رسید تا مجددا حمایت هایش را از این باشگاه ادامه دهد، عنوان شد یکی از شروط ادامه همکاری این حامی با باشگاه، بازگشت بهروز منتقمی است. وزارت ورزش هم خیلی با این بازگشت مخالف نیست اما ظاهرا ترس از تغییرات پرتعداد در باشگاه که با انتقادات زیادی هم همراه شده بود، علت بازنگشتن منتقی به پرسپولیس است.

نظرات  (۱)

۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۴۷ نیلوفر فروتن

سلام و درود به شما

تبریک به مناسبت ولادت بانوی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا و روز مادر

روز مادر-سال 2015 میلادی در ایران.



follow.blog.ir
به ما سری بزنید.
پاسخ:
سلام
ممنون از بازدیدتون.حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">