پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

ایمون زاید که پس از هت تریک مقابل استقلال محبوب همه پرسپولیسی ها شده، می گوید تازه بعد از بازی و از نحوه خوشحالی کردن بازیکنان پرسپولیس متوجه شده که داربی تهران چقدر بزرگ است.
به گزارش ایسنا، 38 سال بود که بازیکنی در داربی تهران هت تریک نکرده بود. بازیکنان ایران و خارجی زیادی پس از هت تریک همایون بهزادی در داربی معروف 16 شهریور 52 که با برد 6 بر صفر پرسپولیس تمام شد، توانستند در شهرآورد تهران گلزنی کنند، اما این یک لیبیایی بود که توانست دست به چنین کار بزرگی آن هم در 10 دقیقه بزند.
گفت وگوی زیر را با ایمون زاید می خوانید؟ 
قبل از این که به پرسپولیس بیایی چقدر از این تیم و فوتبال ایران شناخت داشتی؟
من فقط در اینترنت چیزهایی خوانده بودم و به من گفته شده بود که پرسپولیس یک تیم پرطرفدار در ایران و مهم ترین تیم در آسیا است. می دانستم که پرسپولیس و استقلال دو تیم بزرگ ایران هستند و می دانستم که رقابت  این دو تیم بزرگ است، اما نمی دانستم چقدر بزرگ!
مثل این که بعد از بازی با یک سایت ایرلندی به نامExtratime  صحبت کرده بودی.
بله، آن ها دوستان من در ایرلند هستند.
قبل از این که به زمین بروی، دنیزلی چه چیزی از تو خواست؟
چیز زیادی نگفت. من و مهدوی کیا با هم به زمین آمدیم و او هم خیلی در بازی تاثیر گذاشت. دنیزلی فقط گفت به زمین بروید و بهترین نمایش تان را ارائه دهید. همه چیز به بهترین شکل پیش رفت. قبل از بازی هم به نیمکت نشینان گفت که آماده باشید. من فکر می کنم تعویض های دنیزلی کاملا بازی را به نفع ما برگرداند و مهدوی کیا و حسین (بادامکی) هم عالی بودند.
آینده خودت را بعد از هت تریک در داربی چطور می بینی؟
من هنوز 90 دقیقه هم برای پرسپولیس بازی نکرده ام و فقط 30 دقیقه در دو بازی حضور داشته ام. دوست دارم بیشتر در ترکیب باشم و از ابتدا به میدان بروم. اوایل کمی استرس داشتم که هنوز بازی نکرده ام.
فکر می کنی بازی بعد فیکس باشی؟
نمی دانم این را باید از دنیزلی پرسید. همیشه دوست داشته ام بازی کنم و گل بزنم. اگر روی نیمکت باشم هم مشکلی ندارم. برای من مهم نیست که حتما من گل بزنم و فقط برد تیم مهم است.
بعد از داربی مردم و هواداران پرسپولیس چه برخوردی با تو داشتند؟
واقعا عالی بود. اصلا هدف ما از فوتبال بازی کردن و گل زدن این است که مردم را خوشحال کنیم. این تمام هدف ما است. هواداران پرسپولیس دیوانه تیمشان هستند و هر وقت من را می بینند سریع دست می زنند.
درباره حضور بازیکنانی همچون علی کریمی و مهدوی کیا در پرسپولیس چه نظری داری؟
آن ها دو بازیکن بزرگ هستند. تا به حال 6 بازی در پرسپولیس بوده ام و در این بازی ها کریمی بهترین بازیکن بازی بوده است. او یک اسطوره است و به نظر من بهترین بازیکن لیگ است. مهدوی کیا هم همین طور که با آمدنش به زمین مقابل استقلال روند بازی را عوض کرد. تجربه این دو نفر به ما خیلی کمک می کند. محمد نوری هم بازیکن خوب و تکنیکی است.
علی دایی را هم که حتما می شناسی.
بله. همه او را می شناسند. او یک اسطوره در ایران است و گل های بسیار زیادی را به ثمر رسانده که خیلی از مهاجمان دوست داشته اند به رکورد او برسند. او یک بازیکن بزرگ بوده.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">