پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

۷۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

 سرپرست باشگاه پرسپولیس به مسئولان تیم‌های پایه این باشگاه قول داد در صورتی که به صورت رسمی مدیرعامل پرسپولیس شود تعهدات مالی‌اش را اجرا می‌کند.
امروز جلسه‌ای بین بهروز منتقمی و مسئولان تیم‌های پایه در محل باشگاه‌ پرسپولیس برگزار شد که در این جلسه حکم محمد پنجعلی به عنوان مدیر تیم‌های پایه توسط منتقمی قرائت و به صورت رسمی به او تحویل داده شد.

در این جلسه منتقمی به مسئولان تیم‌های پایه پرسپولیس قول داد در صورتی که هفته آینده به صورت رسمی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود تمام دغدغه‌های تیم‌های پایه را برطرف می‌کند تا آنها مشکل مالی نداشته باشند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۰۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 

شاید این نما، نمایی تازه از سرمربی جدید سرخپوشان برایتان محسوب شود. چراکه حمید درخشان را همواره چهره‌ای آرام می‌ شناختیم و با تماشای این سکانس ها متوجه شدیم که روی دیگر درخشان را می‌ توان در درفشی‌فر به راحتی پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه" درخشان کمتر از 2 هفته است که هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته ودر همین مدت آنچه که از بازیکنان پرسپولیس و اطرافیان تیم شنیده می‌ شود آن است که او حضور بیشتری نسبت به سرمربی قبلی در محل تمرینات پرسپولیس دارد.

لباس رزم برتن می‌کند تا مثل سرمربی قبل به پوشیدن لباس بزم محکوم نشود. حمید درخشان در این دو، سه سکان در حال آموزش شاگردانش است. هرچند که هرگاه نکات فنی او با صحبت های آرام به گوش بازیکنان نمی ترسد مجبور به فریاد می‌ شود تا شاگردانش متوجه عمق خواسته های فنی او شوند. باید دید درخشان در ادامه راه چه خواهد کرد؟ 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۵۲
خبرنگار افتخاری پرسپولیس


برنامه نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان در هفته دهم لیگ برتر به شرح زیر اعلام شد:

چهارشنبه 2 مهر

ساعت 13

نشست خبری سرمربیان پرسپولیس و استقلال خوزستان

ساعت 14

نشست خبری سرمربیان راه آهن و نفت مسجد سلیمان

دیدارهای هفته دهم لیگ برتر در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۴۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

کریمی که زمزمه بازگشت او به میادین فوتبال شنیده می‌‌شود و البته خود او به شدت این موضوع را تکذیب کرده، دقایقی پیش وارد ورزشگاه درفشی‌فر، محل ثابت تمرینات پرسپولیس شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۴۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 امید عالیشاه عنوان کرد: در هفته‌های گذشته خیلی بدشانسی آوردیم اما برابر راه‌آهن خوب بازی کردیم و بردیم. ما برای خوشحال هواداران بازی می‌کنیم و امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم. هیچ‌وقت دوست نداریم آنها را ناراحت ببینیم و امیدوارم پرسپولیس اوج بگیرد تا همیشه هواداران را خوشحال ببینیم.

وی درباره شایعاتی که در این مدت و پس از جدایی دایی درباره او به وجود آمده و اینکه از تعویضش در بازی با راه آهن ناراحت شده بود، گفت: من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و فقط به فوتبال فکر می‌کنم، در ضمن هیچ مشکلی بابت تعویض شدنم در بازی با راه‌آهن نداشتم. متأسفانه در این یکی‌ دو هفته و بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان شایعاتی مطرح شد که فقط باید بگویم این شایعات خنده‌دار است.

عالیشاه ادامه داد: به شایعه کم‌کاری کردنم فقط می‌توانم بخندم و این موضوع واقعا خنده‌دار است. من اگر خوب بازی کنم و اگر گل بزنم به نفع خودم است چون می‌توانم هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ فوتبالی پیشرفت کنم. متأسفانه یکسری تماشاگرنما که تعدادشان هم زیاد نیست هر کاری دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند و من می‌دانم این مسائل از کجا آب می‌خورد. از بعضی‌ها می‌خواهم دست از حاشیه درست کردن برای من بردارند در غیر این صورت مجبور می‌شوم بعضی چیزها را بگویم.

بازیکن پرسپولیس اظهار داشت: من از این مسائل خسته شدم و از بعضی‌ها می‌خواهم دست از این کارها بردارند. شما دیدید که علی دایی آخرین روزی که می‌خواست از پرسپولیس برود، در رختکن چه حرف‌هایی به بازیکنان زد و خیلی‌های دیگر نیز حرف‌های او را دیدند شنیدند.

وی درباره اینکه فکر می‌کنی پرسپولیس به کورس قهرمانی برگردد، گفت: ما تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و باید بازی به بازی پیش برویم. شرایط پرسپولیس و استقلال طوری است که خیلی‌ها روی نتایج این دو تیم حساسیت دارند. به همین دلیل تمامی بازی‌ها برای این دو حکم فینال را دارد.

عالیشاه در خصوص مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: ما پول ناچیزی گرفتیم و امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر حل شود. اکثر فوتبالیست‌ها خصوصا بازیکنان جوان راه درآمدی جز فوتبال ندارند و امیدوارم مشکلات ما برطرف شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۴۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

سرمربی جدید پرسپولیس درباره پیروزی مقابل راه آهن گفت: هنوز راه زیادی داریم تا پرسپولیس واقعی شویم. باید بتوانیم در تمام دقایق فشارمان را حفظ کنیم. البته تیم راه آهن هم فوق العاده بود و فشار زیادی در نیمه دوم روی تیم ما آوردند. آنها عالی و منسجم بودند و امیدوارم در ادامه فصل موفق باشند.

وی ادامه داد: ما هنوز اشکالاتی داریم و یک بازی و یک برد برای من و بازیکنان ملاک نیست. باید اینطور خوب باشیم تا بتوانیم همه بازی ها را به نفع خودمان به پایان برسانیم. به نظرم خیلی کار داریم و بچه ها هم با اشتیاق زیادی به دنبال رسیدن به شرایط ایده آل هستند. تلاش شان در تمرینات موید همین است و امیدوارم به اهداف مان برسیم.

درخشان در پاسخ به این سوال که چه زمانی به شرایط ایده آل مدنظرشان خواهد رسید گفت: ما هفته به هفته باید برنامه های مان را دنبال کنیم و با این چیزی که در تمرینات مشاهده می کنم همه در کنار هم به موفقیت پرسپولیس فکر می کنند.

وی ادامه داد: مطمئنا در این راه نقش هواداران هم مثل همیشه کلیدی است و آنها می توانند روحیه خوبی به بازیکنان بدهند تا انگیزه شان برای رسیدن به موفقیت زیاد شود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۵۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نخستین پیروزی پرسپولیس با درخشان، توقف تراکتورسازی در اهواز، ناکامی سپاهان در اصفهان، پیروزی فولاد برابر استقلال در تهران، برتری نفت تهران در نبرد نفتی‌ها و برد ارزشمند پیکان در نبرد قعرنشینان لیگ، از مهمترین اتفاقات هفته نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بود.
 هفته مهم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور طی روزهای پنجشنبه 27 و جمعه 29 شهریورماه برگزار شد که در روز نخست تنها پرسپولیس به پیروزی رسید و دو تیم مدعی سپاهان و تراکتورسازی برابر رقیبان‌شان متوقف شدند.

در ورزشگاه تختی تهران تیم فوتبال پرسپولیس در روزی که میهمان راه‌آهن بود، به پیروزی دست یافت تا نخستین بردش با هدایت حمید درخشان را در این رقابتها بدست آورد. پرسپولیس با این برد به رده هشتم صعود کرد و اختلافش با صدر جدول را به 8 امتیاز رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۵۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 تمرین امروز و فردای پرسپولیس پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار خواهد شد.

حمید عباسی مدیررسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در این باره به خبرگزاری فارس گفت: همانند گذشته تمرین تیم فوتبال پرسپولیس 48 ساعت پیش از بازی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه به دیدار راه‌آهن خواهد رفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۳۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

علی دایی که این روزها نحوه برکناری اش از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس به یکی از سوژه های اصلی رسانه های ورزشی تبدیل شده است، پس از چند سال سکوت دلیل اصلی برکناری اش از تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد.

دایی که روی خط تلفنی برنامه نود آمده بود تا پاسخ صحبت های حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره پرسپولیس را بدهد، در واکنش به اظهارات فردوسی پور پیرامون برکناری اش از تیم ملی گفت: اینکه شما یکطرفه عنوان می کنید احمدی نژاد مرا سرمربی تیم ملی کرد درست نیست. آقای احمدی نژاد من را برکنار کرد اما من از سوی آقای علی آبادی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدم.

علی دایی در پاسخ به این پرسش که حتما علی آبادی با دستور مستقیم رئیس جمهور شما را سرمربی تیم ملی کرده است گفت: اصلا اینطور نیست. آقای کفاشیان به من اس ام اس داد که آقای مهندس با شما کار دارد و بعد هم ایشان به من گفتند که شما سرمربی تیم ملی هستید. اما برکناری من با دستور مستقیم احمدی نژاد بود.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۱۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

بخش عمده برنامه نود اتفاقات باشگاه پرسپولیس و برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه اختصاص داشت و عادل فردوسی پور سئوال برنامه اش را به این مسئله اختصاص داد که چه تصمیمی درباره پرسپولیس باید گرفته می‌شد: 1- برکناری دایی به همین شکل و انتخاب حمید درخشان 2- برکناری دایی به شکل محترمانه و انتخاب حمید درخشان 3- برکناری دایی به شکل محترمانه و انتخاب سرمربی دیگر برای پرسپولیس 4- ادامه همکاری دایی.

در پایان برنامه بیش از دو میلیون نفر در این مسابقه شرکت کردند و حدود 48 درصد گزینه ادامه همکاری با علی دایی را انتخاب کردند.

پیش از قرعه کشی مسابقه هفته گذشته، فردوسی پور موفقیت‌های تیم ملی والیبال ایران و تیم کشتی فرنگی را تبریک گفت. وی ابتدا علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال را روی خط آورد و درباره شکست سنگین تیم امید و تمدید قرارداد کی‌روش صحبت کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۵۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس