پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

درخشان: هنوز با ایده آل هایم فاصله داریم

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۵۸ ب.ظ

سرمربی جدید پرسپولیس درباره پیروزی مقابل راه آهن گفت: هنوز راه زیادی داریم تا پرسپولیس واقعی شویم. باید بتوانیم در تمام دقایق فشارمان را حفظ کنیم. البته تیم راه آهن هم فوق العاده بود و فشار زیادی در نیمه دوم روی تیم ما آوردند. آنها عالی و منسجم بودند و امیدوارم در ادامه فصل موفق باشند.

وی ادامه داد: ما هنوز اشکالاتی داریم و یک بازی و یک برد برای من و بازیکنان ملاک نیست. باید اینطور خوب باشیم تا بتوانیم همه بازی ها را به نفع خودمان به پایان برسانیم. به نظرم خیلی کار داریم و بچه ها هم با اشتیاق زیادی به دنبال رسیدن به شرایط ایده آل هستند. تلاش شان در تمرینات موید همین است و امیدوارم به اهداف مان برسیم.

درخشان در پاسخ به این سوال که چه زمانی به شرایط ایده آل مدنظرشان خواهد رسید گفت: ما هفته به هفته باید برنامه های مان را دنبال کنیم و با این چیزی که در تمرینات مشاهده می کنم همه در کنار هم به موفقیت پرسپولیس فکر می کنند.

وی ادامه داد: مطمئنا در این راه نقش هواداران هم مثل همیشه کلیدی است و آنها می توانند روحیه خوبی به بازیکنان بدهند تا انگیزه شان برای رسیدن به موفقیت زیاد شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

برکناری علی دایی

درخشان

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">