پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

۱۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است


بالاخره پس از حرف و حدیث‌های زیاد و استخاره‌ای که علی دایی برای دومین بار انجام داد و خوب درآمد، این مربی به اختلافش با رویانیان پایان داد و با وی به مدت 90 دقیقه دیدار و گفت‌وگو کرد.

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۰۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

هیات مدیره و کمیته فنی پرسپولیس به منظور تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی آینده پرسپولیس نشست مشترکی را برگزار کرده‌اند، که هم اکنون ادامه دارد.

در این نشست حسین مالکی، محمد رویانیان، علی پروین، محمد حسین نژاد فلاح، وطنخواه، محمد پنجعلی و حمید استیلی حضور پیدا کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۰۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 

به گزارس پرسپولیس بلاگ ، ستاد نیروهای مسلح موافقت خود را با حضور رویانیان به مدت یک سال دیگر در پرسپولیس اعلام کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۰۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 

نشست محمد رویانیان با کمیته فنی باشگاه پرسپولیس ظهر امروز برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۰۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

در پی برگزاری جلسه کمیته فنی پرسپولیس که شب گذشته در باشگاه پرسپولیس برگزار شد یحیی گل محمدی پس از انتقادهای برخی از اعضا بامداد امروز استعفای رسمی خود را از باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.
 گل محمدی استعفا نامه خود را تهیه و امروز به رویانیان خواهد داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۵۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

علی کریمی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس همچنان درگیر مصدومیت است.
 در شرایطی که پرسپولیسی‌ها در بازی‌های اخیر خود به علی کریمی استراحت داده‌اند،

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۱۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: این جایزه در کلکسیون جایزه‌هایم کم بود که حالا به آن اضافه شده است. البته چند روز پیش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مراسمی از پیشکسوتان باشگاه تقدیر کرد که کار بسیار خوبی بود و حالا هم خوشحالم که این توفیق نصیبم شده است که در این مراسم حضور داشته باشم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۰۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

محمد رویانیان می‌گوید جام بدون اخلاق دو ریال هم ارزش ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۰۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران خود درخواست کرد؛ با پیراهن‌های قرمز به استادیوم آزادی آمده و در روز بدرقه مرد اخلاق فوتبال ایران در سایه رعایت مسائل اخلاقی از تیم محبوب خود تا آخرین ثانیه بازی حمایت کرده و هیچ توجهی به حواشی نداشته و از شعار دادن علیه افراد خودداری نمایند


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۰۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

هافبک پرسپولیس می‌گوید قهرمانی در جام حذفی بهترین هدیه به هواداران است.
 پرسپولیس فردا در مهم‌ترین دیدار این فصل خود باید در فینال جام حذفی به مصاف سپاهان برود. پرسپولیسی‌ها که میزبان این مسابقه هستند امیدوارند هواداران تیم‌شان ورزشگاه را پر کنند تا بتوانند از حمایت آن‌ها استفاده کنند و جام حذفی را بالای سر ببرند. محمد نوری هافبک پرسپولیس از هواداران این تیم می‌خواهد در بازی فردا سرخپوشان را تنها نگذارند. او می‌گوید: «امیدوارم هواداران تیمشان را تنها نگذارند و برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه بیایند. اگر فردا سپاهان را شکست دهیم و به قهرمانی جام حذفی برسیم، این افتخار در تالار افتخارات باشگاه پرسپولیس ثبت می‌شود. بنابراین قهرمانی به سود همه ماست. البته می‌دانم که بازی وسط هفته مشکلات خاص خودش را دارد اما فکر می‌کنم هواداران ورزشگاه آزادی را پر می‌کنند.»
او در مورد سپاهان می‌گوید: «سپاهان نیازی به تعریف من ندارد. اصفهانی‌ها تیم خوبی دارند و چند سال است که در فوتبال ایران مدعی هستند. با این حال برای پرسپولیس فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی دارد. ما اسم بزرگ پرسپولیس را پشت سرمان داریم و همه تیم‌های ایران می‌دانند پرسپولیس راحت امتیاز نمی‌دهد. ما می‌رویم که این بازی را ببریم و قهرمان جام حذفی بشویم. قهرمانی در جام حذفی بهترین هدیه‌ای است که می‌توانیم به هواداران بدهیم. آن‌ها در این فصل ما را تنها نگذاشتند و با اینکه در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتیم، اما همیشه پشتمان ایستاده‌اند و از تیم خودشان حمایت می‌کنند.»
نوری در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می‌کنی مسابقه با سپاهان با چه نتیجه‌ای به پایان برسد می‌گوید: «عادت ندارم مسابقات فوتبال را پیش‌بینی کنم. ولی مطمئن باشید پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی را برای خودش می‌داند. بازی در تهران است و ما باید برنده شویم.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۵۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس