پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

من هم در لیست مازاد گل‌محمدی هستم

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۰۶ ب.ظ

محمد رویانیان می‌گوید جام بدون اخلاق دو ریال هم ارزش ندارد.


 محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس که مهمان برنامه ورزش و مردم بود در مورد لیست مازاد یحیی گل‌محمدی گفت: «یحیی لیست مازاد را به من داده که من هم در آن هستم!» او در مورد علی کریمی هم گفت: «کریمی یکی از اسطوره‌های فوتبال ماست. کریمی اول فصل به من گفت می‌تواند تا 40 سالگی بازی کند. برخی می‌گویند فوتبال او تمام شده اما این‌طور نیست. او باید بماند چون مثل مهدوی‌کیا، دایی و پروین یک ستاره است.»
او در مورد حاشیه‌های پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان هم گفت: «نمایندگی ما را در اصفهان آتش زدند. شایعه کردند من بازنشسته شده‌ام. با دروازه‌بان و فرواردهای ما تماس گرفته‌اند و گفته‌اند بیایید سپاهان. البته فکر نمی‌کنم این تماس‌ها از طرف باشگاه سپاهان باشد اما به نیلسون گفته‌اند دو برابر پرسپولیس پول می‌دهیم؛ بیا اصفهان. فکر نکنم یک جام این‌قدر ارزش داشته باشد. جام بدون اخلاق دو ریال هم نمی‌ارزد.»
رویانیان نتیجه بازی سپاهان - پرسپولیس را هم پیش‌بینی کرد: «ما این بازی را 3-1 یا 2-1 می‌بریم.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">