پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

۴۴ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

در پی نتیجه پرگل پرسپولیس مقابل مس کرمان و پیروزی شش بر صفر در کرمان حسین هدایتی مبلغ صد سکه به باشگاه پرسپولیس داد تا به بازیکنان داده شود.

همچنین هدایتی به دایی قول داده در صورتی که پرسپولیسی‌ها در هر بازی با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی برسند پاداش ویژه‌ای را به بازیکنان اهدا خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۱:۲۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر روز پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود. نگاهی به این دیدارها می‌اندازیم:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۱:۱۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من از کمیته استیناف عذرخواهی کردم و علی دایی هم قدرت عذرخواهی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۱:۱۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

از زمانی که دولت محمود احمدی‌نژاد وعده خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در مدت یکی دو ماه را داد سال‌ها می‌گذرد! این دو باشگاه پرطرفدار و مردمی هم همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند. نه دولتی هستند که ردیف بودجه مشخص و معینی داشته باشند نه توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند که راه‌های قانونی درآمدزایی را بلد باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۱:۱۲
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

رئیس کمیته استیناف با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس مدارک جدیدی را ارایه کرده است، گفت: ما همه چیز را به طور کامل بررسی می‌کنیم و احتمال تبرئه دایی وجود دارد.

علیرضا صالحی در خصوص جلسه عصر روز سه‌شنبه خود با مسئولان باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: پیرو آن اعاده دادرسی که دایی و پرسپولیس انجام داده بودند، آقایان رویانیان و سالارکیا به همراه نماینده دایی در این جلسه حضور پیدا کردند و مدارک خود را ارایه کردند. عمده صحبت‌های این جلسه به استنباط از صحبت‌های دایی بر می‌گشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۱:۰۲
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

پرسپولیس این فصل برخلاف فصول گذشته اوضاع خوبی دارد؛ خبری از باخت‌های پیاپی، بازی‌های سرد و پیرمرد‌های خسته نیست. تیم دایی صلابت دارد، جوان است و البته صدرنشین، اما ظاهرا قرار نیست هیچ وقت آرامش در این تیم وجود داشته باشد. در شرایطی که امسال هیچ ایراد فنی وجود ندارد اما مشکل در ریشه و راس تیم است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۱:۰۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران، در این برنامه مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ، غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات، حجت‌الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ، حجت الاسلام علیرضا علیپور، رئیس کمیته نظارت و ارزشیابی، سهیل مهدی، مدیر برنامه و بودجه سازمان لیگ و محمدرضا کسرایی، رئیس روابط بین الملل سازمان لیگ حضور داشتند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۰:۵۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

صورت حساب‌های مالی باشگاه پرسپولیس منتهی به خرداد سال 92 به تصویب هیأت مدیره رسید و برای سازمان خصوصی سازی ارسال می‌شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۰:۵۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

مراسم ختم پدر احمدرضا عابدزاده در مسجد نور میدان فاطمی برگزار شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۰:۵۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

 محمدصادق اکبری در خصوص استعفای محمد رویانیان اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که برای رویانیان در چند وقت اخیر پیش آمد هیئت مدیره با وجود اینکه جلسه تشکیل نداد اما با یکدیگر درباره استعفای مجدد ایشان مشورت‌هایی انجام دادیم.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم پرسپولیس حرکتی رو به جلو داشته و حتی یک کار بزرگ برای مو سفیدان و بزرگان این باشگاه انجام شد که در تاریخ هم شاید ثبت شود باید این را اعلام کنم هیئت مدیره با استعفای محمد رویانیان مخالفت کرد و ما رسما از ایشان خواسته‌ایم تا کار خود را با قدرت دنبال کند.

اکبری ادامه داد: بهتر است بحث تغییر مدیرعامل و استعفا را همین جا تمام کنیم و پرسپولیس با آرامش و برنامه‌های رویانیان بتواند با موفقیت در دیدارهای آینده ظاهر شود. ما می‌خواهیم رویانیان با قدرت کارهای اقتصادی و سایر کارهایش را با خیال راحت در باشگاه دنبال کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۳:۵۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس