پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

صورت حساب‌های مالی باشگاه پرسپولیس منتهی به خرداد سال 92 به تصویب هیأت مدیره رسید و برای سازمان خصوصی سازی ارسال می‌شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس که مسائل مربوط به خصوصی‌سازی را دنبال می‌کند در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اعلام این مطلب افزود: در راستای تکمیل مدارک باشگاه در سازمان خصوصی سازی باید صورت حساب‌های مالی را تهیه و ارسال می‌کردیم. این کار هم صورت گرفت و روز گذشته صورت حساب‌ها در جلسه هیأت مدیره مطرح شد و به تصویب رسید که برای سازمان خصوصی سازی ارسال می‌شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس که در نشست هیأت مدیره حضور داشت درباره سایر مسائل مطرح شده در این جلسه ادامه داد: در این نشست اعضای هیأت مدیره همچنین عقد قرارداد با سازمان حسابرسی دولتی را مصوب کردند که به عنوان حسابرسی و بازرسی قانونی در باشگاه، حضور خواهند داشت.

وی در پایان افزود: در این نشست همچنین از سوی رویانیان گزارش شفافی از وضعیت مالی باشگاه ارائه شد که اعضای هیأت مدیره از آن حمایت کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">