پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

رویانیان: علی دایی قدرت عذرخواهی دارد

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵ ق.ظ

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من از کمیته استیناف عذرخواهی کردم و علی دایی هم قدرت عذرخواهی دارد.

محمد رویانیان پس از حضور در جلسه کمیته استیناف در جمع خبرنگاران گفت: کمیته استیناف جایگاه بسیار رفیع و بالایی دارد و اگر آنها احساس کردند جایگاهشان خدشه‌دار شده است از آنها عذرخواهی می‌کنم و در کمیته استیناف هم عذرخواهی کردم. از آنها خواهش کردم در حکم محرومیت دایی تخفیف بدهند و مشکل ما را حل کنند زیرا محرومیت‌های پی در پی به تیم ما ضربه می‌زند.

به نقل از فارس،وی ادامه داد: فکر می‌کنم نظر دایی هم نسبت به کمیته استیناف همین باشد. اگر کمیته استیناف احساس کرده اهانتی به آنها شده علی دایی هم قدرت عذرخواهی دارد و نظرش با نظر من یکی است و درخواست بخشش دارم و امیدوارم این دو جلسه محرومیت بخشیده شود.

وی در مورد اینکه علیپور گفته است محرومیت دایی قابل خرید است، گفت: من حرفم را زدم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">