پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

هواداران پرسپولیس ورزشگاه آزادی را پر می‌کنند

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۵۹ ب.ظ

هافبک پرسپولیس می‌گوید قهرمانی در جام حذفی بهترین هدیه به هواداران است.
 پرسپولیس فردا در مهم‌ترین دیدار این فصل خود باید در فینال جام حذفی به مصاف سپاهان برود. پرسپولیسی‌ها که میزبان این مسابقه هستند امیدوارند هواداران تیم‌شان ورزشگاه را پر کنند تا بتوانند از حمایت آن‌ها استفاده کنند و جام حذفی را بالای سر ببرند. محمد نوری هافبک پرسپولیس از هواداران این تیم می‌خواهد در بازی فردا سرخپوشان را تنها نگذارند. او می‌گوید: «امیدوارم هواداران تیمشان را تنها نگذارند و برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه بیایند. اگر فردا سپاهان را شکست دهیم و به قهرمانی جام حذفی برسیم، این افتخار در تالار افتخارات باشگاه پرسپولیس ثبت می‌شود. بنابراین قهرمانی به سود همه ماست. البته می‌دانم که بازی وسط هفته مشکلات خاص خودش را دارد اما فکر می‌کنم هواداران ورزشگاه آزادی را پر می‌کنند.»
او در مورد سپاهان می‌گوید: «سپاهان نیازی به تعریف من ندارد. اصفهانی‌ها تیم خوبی دارند و چند سال است که در فوتبال ایران مدعی هستند. با این حال برای پرسپولیس فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی دارد. ما اسم بزرگ پرسپولیس را پشت سرمان داریم و همه تیم‌های ایران می‌دانند پرسپولیس راحت امتیاز نمی‌دهد. ما می‌رویم که این بازی را ببریم و قهرمان جام حذفی بشویم. قهرمانی در جام حذفی بهترین هدیه‌ای است که می‌توانیم به هواداران بدهیم. آن‌ها در این فصل ما را تنها نگذاشتند و با اینکه در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتیم، اما همیشه پشتمان ایستاده‌اند و از تیم خودشان حمایت می‌کنند.»
نوری در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می‌کنی مسابقه با سپاهان با چه نتیجه‌ای به پایان برسد می‌گوید: «عادت ندارم مسابقات فوتبال را پیش‌بینی کنم. ولی مطمئن باشید پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی را برای خودش می‌داند. بازی در تهران است و ما باید برنده شویم.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">