پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

هیات مدیره و کمیته فنی پرسپولیس به منظور تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی آینده پرسپولیس نشست مشترکی را برگزار کرده‌اند، که هم اکنون ادامه دارد.

در این نشست حسین مالکی، محمد رویانیان، علی پروین، محمد حسین نژاد فلاح، وطنخواه، محمد پنجعلی و حمید استیلی حضور پیدا کردند.

جلسه مشترک هیات مدیره و کمیته فنی در جریان بود که محمد پنجعلی و حمید استیلی از جلسه خارج شدند و توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه دادند.

پنجعلی درباره صحبت‌های مطرح شده در داخل جلسه، گفت: تا اینجا دو کاندیدای نهایی آقایان مایلی کهن و ابراهیم‌زاده برای اخذ تصمیم نهایی انتخاب شده‌اند و فردا یا نهایت روز دوشنبه یکی از این دو به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب می‌شود.

حمید استیلی هم در پاسخ به سوالی درباره دستیاران سرمربی آینده پرسپولیس، گفت: طبق اصول فوتبال انتخاب دستیار بر عهده سرمربی است و سرمربی باید همکاران مورد نیاز خود را انتخاب کند، به هر حال سرمربی پرسپولیس هر کس که باشد، هیات مدیره، کمیته فنی و پیشکسوتان او را کاملا حمایت می کنند.

رویانیان در حالی در این نشست حضور پیدا کرد که قبل از شروع این جلسه، نشستی با دیگر پیشکسوتان پرسپولیس، نظرات آنها را نیز درباره گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس جویا شده بود.

رحیم یوسفی، بهروز سلطانی، بهنام ابوالقاسم پور، محمد خوراکچی، عباس کارگر، بهزاد داداش زاده، حمید استیلی، ضیا عربشاهی، کاظم سید علی‌خانی، حسن خان‌محمدی، رضا جبازی، مرتضی فنونی‌زاده، روح الله عبادزاده، محمود کلهر، حسین کاشی‌نژاد، مهدی تارتار، جواد حسن زاده، مجتبی محرمی و کوروش برمک از پیشکسوتان حاضر در این جلسه بودند.

سعید شیرینی سرپرست تیم و رئیس هیات مدیره شرکت پیشکسوتان و محمد جمعه‌ای نیز در این نشست حضور پیدا کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">