پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

عالیشاه:‌ شایعه کم‌کاری من خنده‌دار است

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۴۱ ب.ظ

 امید عالیشاه عنوان کرد: در هفته‌های گذشته خیلی بدشانسی آوردیم اما برابر راه‌آهن خوب بازی کردیم و بردیم. ما برای خوشحال هواداران بازی می‌کنیم و امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم. هیچ‌وقت دوست نداریم آنها را ناراحت ببینیم و امیدوارم پرسپولیس اوج بگیرد تا همیشه هواداران را خوشحال ببینیم.

وی درباره شایعاتی که در این مدت و پس از جدایی دایی درباره او به وجود آمده و اینکه از تعویضش در بازی با راه آهن ناراحت شده بود، گفت: من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و فقط به فوتبال فکر می‌کنم، در ضمن هیچ مشکلی بابت تعویض شدنم در بازی با راه‌آهن نداشتم. متأسفانه در این یکی‌ دو هفته و بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان شایعاتی مطرح شد که فقط باید بگویم این شایعات خنده‌دار است.

عالیشاه ادامه داد: به شایعه کم‌کاری کردنم فقط می‌توانم بخندم و این موضوع واقعا خنده‌دار است. من اگر خوب بازی کنم و اگر گل بزنم به نفع خودم است چون می‌توانم هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ فوتبالی پیشرفت کنم. متأسفانه یکسری تماشاگرنما که تعدادشان هم زیاد نیست هر کاری دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند و من می‌دانم این مسائل از کجا آب می‌خورد. از بعضی‌ها می‌خواهم دست از حاشیه درست کردن برای من بردارند در غیر این صورت مجبور می‌شوم بعضی چیزها را بگویم.

بازیکن پرسپولیس اظهار داشت: من از این مسائل خسته شدم و از بعضی‌ها می‌خواهم دست از این کارها بردارند. شما دیدید که علی دایی آخرین روزی که می‌خواست از پرسپولیس برود، در رختکن چه حرف‌هایی به بازیکنان زد و خیلی‌های دیگر نیز حرف‌های او را دیدند شنیدند.

وی درباره اینکه فکر می‌کنی پرسپولیس به کورس قهرمانی برگردد، گفت: ما تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و باید بازی به بازی پیش برویم. شرایط پرسپولیس و استقلال طوری است که خیلی‌ها روی نتایج این دو تیم حساسیت دارند. به همین دلیل تمامی بازی‌ها برای این دو حکم فینال را دارد.

عالیشاه در خصوص مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: ما پول ناچیزی گرفتیم و امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر حل شود. اکثر فوتبالیست‌ها خصوصا بازیکنان جوان راه درآمدی جز فوتبال ندارند و امیدوارم مشکلات ما برطرف شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

پرسپولیس

نظرات  (۱)

۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۳۱ امین فروزان
به نظرم استقلال دو اتیشس
پاسخ:
نخیرم..خیلی هم پرسپولیسیه 6 آتیشس
6 تای ها...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">