پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه
  • وکیل و مشاور باشگاه پرسپولیس در امور حقوق بین‌الملل گفت: مدیر عامل باشگاه پیش از این در جلسات با آقای ژوزه به وی اعلام کرده بود که تا زمان عدم فسخ قرارداد، ایشان به عنوان سرمربی رسمی تیم شناخته می‌شود و این مساله در پاسخ به نامه ایشان، امروز به صورت کتبی به وی اعلام شد.


    دکتر مصطفی شکری افزود: آقای ژوزه برای باشگاه نامه‌ای زده بودند مبنی بر اینکه مطالباتشان پرداخت شود و با طرح این مساله که بلاتکلیف هستند، خواهان روشن شدن وضعیت خود شده بودند. برای اینکه بعدها به این نامه استناد کنند، آن را برای فیفا هم ارسال کردند که در آنجا موضوع به اتاق حل اختلاف ارجاع داده شد و این مساله جهت اطلاع بود و معنی شکایت نداشت. بر همین اساس نامه‌ای در پاسخ به ایشان از سوی باشگاه تنظیم و به آقای ژوزه به عنوان سرمربی تیم ابلاغ شد و متعاقبا جهت اطلاع فیفا، نسخه‌ای هم برای آنها ارسال گردید.
    وی ادامه داد: در این نامه بر دو نکته تاکید شده است؛ اول اینکه به ایشان اعلام کردیم، باشگاه پرسپولیس نسبت به وظایفی که جزو تعهد ایشان به باشگاه بوده و هست، نسبت به تعهدات مالی خود پایبند است و حق و حقوق ایشان پرداخت می‌شود.
    همچنین تاکید کردیم که باشگاه انتظار دارد ایشان طبق قرارداد، کلیه تکالیف و وظایف خود به عنوان سرمربی را انجام دهند و اگر اصرار بر جدایی دارند باید آن را کتبا اعلام کنند. ضمن آنکه برخلاف ادعای ایشان، طی روزهای گذشته کسی مانع انجام فعالیت‌های ایشان نشده بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۱)

۳۰ آذر ۹۱ ، ۰۰:۰۸ محمد صادق حاج صمدی
انصافا این پولی که از بیت المال مسلمین خرج این ها شده و .... حیف که ...

آقا ولش کن بذا من دهنم بسته بمونه!!!
پاسخ:
آقا اینکه چیزی نیست تازه متوجه شدیم قرارداد دومی هم بین خود آقایان بوده به مبلغ 8/000/000/000 تومان که...
ولش کن آقا بزار دهنم بسته بمونه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">