پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

 

جلسه هماهنگی پیش از بازی تیم های پرسپولیس و ذوب آهن از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر با حضور سعید شیرینی (سرپرست تیم پرسپولیس)، حمید عباسی (مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس)، سرپرست و مدیر رسانه ای تیم ذوب آهن، نمایندگان فدراسیون، هیات فوتبال، نیروی انتظامی، یگان ویژه، دادستانی، اورژانس تهران، ناظران بازی و دیگر مسئولان برگزاری این دیدار، ظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد و طی آن کلیه امور مربوط به برگزاری هر چه بهتر این مسابقه مورد بررسی قرار گرفت.

نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد.

در پایان این جلسه، نمایندگان نیروی انتظامی، دادستانی، یگان ویژه، فدراسیون فوتبال، هیات فوتبال، مسئولان برگزاری و ناظران بازی در خصوص آرامش و نظم سکوهای پرسپولیس رضایت خود را اعلام داشتند و از سازماندهی، هماهنگی و همکاری مدیران باشگاه پرسپولیس در این مورد تقدیر و تشکر کردند. ضمن اینکه اعلام نمودند؛ گرچه پرسپولیس در این فصل تاکنون نتایج دلخواه هواداران را کسب نکرده اما سکوهای این تیم با هیچ مشکلی روبرو نبوده و این موضوع در چند سال اخیر بی سابقه بوده است. هواداران علیرغم نتایج و بازی های مورد قبول خود، بدون هیچ حاشیه ای ورزشگاه را ترک کرده اند و این موضوع نشان از کارهای فرهنگی و تربیتی باشگاه در سال جاری می باشد.

گفتنی است، دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن فردا (دوشنبه) از ساعت 17:30 با قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران انجام می شود. ضمن اینکه تیم پرسپولیس با لباس قرمز و ذوب آهن با لباس سفید به میدان می روند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">