پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

فردا قرارداد حقیقی در پرسپولیس به ثبت می رسد، طبق شنیده ها باشگاه پرسپولیس برای دریافت رضایت نامه رضا حقیقی حدود 700 میلیون تومان به باشگاه فجر شهید سپاسی پرداخت کرده است.
محمد عاری، سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در این ارتباط افزود: مبلغ رضایت نامه رضا حقیقی برای حضور در باشگاه پرسپولیس کمتر از 700 میلیون تومان است.

وی در ادامه بیان داشت: مبلغ انتقال رضا حقیقی به پرسپولس به اندازه ای است که به ادامه حیات فجر شهید سپاسی در رقابتهای لیگ برتر کمک خواهد کرد.
سرپرست فجر شهید سپاسی بیان کرد: مسئولان هیئت ورزشی استان شیراز به تعهدات مالی شان در قبال باشگاه فجر شهید سپاسی عمل نکردند به همین دلیل ما برای پرداخت حداقل حقوق بازیکنان مجبور شدیم که رضا حقیقی را به پرسپولیس بدهیم.
عاری تصریح کرد: مطمئن باشید که رکورد نقل و انتقالات با حضور رضا حقیقی در پرسپولیس شکسته نمی شود چرا که وی با مبلغی بسیار کم تر از یک بازیکن خارجی به سرخپوشان پیوست.
وی درباره جا به جایی رضا حقیقی با حمیدرضا علی عسگری گفت: انتقال رضا حقیقی به باشگاه پرسپولیس یک طرفه بوده است و هیچ بازیکنی از پرسپولیس به تیم ما نخواهد  آمد ما بخاطر مشکلات مالی نمی توانیم بازیکن جدیدی در نیم فصل دوم به خدمت بگیریم و قرار است با همین نفرات فصل را تمام کنیم.
سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز درباره آینده فوتبالی رضا حقیقی خاطرنشان کرد: رضا حقیقی یکی از هافبک های خوب و موثر است به طور حتم وی میتواند مشکلات پرسپولیس را در خط میانی برطرف کند. تداوم بازیهای خوب رضا حقیقی به هنر مربی پرسپولیس بر می گردد که بتواند با مدیریتش این بازیکن را همچنان در اوج حفظ کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">