پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

پنجعلی: کفاشیان واقعیت را نمی‌گوید

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۵۰ ب.ظ

 

محمد پنجعلی در واکنش به مصاحبه علی کفاشیان مبنی بر اینکه وزارت ورزش و جوانان شرطی برای پرداخت پول به پرسپولیسی‌ها نداشته و همچنین پروین و پنجعلی اعلام کردند بازیکنان اگر پول نگیرند شاید بد بازی کنند گفت: کفاشیان دروغ می‌گوید. من و علی پروین به او گفتیم که در این شرایط تزریق پول می‌تواند از نظر روحی و روانی خوب باشد وگرنه 2 میلیارد تومان وقتی تقسیم شود به هر بازیکن 50،60 میلیون تومان می‌رسد که نسبت به طلبشان پولی نیست.
وی ادامه داد: پروین شاهد است که در جلسه چه اتفاقاتی افتاد. کفاشیان برای پرداخت پول به پرسپولیس 3 شرط مطرح کرد که اصلاً منطقی نبود. مردم می‌دانند که ما دروغ نمی‌گوییم و هیچ دلیلی هم برای این موضوع وجود ندارد. برای ما صداقت مهمتر از همه چیز است.

سرپرست تیم پرسپولیس اظهار داشت: احتمالاً مشکلی بین کفاشیان و وزارت ورزش و جوانان به وجود آمده که اینطور مصاحبه کرده وگرنه اصلاً قضیه اینطور نیست. در جلسه روز گذشته ما و کفاشیان صحبت‌های دیگری هم مطرح شد که دلم نمی‌خواهد آنها را باز کنم و بهتر است که باز نشود. فقط باید بگویم من و پروین نمی‌توانیم تهمت و دروغ گفتن را هضم کنیم. انسان باید شهامت داشته باشد و سَر حرفی که می‌زند باشد.

پنجعلی تصریح کرد: چرا به ما پول نمی‌دهند؟ مگر متولی پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان نیست؟ واقعاً نمی‌دانم چرا به ما پول نمی‌دهند. این در شرایطی است که خادم اعلام کرده این پول را به فدراسیون و سازمان لیگ دادند.

وی در خصوص اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند که نمی‌خواهند پرسپولیس به قهرمانی برسد، تاکید کرد: دلم نمی‌خواهد در این شرایط وارد مسائل خاصی شوم، فقط می‌گویم که مردم شعور دارند و خیلی چیزها را متوجه می‌شوند. وقتی کار اشتباهی انجام می‌دهید دیگر چهره حق به جانب نگیرید. تمام بازیکنان پرسپولیس منتظر قول آقایان بودند و حتی ما زودتر هم تشکر کردیم ولی پول ندادند.

پنجعلی ادامه داد: آقایان 3 روز پیش به ما گفتند پول به حساب سازمان لیگ ریخته شده و شنبه چک آن را تحویل می‌دهند ولی هیچ خبری از پول نشد.

وی در پایان گفت:‌ شب گذشته پاداش پیروزی مقابل داماش در هتل بین بچه‌ها تقسیم شد.


نظرات  (۱)

۲۵ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۷ امیر محمد حریمی

سلام عزیزان لطفا به وبلاگ ما هم یه سر بزنید greeneath.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">