پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه


مرتضی فنونی‌زاده افزود: شرایط بازی‌های حذفی با لیگ متفاوت است و برای موفقیت باید این تفاوت را درک کرد. البته از تیمی مثل پرسپولیس همیشه انتظار می‌رود که چه در جام حذفی و چه در لیگ موفق باشد و اعتقاد دارم بعد از پیروزی شیرینی که پرسپولیس برابر استقلال داشت، تحرک روانی خوبی در تیم ایجاد شد و باید از این شرایط استفاده کرد و بازی با نفت هم حداقل می‌توانست با تساوی پایان یابد.

وی ادامه داد: بازی با استقلال برای پرسپولیس خوب پیش رفت. خیلی خوب شد که پرسپولیس گل اول را نزد. در دربی اگر گل اول را در نیمه اول بزنی کار برایت خیلی سخت می‌شود و حتما برای نیمه دوم در لاک دفاع می‌روی. البته بچه‌های پرسپولیس این توانایی را داشتند که با استفاده از راهنمایی‌های کادر فنی قدرت و فشار خود را تحمیل کنند. اینکه همه چیز در نیمه دوم تغییر کرد، نشان داد که پتانسیل خوبی در تیم وجود دارد که قبل از همه کادر فنی و بازیکنان باید آن را باور کنند و با این باور به مصاف حریفان خود بروند.

وی ادامه داد: البته در جام حذفی کمی کار ما گره خورد. گل گهر تیم خوبی بود، در زمین خودش بازی می‌کرد. با این وجود فکر می‌کنم بچه‌ها در آن بازی تحت تاثیر پیروزی دربی بودند و چیزی نمانده بود که کار به مشکل بخورد. هر چند در این میان سوشا پنالتی‌گیر قهاری نشان داد که این نکته می‌تواند برگ برنده پرسپولیس برای کسب جام قهرمانی حذفی باشد. پرسپولیس تاکنون پنج قهرمانی در جام حذفی دارد و می‌توانیم جام حذفی را شش‌تایی کنیم و باید بازیکنان با این تفکر به مصاف ذوب آهن بروند.

فنونی‌زاده خاطرنشان کرد: حداقل نتیجه برابر نفت می‌توانست کسب یک امتیاز باشد. پرسپولیس غایبان زیادی داشت ولی به طور قطع کسی که می‌تواند پیراهن پرسپولیس را به تن کند، قابلیت‌هایی داشته است که این را در بازی دیدیم. باید به این نفرات، انگیزه و اعتماد به نفس بدهیم. اگر باور کنیم می‌توانند، حتما موفق خواهند شد. پرسپولیس تا اینجا یک جام گرفته است که همان پیروزی دربی است چون آن بازی خودش یک جام است.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: یک نکته در مورد پرسپولیس رنگ و عطر پرسپولیسی آن است. خیلی خوب است که آقای درخشان از برو بچه‌های خود پرسپولیس در کادر فنی استفاده می‌کند و مهم نیست که مثلا من با پیشکسوت دیگری نباشیم. به هر حال همه که نمی‌توانیم در یک تیم حاضر باشیم اما همین که در حد امکان از پتانسیل موجود در میان قدیمی‌های پرسپولیس استفاده شود، خیلی خوب است، بویژه که الان سه نفر از قدیمی‌های پرسپولیس هم در هیأت مدیره حضور دارند.

فنونی‌زاده در پایان افزود: من اعتقاد دارم پرسپولیس با موفقیت و پیروزی در دو بازی بعدی خود نه تنها مدعی اول قهرمانی جام حذفی خواهد بود، بلکه شانس خود را برای بازگشت به کورس حفظ خواهیم کرد، چون در این لیگ با چند بازی همه چیز عوض می‌شود و ظرف چند هفته با یک جهش می‌توانیم به صدر جدول برسیم. امیدوارم حالا که فضای خوبی بوجود آمده و هواداران هم علاقمند به حضور در ورزشگاه شده‌اند، فدراسیون مانع این امر نشود و امیدوارم در این صورت هواداران هم بیایند و باعث دلگرمی پرسپولیس شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">