پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

محمد نوری در مورد بازی روز جمعه تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: این بازی برای ما بسیار سرنوشت‌ساز است. ذوب‌آهن در بهترین شرایط خود قرار دارد و چند هفته‌ای می‌شود بحران را پشت ‌سر گذاشته است. از روز اول به دنبال قهرمانی در جام‌حذفی بودیم و با تمام وجود در این بازی حاضر خواهیم شد تا با شکست ذوب‌آهن راهی فینال شویم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن اگرچه از نظر مهره تفاوتی نکرده اما از نظر روحی و روانی شرایط بسیار بهتری دارد. گل محمدی با درایتی که داشته توانسته شخصیت تیمی ذوب‌آهن را به این تیم برگرداند و این تیم در ادامه لیگ نتایج بسیار بهتری کسب خواهد کرد.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص شناخت گل‌محمدی از پرسپولیس تاکید کرد: طبیعی است که  گل‌محمدی از تعدادی از بازیکنان ما شناخت داشته باشد و این شناخت کاملا دو طرفه است. گل‌محمدی مربی باهوشی است و در آینده‌ای نزدیک به یکی از بهترین مربیان ایران تبدیل خواهد شد.

نوری با ابراز امیدواری بر اینکه کمیته انضباطی محرومیت تماشاگران از بازی روز جمعه را لغو کند، افزود: در این بازی روی حمایت ویژه هواداران‌مان حساب ویژه باز کرده‌ایم. مسئولان کمیته انضباطی بدانند که این هواداران هستند که به فوتبال جذابیت و هیجان می‌بخشند و نباید آنها را از فوتبال دور کرد مخصوصا اینکه این بازی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی است و مطمئنا تماشاگران زیادی برای حمایت ما به ورزشگاه آزادی خواهند آمد.

وی با اشاره به گل‌هایی که در جام حذفی برای پرسپولیس به ثمر رسانده گفت: در سال‌های اخیر در جام حذفی همیشه گل‌های حساسی را برای تیمم زده‌ام و چنانچه مقابل ذوب‌آهن هم فرصت نصیبم شود باز گلزنی خواهم کرد. هر چند در تیم ما مهم نیست چه کسی گل می‌زند بلکه مهم پیروزی تیم است.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه هر دو تیم دروازه‌بان‌های پنالتی‌گیری دارند عنوان کرد: دروازه‌بان‌های ما از جمله بهترین‌های لیگ به حساب می‌آیند و هر کدام در ترکیب اصلی باشند خیال ما حتی در ضربات پنالتی هم راحت است. البته ما دنبال این هستیم که کار ذوب‌آهن را در 90 دقیقه تمام کنیم و کار به وقت اضافه یا ضربات پنالتی نکشد.

نوری در پایان تاکید کرد که تیمش برای ادامه مسابقات داخلی و مخصوصا لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شود و در این‌باره  به تسنیم گفت: مدیریت باشگاه باید دنبال بازیکنان خارجی با کیفیت و کارنامه‌دار باشد. اگر قرار باشد بازیکن خارجی همسطح بازیکنان خودمان جذب کنند کمکی به تیم نمی‌شود. حریفان ما در لیگ قهرمانان بازیکنان خارجی سطح بالایی را به خدمت می‌گیرند و اگر دنبال رقابت با آنها هستیم باید بازیکن خارجی طراز اول و سطح بالاتر از بازیکنان خودمان باشیم، در غیر این صورت بی جهت هزینه کرده‌ایم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۲
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

دربی

دربی 79

محمد نوری

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">