پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه


 مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی دایی به خاطر افشاگری درباره مفاسد فوتبال منتظر برخورد با خود بود و اینکه محرومش کنند، قابل پیش بینی بود، آنچه انتظارش را نداشتیم این بود که موضوع به کسر امتیاز کشیده شود و ما در واقع هنوز به خاطر بازی با سپاهان امتیاز از دست می‌دهیم.

محمد دایی افزود: فدراسیون فوتبال در حق پرسپولیس بی‌انصافی کرده است. ما در این فصل آسیب‌های زیادی از شرایط موجود دیدیم، با این وجود روند رو به رشد تیم با تلاش کادر فنی و علی آقا و همت بچه‌ها ادامه پیدا کرد و حالا حکم کسر امتیاز و عدم حضور آقای دایی از روی نیمکت می‌دهند.

وی ادامه داد: در این فصل به خاطر مسائل داوری امتیازات مهمی را از دست داده‌ایم که اوج آن بازی با سپاهان بود و همان بازی به اینجا کشیده است و ما هنوز به خاطر عملکرد داور آن مسابقه در حال امتیاز از دست دادن هستیم و این قابل قبول نیست.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این حکم یعنی، کسر امتیاز یک بازی که با نتیجه مساوی تمام شده است. یعنی باید لیگ را تمام کنیم در حالی که یک بازی کمتر از سایرین انجام داده‌ایم. بچه‌ها برای تک تک امتیازات زحمت کشیده‌اند، خون دل خورده‌ایم و چنین رویه‌ای منطقی نیست. این مسائل تاثیرات روحی و روانی خاص خودش را می‌گذارد که می‌تواند در ادامه در بازی‌های بعد هم مشکل ساز شود. روز آخر لیگ ممکن است قهرمان و یا سهمیه آسیایی با تفاضل یک گل مشخص شود و یک امتیاز ارزش زیادی پیدا می‌کند.

دایی تصریح کرد: البته علی آقا سعی کرده است با صحبت‌های خود شرایط انگیزشی بچه‌ها را بالا ببرد و انشاءا... در ادامه لیگ بازیکنان با دیدن وضعیت کنونی با تلاش دو چندان برای بازیها و کسب امتیازات آماده خواهند شد.

او درباره محرومیت علی دایی از نشستن روی نیمکت برای دو بازی و تاثیر آن روی بازیکنان گفت: پشت بازیکنان به سرمربی تیم گرم است. به طور قطع این مساله هم از جهت فنی و هم روحی تاثیر خودش را می گذارد وقتی سرمربی کسی مثل علی دایی باشد که برای کل تیم روحیه بخش است و مثل یک کوه می‌ماند، این تاثیر صد در صد بیشتر می‌شود. البته با تدابیری که خواهیم اندیشید سعی می‌کنیم این اثر کم شود. خورشید پشت ابر هم باشد، هست و گرما و نور خودش را دارد.

محمد دایی درباره اینکه آیا انتظار چنین احکامی را داشتند، افزود: اصلا شک نداشتیم که بعد از شفاف سازی‌های علی آقا و افشاگری او در مقابل مفاسد فوتبال، تبعاتی وجود خواهد داشت و علی دایی خودش هم گفته بود که منتظر تبعات اقدامات خود است و وقتی محروم شد، غافلگیر نشدیم. هر چند می‌بینید دیگران به خاطر برخوردها و رفتارهای سنگین‌تر از آنچه دلیل محرومیت عنوان شده است، با هیچ برخوردی روبرو نشده‌اند. آنچه انتظارش را نداشتیم این بود که آنها بخواهند امتیاز تیم را هم کسر کنند. فکر نمی‌کردیم بخواهند تا این حد پیش بروند. البته همانطور که گفتم پرسپولیس تسلیم نخواهد شد. این مساله انگیزه‌های ما را بیشتر می‌کند. بچه‌های با غیرتی داریم که حالا تحریک شده‌اند تا امتیازات را جمع کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی با راه آهن در تختی گفت: از این تصمیم‌ها تعجب نمی‌کنیم. آن زمان که زمین تختی عالی و هموار و یکدست بود، بازی‌ها در آن برگزار نمی‌شد حالا که زمین با این شرایط روبرو شده است، یادشان افتاده است که در این زمین بازی برگزار شود. بازی در این زمین به سود خود راه آهن هم نیست. ابزار اول بازی فوتبال، زمین خوب است ولی بازی در زمین تختی بیشتر تحت تاثیر حوادث خواهد بود و کیفیت آن چنانی نخواهد داشت. ما جدای از خود بازی، نگران مصدومیت‌های احتمالی هستیم که می‌توانند گریبانگیر بازیکنان تیم ملی هم بشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">