پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه


جواد منافی در واکنش به اتفاقاتاخیر پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به مدتی که همراه دایی به پرسپولیس آمده‌ام به نظرم امروز رویانیان با کاری که انجام داد نشان داد که می‌شود از حقانیت فوتبال دفاع کرد.
وی افزود: رویانیان مردانگی کرد که به خاطر 30 میلیون هوادار از خودش گذشت تا به خواسته باشگاه و گرفتن حق آنها جامه عمل بپوشاند.

منافی ادامه داد: در بازی سپاهان و پرسپولیس و همین بازی داماش اینقدر به بنگر و جلال حسینی که با اخلاق‌ترین بازیکنان ما هستند و می‌خواهند 4 روز دیگر به جام جهانی بروند به جای تقدیر، فحش و بد و بیراه گفتند که خودم خجالت کشیدم اما به جایش از ما یک امتیاز کم کردند. این اصلا جالب نیست.

مربی قرمزپوشان تاکید کرد: استعفای رویانیان و حواشی اخیر ضربه محکمی به تیم ما وارد می‌کند چون در کورس قهرمانی هستیم و چند بازی بسیار حساس را تا نیم فصل پیش رو داریم که امیدوارم آقایان در این مدت دست از سر پرسپولیس بردارند.

منافی ادامه داد: به نظر من این کار مدیر عامل باشگاه و رای کمیته انضباطی ضربه بدی را به پرسپولیس وارد می‌کند و باید یک طوری این مسئله موشکافانه بررسی شود.

وی درباره علی دایی نیز گفت: رایی که در مورد دایی هم صادر شده کاملا غیرمنصفانه بود، مگر دایی از منطقه خودش در بازی با صبا تکان خورد؟

دایی به ما گفت: شما در این باره زیاد مصاحبه نکنید، اما برخی آقایان کاسه داغ‌تر از آش شدند و به موضوعی که ربط به آنها نداشت، دخالت کردند.

وی افزود: مگر موضوع مایلی کهن و دایی ربطی به فریادشیران داشت که درباره این موضوع حرف بزند؟ چرا با این آقا برخورد نشد. هر چه خواست گفت و به مسائلی که به او دخالت نداشت ورود کرد اما بعد هیچ رأیی برای این آقا که کاره‌ای هم نبود صادر نشد اما ما که سکوت کردیم شرایطمان این است. مصاحبه آقایان هست و به نظرم باید آن را در کتاب گینس ثبت کرد چون فقط می‌خواستند چاپلوسی کنند و در عرض دو سه روز آنقدر مصاحبه کردند که خود را شیرین کنند.

منافی در پایان خاطرنشان کرد: ما از دایی و رویانیان حمایت می‌کنیم و امیدوارم کمیته انضباطی نیز یک بار دیگر مسائل را به صورت ریز پیگیری کند و حداقل تصمیمی بگیرد که به حق باشد و هیچ تیمی ضربه نخورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">