پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه زوم کردن به بازی با سپاهان شرایط را تغییر نخواهد داد، گفت: بازیکنان پرسپولیس نباید با این باخت دلسرد شوند چرا که دیگر همه چیز تمام شده و شرایط عوض نخواهد شد.

حمید جاسمیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازی جمعه شب تیم‌های سپاهان و پرسپولیس عنوان کرد: من چون کارشناس داوری نیستم در خصوص اتفاقات مربوط به داوری نمی‌توانم حرفی بزنم. دو تیم بازی را خوب شروع کردند ولی بعد از اخراج بازیکن تیم پرسپولیس، این تیم لطمه خورد و بازیکنان عصبی شده بودند که این روی روند کارشان تاثیرگذار بود.

وی افزود: به نظرم پرسپولیس می‌توانست بهتر هم بازی کند ولی بازیکنان از نظر روحی در شرایط بدی قرار گرفته بودند. دایی هم تعویض‌هایی انجام داد که مجبور به این کار بود و برنامه‌اش این بود که در دقایق پایانی فشار زیادی به حریف وارد کند ولی به خاطر یک یار کمتر روی ضد حملات گل دوم را هم پذیرفت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: امسال پرسپولیس چندین بازیکن جوان هم در ترکیب خود دارد که نباید به خاطر این باخت دلسرد شوند. فوتبال ما حساب و کتاب ندارد و از قدیم هم به همین خاطر بوده که می‌گفتند علی اصغری است! زوم کردن روی این دیدار شرایط را عوض نمی‌کند و باید به آینده فکر کرد. این بازی تمام شد و باید به فکر جبران بود.

جاسمیان در پاسخ به این پرسش که آیا شما هم در فهرست پیشکسوتانی که به کربلا اعزام خواهند شد، قرار دارید، عنوان کرد: در سال‌های قبل هم یک دفترچه به پیشکسوتان دادند و کلی تبلیغ کردند ولی فقط 300 هزار تومان پول در حساب آن بود. آقایانی که چنین تصمیم‌هایی می گیرند بهتر است به تیم نوجوانان لباس بدهند تا به خاطر نداشتن لباس بازنده نشوند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های رویانیان تبلیغاتی است، افزود: در این مدت مدام از تیم‌های پایه تعریف می‌کنند ولی یک بار بگویند که کدام بازیکن را از تیم‌های پایه آورده اند. هر روز از خرید هواپیما و دانشگاه حرف می‌زنند ولی این کارها فقط تبلیغاتی است. به جای این کارها به تیم‌های پایه آب معدنی بدهند که برای آن هم مشکل دارند.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من برای تشکیل تیم پایه بانوان پرسپولیس آبادان اقدام کرده بودم که گفتند پول نداریم ولی برای هزار کار دیگر پول دارند. من نوکر کربلا و آقا امام حسین(ع) هستم ولی می‌گویم کربلا پیشکش آقایان و به جای این کارهای تبلیغاتی به تیم های پایه برسند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">