پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

نامه جدید مسئولان پرسپولیس به میلانی‌ها

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۳۶ ب.ظ


مسئولان باشگاه پرسپولیس در جدیدترین اقدام خود مجدداً نامه‌ای به میلانی‌ها زدند و خواستار برگزاری یک دیدار دوستانه با ستاره‌های میلان شدند.

پس از درخواست عجیب هامبورگی‌ها و منتفی شدن حضور این تیم در تهران، پرسپولیسی‌ها مجدداً روی به دعوت از تیم ستارگان میلان کردند تا مسابقه دوستانه ای بین شاگردان دایی و ستاره‌های میلان برگزار شود.

به گزارش فارس،از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس در جدیدترین اقدام نامه‌ای به ستارگان میلان زدند و خواستار حضورشان برای یک بازی دوستانه برای دومین بار در ایران شدند که هنوز میلانی‌ها جوابی به قرمزپوشان نداده‌اند.

*خبر دیگری از پرسپولیس اینکه پس از صحبت‌های انجام شده و موافقت شفاهی محمد رویانیان، قرار است نشستی بین مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس و سکوبرت برگزار شود و در خصوص امضای توافق‌نامه و حل اختلاف در مورد پرداخت مبلغ 50 هزار دلار طرفین با یکدیگر به تفاهم لازم برسند.

سکوبرت معتقد است که پرسپولیسی‌ها باید 50 هزار دلار به او بدهند اما مسئولان پرسپولیس معتقدند که این مبلغ درست نیست و باید دلارهای کم‌تری به این بازیکن پرداخت شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">