پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

 

مدافع پرسپولیس می‌گوید خط دفاع این تیم به دنبال رکورد زدن نیست. او همچنین دیدار مقابل شاگردان گل‌محمدی را سنگین توصیف کرد.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره‌ی آخرین وضعیت پرسپولیس پیش از دیدار با نفت تهران، عملکرد خوب خط دفاعی این تیم در پنج هفته نخست لیگ برتر و ارزیابی‌اش از آینده‌ی سرخ‌پوشان در لیگ صحبت کرد.

* لیگ را خوب شروع کرده‌اید و این هفته هم به مصاف نفت تهران می‌روید.

خوشبختانه وضعیتمان خیلی خوب است و روز به روز بهتر هم می‌شویم. بازی‌های سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و جمعه هم بازی مهمی در پیش داریم. ما می‌خواهیم که برای حفظ روند رو به رشدمان بازی به بازی پیش برویم. نفت تیم بسیار خوبی است اما خود را برای یک بازی سخت آماده کرده‌ایم و امیدواریم که این تیم را از پیش رو برداریم.

* البته باید باید در ورزشگاه تختی با نفت بازی کنید.

عیبی ندارد. مثل این‌که همه‌ی این اتفاقات برای پرسپولیس است. اگر قانون است که ما به آن عمل می‌کنیم. نفت تا الان خوب امتیاز گرفته و یادمان نرفته که فصل قبل هم نتایج خوبی گرفته بود. بازی کردن جلوی این‌گونه تیم‌ها آسان نیست و امیدواریم با حمایت هواداران به روند خوبمان ادامه دهیم.

* عملکرد خط دفاع پرسپولیس خوب بوده و تیم‌تان تا هفته‌ی پنجم کمتر از سایر تیم‌ها گل خورده است.

من قبل از این هم چند بار گفته‌ام که همه‌ی بازیکنان در برد و باخت سهیم هستند. اگر ما به سایپا باختیم همه مقصر بودند و الان هم که از همه‌ی تیم‌ها کمتر گل خورده‌ایم به خاطر تلاش همه‌ی بازیکنان بوده است. ما باید در پرسپولیس یاد بگیریم که واقعا یک تیم باشیم. من خوشحالم که کم گل خورده‌ایم و امیدوارم که این وضعیت ادامه پیدا کند. اما مطمئن باشید که خط دفاع بدون بقیه بازیکنان کاری نمی‌تواند بکند.

* با توجه به اخراج کفشگری و مصدومیت رضا حقیقی به نظر می‌رسد در بازی با نفت ترکیب جدیدی از هافبک‌ها جلوی خط دفاع بازی می‌کنند.

کادر فنی فکرهایش را در این رابطه کرده و دایی می‌داند که باید برای این بازی چه تصمیمی بگیرد. خوشبختانه ما یک خط هافبک جنگنده داریم که قدرت را از حریف می‌گیرد. باور کنید وقتی مهاجمان و هافبک‌های ما از همان جلو پرس می‌کنند بازیکنان حریف خسته می‌شوند و زمانی که به ما می‌رسند دیگر توانی برایشان نمانده. به همین خاطر ما می‌توانیم راحت توپ را دفع کنیم. همه تلاش خود را در زمین انجام می‌دهند.

* این‌که آمار خوب در گل‌های خورده را هم‌چنان حفظ کنید چقدر برایت مهم است؟

این مسائل اصلا برای ما اهمیتی ندارد. خط دفاع پرسپولیس به فکر رکورد زدن نیست. همه‌ی ما برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. ما تا این‌جا خوب بوده‌ایم اما دلیل نمی‌شود که در بازی‌های بعد آسوده خاطر بازی کنیم. فوتبال است هیچ وقت نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.


* سید جلال حسینی فصل قبل هم در پرسپولیس حضور داشت. امسال جو تیم را جطور می‌بینی؟

خدا را شکر همه چیز خوب است. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. تغییراتی نسبت به فصل قبل داشته‌ایم اما تلاش می‌کنیم امسال هواداران را خوشحال کنیم.

* به نظر می‌رسد که حضور نداشتن پرسپولیس در آسیا در طول فصل به شما کمک می‌کند، چرا که مدعیان دیگر مثل استقلال، سپاهان و تراکتورسازی درگیر آسیا هستند.

سال گذشته هم همین حرف را می‌زدند و می‌گفتند که فلان تیم در آسیاست و پرسپولیس از آنها جلوتر است اما به نظر من تیم‌هایی که در آسیا بازی می‌کنند شرایطشان خیلی بهتر است. من خودم چند سال در آسیا بازی کرده‌ام و می‌دانم که حضور در این رقابت‌ها سطح آمادگی بازیکنان را بالا می‌برد. خوش به حال تیم‌هایی که در آسیا هستند. آنها همیشه در شرایط بازی می‌مانند اما ما امسال برای یک هدف واحد که موفقیت پرسپولیس است هم‌قسم شده‌ایم و تا پایان فصل برای خوشحال کردن هواداران تلاش می‌کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">