پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه با برگزاری 7 بازی آغاز می‌شود که دیدار نفت و پرسپولیس در ورزشگاه تختی که رویارویی یحیی گل‌محمدی با سرخپوشان پایتخت و دایی است، یکی از مهمترین دیدارهای این هفته است. دربی اهواز که سومین رقابت تیم‌های همشهری در لیگ سیزدهم است، از دیگر دیدارهای حساس این هفته را تشکیل می‌دهد.

روز نخست از هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جمعه شب با برگزاری 7 دیدار آغاز می‌شود که رویارویی گل‌محمدی با پرسپولیس و علی دایی، بازگشت پرسپولیس به ورزشگاه تختی، برگزاری دربی خوزستان، رقابت سپاهان و صبا که مدعیان ناکام هستند و جدال مربیان ناکام خارجی در انزلی از برخی از اتفاقات جالب دیدارهای این هفته است که در زیر نگاهی کاملی به این مسابقات شده است:

فولاد خوزستان - استقلال صنعتی خوزستان
این سومین دربی لیگ سیزدهم است آن هم در گرم‌ترین شهر فوتبالی ایران. فولاد صدرنشین به مصاف صنعتی پایین جدول می‌رود و همه انتظار دارند پس از تساوی دربی‌های تبریز و گیلان این رقابت تیم‌های همشهری و هم استانی برنده داشته باشد. فولادی‌ها که پس از چهار پیروزی متوالی در لیگ سیزدهم صدر جدول را به لطف کسب یک امتیاز از استقلال توسط کمیته انضباطی در دو هفته گذشته حفظ کردند، تنها به پیروزی در این دیدار و تداوم صدر نشینی خود فکر می‌کنند.

در سوی دیگر میدان اما مردان ویسی که پس از شکست هفته گذشته خانگی برابر نفت تهران مورد انتقاد شدید هواداران خود قرار گرفتند، نمی‌‎خواهند سومین باخت متوالی در لیگ سیزدهم را تجربه کنند. آنها می‌توانند با پیروزی در دربی، ضمن جبران آن شکست از جمع شش تیم پایین جدول فاصله بگیرند. تساوی یا باخت ممکن است استقلال اهواز را فانوس به دست کند. ایمان مبعلی که سال‌ها پیراهن فولاد را بر تن می کرد و با این تیم در لیگ چهارم قهرمان شد، این بار با پیراهن دیگر تیم اهوازی مقابل تماشاگران و تیم پیشین خود قرار می‌گیرد و می‌تواند یکی از سوژه‌های اصلی این مسابقه باشد.

فجرسپاسی شیراز - تراکتورسازی تبریز
برتری خانگی مقابل سپاهان مرهمی بود بر زخم ناکامی در چهار شکست فجر در ابتدای لیگ سیزدهم. شاگردان پیروانی پس از آن پیروزی بزرگ برابر قهرمان جام حذفی با ستاره‌های میلیاردی‌اش، در دومین بازی متوالی خانگی برابر یکی از تیم‌های مدعی لیگ سیزدهم به میدان می‌روند. فجری‌ها برای رهایی کامل از قعر جدول به پیروزی در این بازی نیاز دارند، نتیجه‌ای که آن‌ها را به گردونه مسابقات باز می گرداند. اما تساوی یا باخت نتیجه رضایت بخشی برای تنها نماینده فوتبال فارس نخواهد بود.

شاگردان مجید جلالی اما در این بازی تنها به پیروزی فکر می‌کنند. آنها که هفته پیش در خانه دو امتیاز سرنوشت ساز را برابر مس کرمان از دست دادند، با هدف کسب سه امتیاز به شیراز سفر کردند. تراکتوری‌ها در لیگ سیزدهم نشان دادند، در بیرون خانه بهتر امتیاز می‌گیرند و امیدوارند سومین پیروزی متوالی خارج از خانه را در این هفته به دست آورده و با توجه به تقابل نفت و پرسپولیس به رده‌های بالاتر جدول صعود کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">