پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

 باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، اسپانسر خود برای فصل جدید رقابت‌ها را شناخت و این همکاری یکشنبه شب در پی امضای قرارداد بین مدیران عامل باشگاه پرسپولیس و بانک گردشگری در مراسمی اعلام شد.
محمد رویانیان در پی انعقاد این قراردادگفت: برای درآمدزایی در فوتبال راه‌های گوناگونی تعریف شده است که یکی از مهمترین آنها جذب اسپانسر و تبلیغات روی پیراهن است. فیفا این راهکار را حق باشگاه‌ها دانسته و ما بر این اساس طی دو سال گذشته برنامه‌ریزی ویژه‌ای روی این مساله داشته‌ایم.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم 20 تا 25 درصد نیازهای مالی را از این طریق تامین کنیم و در این دو سال درآمد خوبی از محل تبلیغات روی پیراهن داشتیم. برای فصل جدید هم طی هفته‌های اخیر مذاکرات خوبی را با مدیران بانک گردشگری و مسوولان اجرایی و مالی گروه گردشگری ایران داشتیم که در نهایت منجر به عقد قرارداد همکاری شد و در این ارتباط شب گذشته مراسمی از سوی اسپانسر برگزار شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بر اساس این همکاری نام و نشان بانک گردشگری تا پایان فصل بر رو و پشت پیراهن تیم پرسپولیس درج خواهد شد و البته قصد نداریم همکاری‌ها را در این سطح متوقف کنیم.

این اولین گام برای همکاری بود و برنامه‌هایی داریم که فعالیت‌ها را در بخش‌های دیگر مانند فعالیت‌های تجاری توسعه بدهیم و مشارکت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از آقایان مهندس جهانگیری رئیس گروه گردشگری ایران و علی اصغر سفری مدیر عامل بانک گردشگری به جهت تلاش‌هایی که در جهت انجام این همکاری دو طرفه داشتند تشکر می‌کنم. در آینده می‌توانیم در حوزه‌های مختلف شاهد مشارکت دو جانبه باشیم بویژه که بانک گردشگری از مجموعه هلدینگ قدرتمندی برخوردار است و در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند.

محمد رویانیان درباره رقم قرارداد گفت: می‌توانم بگویم توافق مطلوبی انجام شده است که حدود 25 درصد هزینه‌های باشگاه برای فصل جاری را پوشش خواهد داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">