پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه


هافبک - مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس گفت: برای این فصل شرایط خوبی داریم ولی باید از پرسپولیس با این هواداران حمایت شود، چرا ما هیچوقت نباید آرامش داشته باشیم، در حالی که بازیکنان سایر تیم‌ها بی سر و صدا پولشان را می‌گیرند و کسی با آنها کاری ندارد.

غلامرضا رضایی افزود: تیم شرایط خوبی دارد. یکسری بازیکنان جوان به مجموعه اضافه شده‌اند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم تا به امید خدا از بازی اول بتوانیم خوب عمل کنیم.

وی ادامه می‌دهد؛ در حال حاضر تنها دغدغه این است که به باشگاه برای حل مشکلات کمک شود. پرسپولیس پرطرفدارترین باشگاه است اما حمایت‌های مالی از تیم‌های دیگر صورت می‌گیرد و از پرسپولیس، نه!

رضایی افزود: اینکه سایر باشگاه‌ها حمایت شوند، مشکلی ندارد اما چرا باشگاهی مثل پرسپولیس با این سابقه و هواداران همیشه باید تنها باشد. همیشه همه حرف و حدیث‌ها درباه بازیکنان پرسپولیس و حتی استقلال است اما بازیکنان سایر تیم‌ها بدون سر و صدا حق و حقوقشان را می‌گیرند و کسی هم به آنها کاری ندارد. چرا ما هیچوقت نباید آرامش داشته باشیم؟

هافبک - مهاجم پرسپولیس درباره نتیجه بازی با سایپا و نگرانی بابت این نتیجه تصریح کرد: بچه‌ها برای بازی با سایپا یک مقدار خسته بودند. از طرفی کادر فنی ترکیب‌های متفاوتی را استفاده کرد و با تمام این اوصاف موقعیت‌های زیادی داشتیم که از دست رفت و بازی یک طرفه نبود.

رضایی درباره اینکه سال گذشته بعضی کارشناسان عدم گلزنی را از مشکلات پرسپولیس ارزیابی می‌کردند، خاطر نشان کرد: دلیل ناکامی فصل قبل مجموعه‌ای از مشکلات بود وگرنه در گلزنی چندان هم ناموفق نبودیم. الان زمانه‌ای نیست که شما در هر بازی چند گل بزنید. خیلی قهرمانی‌ها با پیروزی‌های یک بر صفر رقم می‌خورد، آن هم با گل‌هایی که در دقایق پایانی زده می‌شود.

وی درباره اینکه چه میزان زمان لازم است تا تیمی جا افتاده را شاهد باشیم، گفت: برای این فصل حضور علی دایی مزیت بزرگی برای تیم است چون او همه بازیکنان را می‌شناسد و مثل سال قبل نیاز نیست که این شناخت ایجاد شود. البته طبیعی است که در همه تیم‌ها هماهنگی با گذشت هر هفته بیشتر می‌شود.

ملی‌پوش پرسپولیس درباره شرایط خود در سیستم جدید می‌گوید: وقتی با تک مهاجم بازی می‌کنیم، بیشتر گوش چپ و راست هستم. بستگی دارد مربی چه تاکتیکی را در نظر می‌گیرد و من مجری برنامه‌های سرمربی هستیم. به همین دلیل شاید بعضی از بیرون قضاوت دقیقی نداشته باشند ولی برای من مهم این است که خواسته‌های کادر فنی اجرا شود و اگر غیر از این بود مربیان به من توجه نمی‌کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">