پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

محسن بنگر درباره تمرینات پرسپولیس در جزیره کیش گفت: تمرینات خوبی را انجام دادیم و فکر می‌کنم اردوی مناسبی در پیش داریم و دیروز و امروز تمریناتی که کادر فنی می‌خواست برگزار کردیم.

وی درباره بدنسازی پرسپولیس در این اردو هم ادامه داد: خب به هر حال فشار زیادی از نظر بدنسازی روی بازیکنان می‌آید چون اردوی سختی در پیش داریم و به همین دلیل باید به بدن‌ها فشار آورد تا بتوانیم به آن حدی که کادر فنی می‌خواهد برسیم که البته بر روی مسائل تاکتیکی هم کار می‌کنیم.

بنگر اظهار داشت: باید روز به روز بهتر شویم و فکر می‌کنم اردوی کیش هم در این زمینه می‌تواند به ما کمک کند اما بضاعت تیم خوب نیست و باید با کارهای تاکتیکی و بدنسازی فشرده این نقیصه را برطرف کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره حاشیه‌هایی که در اردوی پرسپولیس در جزیره کیش پیش آمده گفت: مشکل خاصی نبود و دیدید که میثم حسینی و رضا حقیقی با تیم تمرین می‌کنند و مسئله خاصی نبود اما به نظرم بیش از اندازه به آن پرداخته شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">