پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای زیر نظر گرفتن تمرینات این تیم قبل از دیدار با الاتحاد عربستان شب گذشته عازم امارات شد و در اردوی قرمزپوشان حضور پیدا کرد.
در این سفر رویانیان قصد دارد جلسه‌ای با بازیکنان پرسپولیس برگزار کند و پاداش بازی قبلی را به آنها پرداخت کند. همچنین با برخی از بازیکنانی که قرار است فصل آینده در پرسپولیس بماند نیز مذاکره خواهد کرد.


علاوه بر این رویانیان جلسه‌ای با کادر فنی و مصطفی دنیزلی خواهد داشت و در مورد لیست بازیکنان جدید با او به گفت و گو خواهد کرد.
مدیرعامل پرسپولیس با توجه به تشدید برخی حاشیه ها قرار است در جلسه ای با علی کریمی تکلیف او را برای ماندن یا رفتن از پرسپولیس مشخص کند.
پرسپولیس روز چهارشنبه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در عربستان میهمان الاتحاد است و بعد دیدار با نماینده عربستان، کاروان سرخ پوشان با نظر مسئولان باشگاه و هماهنگی با مسئولان سازمان حج و زیارت راهی خانه خدا خواهند شد.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۳۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">