پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

مدیران الاتحاد به خاطر صعود از مرحله گروهی به هر بازیکن این تیم 30 هزار ریال سعودی (بیش از 16 میلیون تومان) پاداش داده‌اند و گفته‌اند در صورت حذف پرسپولیس پاداش بیشتری هم می‌دهند
البته نه به اندازه روزنامه‌های ورزشی خودمان اما هرچه به بازی پرسپولیس مقابل الاتحاد نزدیک می‌شویم روزنامه‌های عربستانی هم از این مسابقه بزرگ می‌گویند.

الاتحاد که با قدرت تمام و کسب 16 امتیاز از گروهی نسبتا راحت به مرحله یک‌هشتم نهایی رسیده امیدوار است پرسپولیس را در خانه شکست دهد.
پرسپولیس به جده می‌آید
روزنامه عکاظ عربستان با اعلام خبر ورود پرسپولیس به بندر جده نوشت: «قرار بر این است که پرسپولیس برای رویارویی سرنوشت‌ساز با الاتحاد اوایل هفته به جده بیاید. ظاهرا هدف باشگاه پرسپولیس از حضور زودهنگام در جده تطبیق با شرایط آب و هوایی این شهر است. قرار است تمرین‌های پرسپولیس در استادیوم امیر فیصل بن فهد انجام شود و مسابقه در ورزشگاه ملک عبدا... برگزار خواهد شد.»
نیروهای پنجگانه کاندا آمدند
از آنجا که صعود الاتحاد به این مرحله قطعی شده بود، رائول کاندا سرمربی اسپانیایی الاتحاد به برخی نفرات اصلی خود استراحت داد اما حالا او برای بازی حساس با پرسپولیس نیروهای پنجگانه و موثر خود را در اختیار خواهد داشت. از قرار معلوم نایف حزازی مهاجم ملی‌پوش الاتحاد در دیدار با العربی محروم بوده اما به غیر از او برادرش ابراهیم حزازی، حمد المنتشری، اوسامه موالید و محمد ابوسغان هم به ترکیب زرد و مشکی‌های جده بازمی‌گردند.
سرمربی ببرها دنبال فیلم پرسپولیس
روزنامه‌های عربستانی خبر دادند رائول کاندا در تلاش است تا فیلم بازی‌های اخیر پرسپولیس را به دست بیاورد تا یادداشت‌ها و ملاحظات‌ فنی خود از نقاط ضعف و قوت این تیم را در اختیار داشته باشد. کاندا و روزنامه‌های عربستانی بارها به اهمیت این بازی تاکید کرده‌اند و به همین خاطر مربی اسپانیایی تلاش دارد تا از تمام نیروهای خود مقابل پرسپولیس بهره بگیرد.
خوشحال از بازگشت محمد نور
رسانه‌های عربستانی و البته اعضای تیم الاتحاد از بازگشت محمد نور به ترکیب این تیم ابراز رضایت کردند. روزنامه‌های عربستانی در این خصوص نوشتند: «بازگشت محمد نور به استادیوم و شرکت در بازی با العربی خیلی خوشحال‌کننده بود. بازگشت نور قبل از بازی پرسپولیس اتفاق مهمی بود چرا که او می‌تواند همبازیان خود را به خوبی تغذیه کند.» کاندا سرمربی الاتحاد هم در این باره ضمن ابراز خوشحالی گفته است: «بازگشت نور نیروی بزرگی را در بازی آینده به تیم می‌دهد چرا که او وزن فنی سنگینی دارد.»
علاقه به لژیونرهای مصری گرانقیمت
تمام اخبار نقل و انتقالات باشگاه الاتحاد دنبال بازیکن مصری و خریدهای مصری این تیم می‌چرخد. ظاهرا حسنی عبد لژیونر مصری الاتحاد که به صورت قرضی به این تیم پیوسته در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود. حسنی که در بازی با پرسپولیس حاضر خواهد بود قرار است بعد از بازی چهارشنبه شب به اردوی تیم ملی کشورش بپیوندد و در دو بازی با سنگال و موزامبیک، از مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 تیم ملی کشورش را همراهی کند. ظاهرا الاتحاد حاضر شده برای به خدمت‌گیری قطعی این بازیکن 5/1 میلیون دلار بدهد اما باشگاه مصری او، روی این بازیکن سه میلیون دلار قیمت گذاشته است. به همین خاطر الاتحادی‌ها دنبال بازیکن مصری دیگری به نام شیکابالا هستند و قصد دارند برای انتقال قرضی او به مدت یک فصل 5/1 میلیون دلار به الزمالک مصر بدهند. جالب اینکه این بازیکن بداخلاق مصری که با مربی الزمالک درگیر شده فصل گذشته پیشنهادی سه میلیون دلاری از الشباب عربستان داشته است. باشگاه الاتحاد همچنان به دنبال تمدید قرارداد با عبدو عطیف یکی از بازیکنان سرشناس خود خواهد بود.
تمرین الاتحاد از امروز پشت درهای بسته
رائول کاندا که از صعود بی‌دردسر به مرحله یک هشتم خوشحال به نظر می‌رسد بلافاصله بعد از شکست العربی گفت: «از امروز هدفمان شکست پرسپولیس خواهد بود.»
کاندا بعد از بازی چهارشنبه یک روز به شاگردانش استراحت داد و تمرین‌های ببرها از بعدازظهر جمعه شروع شد. جالب اینکه تمرین جمعه الاتحاد هیچ بازیکن غایبی نداشت و همه بازیکنان حاضر بودند. قرار است الاتحاد از امروز (یکشنبه) پشت درهای بسته بدون حضور هواداران و خبرنگاران تمرین کند.
اعتقاد عربستانی‌ها به خوش‌شانسی 16
روزنامه‌های عربستانی در مطلبی جالب و البته با نگاهی خرافاتی نوشتند: «عدد 16 برای الاتحاد خوش‌شانسی می‌آورد.»
در این مطلب به پیروزی اخیر الاتحاد مقابل العربی اشاره شده که در روز 16 مه اتفاق افتاده است. همچنین 16 امتیازی شدن نماینده عربستان هم از نگاه روزنامه‌نگاران سعودی خوش آمده. نکته دیگر اینکه حالا الاتحاد به جمع 16 تیم برتر آسیا راه یافته است و عربستانی‌ها امیدوارند این عدد باز هم برای آنها خوش شانسی بیاورد و با شکست پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی برسند.
مدیر الاتحاد: دو برابر مایه بگذارید
بعد از اینکه مشخص شد الاتحاد باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف پرسپولیس بیاید حساسیت مدیران این باشگاه برای صعود به مرحله بعد، بیشتر هم شده. فعلاً مدیران باشگاه الاتحاد به دنبال این هستند تا بازیکنان تیمشان را به لحاظ روانی آماده این بازی بزرگ کنند. به نوشته روزنامه‌های عربستانی در جلسه‌ای که ژنرال محمدبن داخل الجهنی هم حضور داشته، مدیر تیم یعنی عبدالجهنی به بازیکنان گوشزد کرده که لازم است برای این بازی دو برابر نیرو بگذارید. مدیران الاتحاد بعد از صعود تیمشان به مرحله حذفی ولخرجی عظیمی به راه انداخته‌اند و به هر بازیکن 30 هزار ریال سعودی (بیش از 16 میلیون تومان) پرداخت کرده‌اند. قرار است در صورت شکست پرسپولیس این پاداش بیشتر هم بشود که در نوع خود جالب خواهد بود.
کاندا و درخواست از هواداران
سرمربی اسپانیا الاتحاد عربستان که می‌داند تیمش در مصاف سرنوشت‌ساز با پرسپولیس نیاز به حمایت هواداران دارد از دوستداران ببرها خواسته چهارشنبه شب به ورزشگاه بیایند. رائول کاندا در شبکه اجتماعی «توئیتر» و در صفحه شخصی خود نوشته است: «از هواداران الاتحاد می‌خواهم برای بازی با پرسپولیس حتما به ورزشگاه بیایند.» کاندا خواسته تعداد زیادی از هواداران سکوهای ورزشگاه امیر عبدا... فیصل را در روزی که تیم عمید (لقب الاتحاد به معنی سرتیپ) در مرحله یک‌ هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان بازی دارد پر کنند. وی تاکید کرده است: «من تاکید می‌کنم تجمع هواداران و حضور گسترده آنها گل اول را به تور پرسپولیس خواهد دوخت.» وی خطاب به تماشاگران گفته: «ما در بازی چهارشنبه به حضور شما نیاز داریم و از همه شما خیلی ممنونم.» جالب اینکه از زمان حضور کاندا در تیم الاتحاد این تیم نه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باخته و نه در رقابت‌های حذفی. الاتحاد در جام حذفی با این مربی اسپانیایی به‌خاطر گل خورده در خانه خودی حذف شده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۳۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">